Gå til innhold

Hvordan gjenoppta kontrakten etter å ha avvist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort. Jeg er 40. Han er 50. Jeg har hatt et godt øye til han en stund og vi treffer på hverandre og prater rett som det er.

For kort tid siden ble det noen flørtende meldinger mellom oss. Og da vi møttes nylig snakket vi om disse meldingene. Han sier rett ut at han er betatt av meg og at han syns jeg er så fin. 

Jeg syns det samme om han, men av noen grunner jeg har, velger jeg å sende en melding etterpå der jeg skriver nokså "avsluttede". Skriver bl a at jeg håper han forstår at jeg ikke kan inn i noe nå osv..og ønsker til slutt god sommer. Mao signaliserte jeg nok at det er en stund til vi sees.

Jeg angrer. Vil gjerne vite om han ønsker bli bedre kjent. Men hvordan skrive det til han? (Liker sms bedre enn å ringe)

Kan jeg bare sende en mld og spør rett rut om han vil bli bedre kjent? Eller om han blir med på tur en kveld?

Har ikke hørt et ord fra han. Det eneste han skrev var at han forstår...og ønsket meg og god sommer. Det var det.

Hvordan begynne kommunikasjon igjen? Syns dette er veldig vanskelig og vil gjerne ha tips og råd. Takk. 

Anonymkode: 7d579...886

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

send en melding.

Anonymkode: 66351...43a

Skrevet

Si at du angrer deg og synes han er en så fin mann at du kanskje ble litt tatt på senga av hvor godt du likte han og ble stresset og trakk deg. Du kan jo nevne at det er en vanlig reaksjon du har ovenfor noen du liker godt, men at du trenger litt tid til å tenke uten noe press rundt det.

• Liker 5
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Bare send ham en melding og si at du angrer på det du skrev sist, og at du har lyst til å bli bedre kjent med ham. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

send en melding.

Anonymkode: 66351...43a

Ja men hvordan skal jeg formulere meg?

"Lurer på hvordan du har det etter alt vi snakket om?"

"Jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg "

" Vil du gå en tur en kveld?"

Skjønner? Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre...

Ts

Skrevet

Send melding, bruk gjerne litt flørtende smileys 😉😏😋, og ikke vær for «kald». Menn i 50-åra misforstår lett uklare signaler, de er ikke like rå på dating som de en gang var vettu. :) Lykke til!

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men hvordan skal jeg formulere meg?

"Lurer på hvordan du har det etter alt vi snakket om?"

"Jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg "

" Vil du gå en tur en kveld?"

nei, ja, ja. 

Spør f.eks «tenkte å ta meg en tur til XXX, lyst til å bli med?:)»

Endret av GrenadeApple
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
4 minutter siden, Dricka said:

Si at du angrer deg og synes han er en så fin mann at du kanskje ble litt tatt på senga av hvor godt du likte han og ble stresset og trakk deg. Du kan jo nevne at det er en vanlig reaksjon du har ovenfor noen du liker godt, men at du trenger litt tid til å tenke uten noe press rundt det.

For mye.

1 minutt siden, GrenadeApple said:

Send melding, bruk gjerne litt flørtende smileys 😉😏😋, og ikke vær for «kald». Menn i 50-åra misforstår lett uklare signaler, de er ikke like rå på dating som de en gang var vettu. :) Lykke til!

Nei. Hun er 40, ikke 18. 

Skrevet
Akkurat nå, Maruwan skrev:

For mye.

Nei. Hun er 40, ikke 18. 

Noen ganger kan smileys gjøre halve jobben, tror ikke de på 40-50 er så utdaterte, men mulig jeg tar feil. De fleste 40+ jeg kjenner er glad i å bruke smileys hvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for innspill dere. Dere aner ikke hvor stresset jeg er på at jeg avsluttet på denne måten. Også går han hen og er gentleman og har full respekt og forståelse og gir derfor ikke mer lyd. Søren og! 

Han er forresten 54...så skal ha i bakhodet at han kanskje må ha det inn med teskje 😉

Å...hjelp meg gjerne mer her. Syns a det Er våg vanskelig å gå tilbake på noe. Føler meg så dust...

