AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Årsaken til at jeg hater det, er at det minner meg om det stygge som skjer i samfunnet. Alle de negative endringene som skjer. Alt som forsvinner. Håper verden forsvinner. Anonymkode: 07e05...cb4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Klem til deg fra meg. Anonymkode: c7aa6...6f4 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klem til deg fra meg. Anonymkode: c7aa6...6f4 Nei takk Anonymkode: 07e05...cb4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Du vet at vi har brunøyde, mørkhårede menn med brun hud som er erkenorske? Anonymkode: b623a...992 23
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vet at vi har brunøyde, mørkhårede menn med brun hud som er erkenorske? Anonymkode: b623a...992 Niks. Det har vi ikke. Anonymkode: 07e05...cb4 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 For å kun svare på overskriften din. Fatter ikke hva nordiske jenter ser i dem... Anonymkode: 45c3a...dac 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For å kun svare på overskriften din. Fatter ikke hva nordiske jenter ser i dem... Anonymkode: 45c3a...dac blir man automatisk en bedre mann fordi man er norsk? Hvorfor mener du at norske er mer attraktive? Anonymkode: 50b37...adb 25
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Niks. Det har vi ikke. Anonymkode: 07e05...cb4 Jo det har vi det så. Anonymkode: b623a...992 17
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Årsaken til at jeg hater det, er at det minner meg om det stygge som skjer i samfunnet. Alle de negative endringene som skjer. Alt som forsvinner. Håper verden forsvinner. Anonymkode: 07e05...cb4 Søk hjelp. Anonymkode: ab1c4...b0b 30
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 Hvorfor blir man et dårligere menneske av og være ikke-norsk? Er selv forelsket i en utlending som bor i utlandet, satser egentlig på Norge, men denne helvetes norske mannen dukker ikke opp! Alle som byr seg her er kjempe glad i alkohol. Alle har stor mage. Anonymkode: 50b37...adb 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 Kanskje du skal skaffe deg hjelp? Blir du like lei deg, hver gang du ser en etnisk norsk mann, med en thai dame? Anonymkode: e1f89...a77 20
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #13 Skrevet 3. juli 2018 Faren min har gylden hud, brune øyne og svart hår. Norsk, såvidt vi vet, mange generasjoner tilbake. Mamma er blond og har blå øyne. Skulle ønske du så dem i lag så du kunne blitt totalt irrasjonelt lei deg av tåpeligheter. 😂 Anonymkode: 1978e...132 14
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #14 Skrevet 3. juli 2018 Jeg er utseendekrenket det vil si at stygge mennesker er rasistiske mot meg Fungerer den? Ja, livet mitt er faktisk ødelagt av at folk fortsetter å ‘ta en’ selv etter 15-årsalderen Kan like gjerne ha en klistrelapp i pannen: jeg vil bare at du skal vite at jeg har lav iq, OK? Det er viktig at du vet slik at du ikke kaster for mye shit på meg for jeg tåler ingenting, BUUUUHUUU’ mens de føler på falsk selvtillit en slags ... greie de føler på tror det er følelsen av å digge seg selv flaut Anonymkode: 7e3d0...cc5
Jadzia Skrevet 3. juli 2018 #15 Skrevet 3. juli 2018 Da synes jeg du skal be legen om litt kvalmedempende før du spyr. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #16 Skrevet 3. juli 2018 Synd du blir uvel av å se mennesker. Må være svært ubehagelig. Håper de finner en kur mot rasisme snart så du slipper å lide. Anonymkode: c8d8c...a6d 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #17 Skrevet 3. juli 2018 Herlighet, nivået på folk her inne... Nå snakket vel fyren om en TYPE nordmenn, som jo også etniske nordmenn omtaler som "rednecks". Ikke noe rasistisk med det, liker ikke den type folk jeg heller. Jeg er blondine med blå øyne og finner menn med mørke trekk tiltrekkende fordi de er min rake motsetning, på samme måte som norske menn synes at jenter med karamellhud, langt mørkt hår og nøttebrune øyne er vakre og eksotiske. Det er ikke et så merkelig fenomen. Anonymkode: 2c71b...97f 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #18 Skrevet 3. juli 2018 Det er så rart å tenke på at de som tror de har minst sjanse for å bli dr mengele er gjerne de som har størst sjanse for å bli det.. Det er ekkelt å forholde seg til slike mennesker bare det at man har tatt samfunnet på alvor viser hvor lite kresen man er jeg synes det er flaut å like dårlig kvalitet men det er mange som er stolte av å fronte dårlig kvalitet jeg trodde det var gøy å like kvalitet men kvalitet krever at kvalitet bestemmer Det er mye kvantitet som liker å styre over kvalitet da blir det kvantitet da det blir ikke kvalitet, selv om den ene kvantiteten er unik (annerledes) snowflake det tragiske er at personen kun er unik i eget bilde men det bildet kvantiteten ser må bli sett av andre det er viktig å demonstrere hvor kvantitet man er, og med auraen av å være spesiell blir det perfekt. dette bildet er i realiteten uinteressant uten verdi men tenk da summen av alle kvantiteter være slik Samt misunnelsen deres av kvalitet og deres kamp til å styre over kvalitet vil kvantitet noen gang utvise den samme ‘høflighet’ mot for eksempel søppel? For da blir kvantitet plutselig av en viss kvalitet, hvis søppel er totalt uten verdi og kan brennes uten å sjekke innholdet da er det kvantiteten som føler makt tror dere kvantiteten gir samme luksus til søppel som de forventer av kvalitet? nei kvaliteten er drept innholdet er drept substsansen er drept hva nå da? det er nå kvanitetens MAGI begynner og kvantitetene kommer til å hate hverandre for det gir ikke noe, selv kvantitetene synes andre kvantiteter er verdiløse, for alle kvantiteter er snowflakes Interessekonflikt om å være det beste snøflaket og det blir MASSE krangling Anonymkode: 7e3d0...cc5 1
Opplyst Skrevet 3. juli 2018 #19 Skrevet 3. juli 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blondine med blå øyne og finner menn med mørke trekk tiltrekkende fordi de er min rake motsetning, på samme måte som norske menn synes at jenter med karamellhud, langt mørkt hår og nøttebrune øyne er vakre og eksotiske. Det er ikke et så merkelig fenomen. Anonymkode: 2c71b...97f Jo, det er det. Det er ganske unormalt, da de aller fleste mennesker foretrekker sine egne. Det er kun en nokså liten minoritet som har en fetisj for rasefremmede. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #20 Skrevet 3. juli 2018 14 minutter siden, Opplyst skrev: Jo, det er det. Det er ganske unormalt, da de aller fleste mennesker foretrekker sine egne. Det er kun en nokså liten minoritet som har en fetisj for rasefremmede. Du har ingen anelse om hva som foregår utenfor ditt eget hode. Det er helt riktig som hun sier. Anonymkode: 59c0a...d42 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå