Gå til innhold

Womanizer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei ung jente på 20 år som er veldig seksuelt aktiv med min samboer. Jeg har prøvd siden jeg var 14 år å oppnå en orgasme, både alene og med andre, men får det ikke til. Jeg er klar til å investere litt penger i et ordentlig sexleketøy som jeg kan eksperimente litt alene med. 

Er womanizer virkelig så bra som det blir påstått? Har bare lest godt om den, men synes det hadde vært fryktelig kjipt om jeg ikke en gang med den klarer å oppnå orgasme, på tanke med at den koster en del. Samtidig synes jeg det hadde vært litt rart om jeg fikk orgasme (på 60 sekunder som mange påstår), på tanke med at jeg har prøvd mye forskjellig, men aldri vært i nærheten av en. Er det helt ulogisk? Håper den i tillegg til å hjelpe med klitoris orgasme, kan hjelpe meg på vei til å oppleve en vaginal orgasme også. Er det flere som har prøvd denne, og har erfaringer med den? 

Snakker forresten om womanizer Pro W500, den til 1799 kroner

Anonymkode: 8a051...d6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Omg ja!! Den er helt syk!! Du må prøve den!! 

Hilsen jente 20

Anonymkode: cac11...530

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen jente 20

Ja, kanskje man skulle tatt seg en tur på kondomeriet i morgen 

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd vannstråle når du er i dusjen? Det var sånn jeg startet, og etter MYE øving klarte jeg og oppnå orgasme med fingre!! Jeg trodde selv det var HELT umulig og vurderte å investere i en dyr vibrator... Hvis jeg klarte det, så må alle klare det! Har brukt flere timer på å øve meg, men de timene var verdt det!

Anonymkode: bfd71...2a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd vannstråle når du er i dusjen? Det var sånn jeg startet, og etter MYE øving klarte jeg og oppnå orgasme med fingre!! Jeg trodde selv det var HELT umulig og vurderte å investere i en dyr vibrator... Hvis jeg klarte det, så må alle klare det! Har brukt flere timer på å øve meg, men de timene var verdt det!

Anonymkode: bfd71...2a9

Jeg har prøvd dusjstråle ja, men har ikke virkelig investert tid med dusjstråle. Kan kanskje prøve det. Takk for svar :)

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd dusjstråle ja, men har ikke virkelig investert tid med dusjstråle. Kan kanskje prøve det. Takk for svar :)

Sett deg ned i dusjen slik at du kan slappe helt av. Det er ofte det at man ikke kan slappe av som gjør at man ikke får orgasme. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Womaizer funker veldig bra på meg, jeg får lettere orgasme, og de blir større enn ellers. MEN jeg klarer ikke å bruke den alene. Får ikke til å sørge for at den havner på helt riktig plass liksom, og havner den litt feil så bare klør og stikker det. Hadde kanskje funket med et speil, men jeg har hatt mannen til å hjelpe meg, så det har jeg ikke prøvd. 😛

Anonymkode: 84d75...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Bortkastede penger for min del.

Anonymkode: a1ed3...61e

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Inwe skrev:

Sett deg ned i dusjen slik at du kan slappe helt av. Det er ofte det at man ikke kan slappe av som gjør at man ikke får orgasme. 

Signerer.

Det tok tid for meg å finne ut av det der. Fikk det til første gang etter god sex. Da jeg kom hjem fra han så var jeg så gira og kåt etter en god opplevelse og hadde i så måte hatt et kjempelangt vorspiel. Da gikk det på noen får minutter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Womaizer funker veldig bra på meg, jeg får lettere orgasme, og de blir større enn ellers. MEN jeg klarer ikke å bruke den alene. Får ikke til å sørge for at den havner på helt riktig plass liksom, og havner den litt feil så bare klør og stikker det. Hadde kanskje funket med et speil, men jeg har hatt mannen til å hjelpe meg, så det har jeg ikke prøvd. 😛

Så lenge det funker :)

Planlegger å kjøpe en i morgen

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så lenge det funker :)

Planlegger å kjøpe en i morgen

Lykke til! Håper den funker for deg også. :)

Gjest Dorey
Skrevet

Womanizer er verdt pengene! Jeg elsker min :)

AnonymBruker
Skrevet

Den er fantastisk! 

Anonymkode: 58a4b...af0

Skrevet
På 3.7.2018 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Den skal holdes over klitorisområdet. Bruk venstrehånden (eller høyre hvis du er venstrehendt) til lokalisere og prøv deg frem. Du kjenner vel hvor klitoris er? Trenger ikke speil til det.

• Liker 2
Skrevet
På 3.7.2018 den 2.04, AnonymBruker skrev:

Hilsen jente 20

Ja, helt sinnssyk, aldeles vanvittig!!!

• Liker 1
Skrevet

Funker... men synes personlig det er litt for mye lyd i den 😑

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en billigere versjon, "Satisfyer Pro 2 Next Generation Klitorisstimulator". Den er min beste venn. Betalte 350kr for den.

Anonymkode: f1639...9b1

AnonymBruker
Skrevet

Har vært og kjøpt en nå. Dama i butikken sa det anbefales å lade den fulladet før første bruk, men er så utålmodig. Den blinker enda grønt 😅

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært og kjøpt en nå. Dama i butikken sa det anbefales å lade den fulladet før første bruk, men er så utålmodig. Den blinker enda grønt 😅

Lykke til. Husk at mange kanskje ikke liker womanizer helt, fordi de må bli vandt med den. Så om det ikke er fulltreffer første gang, prøv igjen og igjen og igjen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mottok min i posten i dag, og hadde store forventninger, men.. det ble nesten litt antiklimatisk. Mulig jeg bare må lære meg å bruke den ordentlig. Det ble helt sykt sensitivt også klarte jeg ikke å ha den der mer, men det ble ikke noen orgasme ut av det. Får prøve på nytt senere 😊

Anonymkode: 3c71d...55a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...