Gå til innhold

Velstående mennesker som stjeler og alltid har et triks for og få ting gratis.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er arbeiderklasse og har alltid måttet jobbe for og få ting til og gå rundt. Jeg panter flasker, jeg plukker opp dersom jeg finner, jeg kjøper billligere matvarer og går generelt ikke etter de dyreste ting. Shopper aldri omtrent.
Har en rikere bekjent, som er slik som kan spørre om og ta med seg panteflasker fra selskap for eksempel! ymter frempå om at hun kan ta med seg rester hjem hvis vi ikke skal ha det. Tilbyr seg heller ikke og betale når hun blir kjørt et sted. 

Anonymkode: 10e45...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er arbeiderklasse og har alltid måttet jobbe for og få ting til og gå rundt. Jeg panter flasker, jeg plukker opp dersom jeg finner, jeg kjøper billligere matvarer og går generelt ikke etter de dyreste ting. Shopper aldri omtrent.
Har en rikere bekjent, som er slik som kan spørre om og ta med seg panteflasker fra selskap for eksempel! ymter frempå om at hun kan ta med seg rester hjem hvis vi ikke skal ha det. Tilbyr seg heller ikke og betale når hun blir kjørt et sted. 

Anonymkode: 10e45...3b8

Og stjelinga kommer inn her?

AnonymBruker
Skrevet

Var det et spørsmål noe sted her?

Anonymkode: 236d5...ad3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hallo,arbeiderklasse i 2018, hva er det ? 

Anonymkode: addd7...625

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, O.G. skrev:

Og stjelinga kommer inn her?

Forstår heller ikke hvor stjelingen kommer inn. Og hvordan vet du hvordan økonomien til hun andre er. Er mange som har en fasade som ikke stemmer med hvordan virkeligheten er. Tenker siden hun tar med panteflasker og rester hjem. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Vinnerloddet skrev:

Forstår heller ikke hvor stjelingen kommer inn. Og hvordan vet du hvordan økonomien til hun andre er. Er mange som har en fasade som ikke stemmer med hvordan virkeligheten er. Tenker siden hun tar med panteflasker og rester hjem. 

Nemlig. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo,arbeiderklasse i 2018, hva er det ? 

Anonymkode: addd7...625

Hvis du synes det er overaskende er du åpenbart ikke en del av den. Men den eksisterer. 

Anonymkode: 2d030...ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...