Arabella Skrevet 4. juli 2018 #21 Skrevet 4. juli 2018 Startet du pent og forsiktig da og justerte underveis?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #22 Skrevet 4. juli 2018 Hvilken womanizer er det dere har? Tenker å kjøpe en selv også, men hva er forskjellen på de forskjellige? Anonymkode: 35aa4...a79
Arabella Skrevet 4. juli 2018 #23 Skrevet 4. juli 2018 Merkenavnet "Womanizer" kom vel først, siden har andre fabrikanter kommet etter med sine varianter. Du får google og se for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #24 Skrevet 4. juli 2018 Er litt ambivalent til womanizer. Jeg opplever stimulien den gir som helt sinnsykt effektiv, og da med den ulempen at jeg ofte blir veldig følsom når orgasmen kommer. Noen ganger er det nesten som om orgasmen er over før den kommer på en måte. Mulig jeg må bruke mer tid på å finne riktig innstilling. Har for øvrig hatt noen fulltreffere med den også der orgasmen har vært helt sinnssyk. Anonymkode: 57a13...02f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #25 Skrevet 4. juli 2018 17 minutter siden, Arabella skrev: Startet du pent og forsiktig da og justerte underveis? Startet på det laveste og holdt meg der Lenge siden jeg har brukt noe annet enn fingrene, så det kan hende det kom litt som et sjokk på meg Men skal definitivt prøve igjen. Jeg har kjøpt starlet da, ikke pro. Anonymkode: 3c71d...55a
Arabella Skrevet 4. juli 2018 #26 Skrevet 4. juli 2018 Det blir en helt annerledes opplevelse. Det er sikkert unødvendig å si det, men du kan regulere trykket og avstanden, sirkle litt rundt osv., bli kjent med apparatet.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #27 Skrevet 4. juli 2018 6 hours ago, Arabella said: Den skal holdes over klitorisområdet. Bruk venstrehånden (eller høyre hvis du er venstrehendt) til lokalisere og prøv deg frem. Du kjenner vel hvor klitoris er? Trenger ikke speil til det. Jada, jeg kjenner den med hånden, men så klarer jeg ikke å treffe helt riktig med "apparatet" likevel. 😛 Men det er ikke noe problem altså, mannen hjelper mer enn gjerne. Anonymkode: 84d75...bd0 1
Sphynx Skrevet 5. juli 2018 #28 Skrevet 5. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken womanizer er det dere har? Tenker å kjøpe en selv også, men hva er forskjellen på de forskjellige? Anonymkode: 35aa4...a79 W500PRO: Den mest ''vanlige'', velg ønsket farge/design med swarovski element. Stillegående kontra andre. De fleste modellene(fargevalgene) er vanntette. Husker ikke hvordan bruk/lad tid er, men den har lang brukstid. PRO40: Litt billigere enn W500PRO, men samme kraftighet og lydnivå. Tynnere og lengere modell. Den må lades oftere og finnes kun i rosa eller hvit. Vanntett. 60 min bruk. 120 lad. Starlet: Mini-womanizer. Kun en knapp som styrer alt, finnes i rosa, hvit og lilla. 30 min lade tid og 30 min brukstid. Stillegående. Sprutsikker (ikke vanntett)! 2GO: Lebestift-womanizer. Ikke så liten som man tror den skal være. Bråker mer enn de andre. Vanntett. Finnes i sort, grønn og hvitt. 120 lad, 240 bruk. InsideOut: Til klitoris og g-punkt. Sort/gull farge. Vanntett. Husker ikke ladetid. +Size: Svart farge. Langt håndgrep, lett å håndtere. 90 min lad. 160 min bruk. Vanntett
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #29 Skrevet 13. september 2019 På 4.7.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev: Jeg har en billigere versjon, "Satisfyer Pro 2 Next Generation Klitorisstimulator". Den er min beste venn. Betalte 350kr for den. Anonymkode: f1639...9b1 Kjøpte en slik til kona, hun ble hvertfall fornøyd Anonymkode: 43866...ba6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå