Gå til innhold

Hva ville dere sagt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en mann som er snill, god, omtenksom. Som kysser meg i panna og sier han et glad i meg. Har møttes litt av og på i et halvt års tid men nylig har det føltes mer seriøst ut.. Allikevel er jeg redd for å bli brent og at han ikke mener det.

Har ikke fortalt venner og familie om han og tenker vente med det til vi har definert oss som kjærester. Fortalte venner om han da vi først møttes, men i starten var det mye tull og vi hadde en periode på et par mnd vi ikke møttes. Om dette går skeis er han min hemmelighet og min kjærlighetssorg.. Mitt kjærlighets liv siden jeg ble alene har vært en fiasko. Mange mislykkede dates.. 

Skal jeg bare "poppe" ut med det nå at vi møtes igjen eller blir det rart om jeg venter? Han er en del eldre enn meg (10 år)  og mine venner, og de kan være litt dømmende ovenfor eldre folk enn oss. Redd han ikke passer inn, men for meg er han perfekt. Vet det er ekstremt barnslig tenkt..  

Anonymkode: 2ced1...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville ha sagt at du dater om de spør, men du trenger ikke si hvem det er med. Si til venner at du vil holde det mer for deg selv til du vet om dere vil være seriøse. Så får du etteehvert finne ut om mannen også er seriøs og om det kan bli noe mer - OM dere enda vil det.

Endret av Moonwalker
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
On 7/3/2018 at 12:41 AM, AnonymBruker said:

Har møtt en mann som er snill, god, omtenksom. Som kysser meg i panna og sier han et glad i meg. Har møttes litt av og på i et halvt års tid men nylig har det føltes mer seriøst ut..

Anonymkode: 2ced1...b3a

Har han begynt å bevege seg mot nesa? I så fall går jo dette den rette veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...