AnonymBruker
Skrevet

Og når jeg skrev "klem fra" i min siste mld til meg, så svarer han med "hilsen fra"...det likte jeg ikke.

Beklager litt skrivefeil her forresten, går unna på mobilen.

Ønsker ikke skrive så lang mld til han...bare litt kort og konsist men som sier noe om at jeg tenkt meg om. Uff så vanskelig dette er da.

Ja eller nei til smileys?

AnonymBruker
Skrevet

I stedet for melding, ring han.

Anonymkode: e99ae...833

• Liker 6
Skrevet

Send: Skal vi glemme sist og begynne på nytt? 

• Liker 6
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
1 minutt siden, GrenadeApple said:

Noen ganger kan smileys gjøre halve jobben, tror ikke de på 40-50 er så utdaterte, men mulig jeg tar feil. De fleste 40+ jeg kjenner er glad i å bruke smileys hvertfall :)

Det sømmer seg ikke med masse smileys i en situasjon hvor hun bør være litt ydmyk, og ikke gi uttrykk for at hun forventer at han skal komme logrende med halen med en gang hun skifter mening. Til nød kanskje en liten rødme-smiley helt på slutten, men i hvert fall ikke noe blunke-greier. 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for innspill dere. Dere aner ikke hvor stresset jeg er på at jeg avsluttet på denne måten. Også går han hen og er gentleman og har full respekt og forståelse og gir derfor ikke mer lyd. Søren og! 

Han er forresten 54...så skal ha i bakhodet at han kanskje må ha det inn med teskje 😉

Å...hjelp meg gjerne mer her. Syns a det Er våg vanskelig å gå tilbake på noe. Føler meg så dust...

Bare skriv:

"Hei. Vet du, jeg angrer på det jeg skrev til deg sist, og har virkelig lyst til å bli bedre kjent med deg (sett inn eventuell rødmesmiley her). Har du lyst til å gå en tur med meg en kveld allikevel?"

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Maruwan skrev:

Bare skriv:

"Hei. Vet du, jeg angrer på det jeg skrev til deg sist, og har virkelig lyst til å bli bedre kjent med deg (sett inn eventuell rødmesmiley her). Har du lyst til å gå en tur med meg en kveld allikevel?"

Denne likte jeg. Takk. Kan funke. Som du sier så bør jeg opptre ydmykt.

Lurer fortsatt på hvorfor han skrev "hilsen fra"...for å  markere distanse kanskje. Sukk...

Skrevet
3 minutter siden, Maruwan skrev:

Det sømmer seg ikke med masse smileys i en situasjon hvor hun bør være litt ydmyk, og ikke gi uttrykk for at hun forventer at han skal komme logrende med halen med en gang hun skifter mening. Til nød kanskje en liten rødme-smiley helt på slutten, men i hvert fall ikke noe blunke-greier. 

Bare skriv:

Ja altså jeg mente ikke at hun skulle sende blunkesmiley med én gang, men er enig i det du sier. Ganske bra SMS-forslag forresten, den virker OK. :) 

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne likte jeg. Takk. Kan funke. Som du sier så bør jeg opptre ydmykt.

Lurer fortsatt på hvorfor han skrev "hilsen fra"...for å  markere distanse kanskje. Sukk...

Sikkert enten derfor, eller fordi han ble litt såret. Men tror nok dette veier mye tyngre uansett:

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier rett ut at han er betatt av meg og at han syns jeg er så fin. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Sikkert enten derfor, eller fordi han ble litt såret. Men tror nok dette veier mye tyngre uansett:

Takk for innspill. Kan godt tenkes at han ble såret el skuffet...

Jeg tror jeg sender han en melding når jeg kommer hjem fra ferie (borte to uker nå) og spør han med på en tur, jeg. Enkelt og greit uten for mye forklaring men det sier fortsatt litt ;at jeg vil se ham iallefall. 

😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du bør nok forberede deg på at toget kan være gått.

Anonymkode: 3987c...4aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør nok forberede deg på at toget kan være gått.

Anonymkode: 3987c...4aa

Hvorfor? Fordi jeg er sent ute?

Kanskje jeg bør sende en mld før det er gått de to ukene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...