AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Jeg er arbeiderklasse og har alltid måttet jobbe for og få ting til og gå rundt. Jeg panter flasker, jeg plukker opp dersom jeg finner, jeg kjøper billligere matvarer og går generelt ikke etter de dyreste ting. Shopper aldri omtrent. Har en rikere bekjent, som er slik som kan spørre om og ta med seg panteflasker fra selskap for eksempel! ymter frempå om at hun kan ta med seg rester hjem hvis vi ikke skal ha det. Tilbyr seg heller ikke og betale når hun blir kjørt et sted. Anonymkode: 10e45...3b8
Gjest O.G. Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er arbeiderklasse og har alltid måttet jobbe for og få ting til og gå rundt. Jeg panter flasker, jeg plukker opp dersom jeg finner, jeg kjøper billligere matvarer og går generelt ikke etter de dyreste ting. Shopper aldri omtrent. Har en rikere bekjent, som er slik som kan spørre om og ta med seg panteflasker fra selskap for eksempel! ymter frempå om at hun kan ta med seg rester hjem hvis vi ikke skal ha det. Tilbyr seg heller ikke og betale når hun blir kjørt et sted. Anonymkode: 10e45...3b8 Og stjelinga kommer inn her?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Var det et spørsmål noe sted her? Anonymkode: 236d5...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Hallo,arbeiderklasse i 2018, hva er det ? Anonymkode: addd7...625 2
Vinnerloddet Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 13 timer siden, O.G. skrev: Og stjelinga kommer inn her? Forstår heller ikke hvor stjelingen kommer inn. Og hvordan vet du hvordan økonomien til hun andre er. Er mange som har en fasade som ikke stemmer med hvordan virkeligheten er. Tenker siden hun tar med panteflasker og rester hjem. 1
Gjest O.G. Skrevet 4. juli 2018 #6 Skrevet 4. juli 2018 11 timer siden, Vinnerloddet skrev: Forstår heller ikke hvor stjelingen kommer inn. Og hvordan vet du hvordan økonomien til hun andre er. Er mange som har en fasade som ikke stemmer med hvordan virkeligheten er. Tenker siden hun tar med panteflasker og rester hjem. Nemlig.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #7 Skrevet 4. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo,arbeiderklasse i 2018, hva er det ? Anonymkode: addd7...625 Hvis du synes det er overaskende er du åpenbart ikke en del av den. Men den eksisterer. Anonymkode: 2d030...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå