AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Har ikke skjønt meg på hvorfor folk på ha ons, knulle mange og drikke så mye alkohol. Deres valg, men hvorfor skal man bli sett på som gammeldags dersom man vil vente på den rette? Om jeg finner noen så vet jeg jo at et forhold kan ta slutt, men eg kommer ikke til og ha sex før vi er i et forhold eller kjenner hverandre veldig godt og har gjensidige følelser for hverandre. Jeg synes det er fine verdier også fra menn, at de vil vente med sex intil de har blitt kjærester eller evt. er gift. Anonymkode: 073cc...8d0
herzeleid Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Er enig i at det absolutt er sjarmerende og positivt om en potensiell partner ikke har for vane å ha sex med fremmede eller være kanakas på byen hver helg, og har stusset over hvor provoserende dette virker å være for en del. Jeg tror det for mange handler om at en føler en selv blir veid og funnet for lett, at dette er vondt og reaksjonen dermed blir sinne. Syntes det var interessant å observere under studietiden hvordan en del av de andre jentene, som nok hadde en noe "løssluppen" adferd virket å være negative til de som var kristne og ikke hadde sex med fremmede eller drakk seg fulle. Samtidig var det interessant å observere en del av de "vanlige" jentenes nedlatenhet ovenfor de mest "løsslupne" også, så noen vil nok alltid være negativ til det du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå