must Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Jeg fjernet spiralen forrige uke fordi vi ønsker å prøve på en graviditet mot slutten av sommeren/høsten. Vi bruker likevel ingen prevensjon nå, så da lurer jeg på om det er mulig å bli gravid så fort etter mange år med hormonspiral? Det passer ikke glimrende riktig enda, men er heller ingen krise om jeg skulle bli gravid fort.
neon_sun Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Jeg fikk positiv test 3 uker etter jeg hadde tatt ut spiralen. Gikk LITT fortere enn tenkt 😂
grønnplante Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 Her gikk det 2,5mnd fra den ble tatt ut til positiv test (2 prøveperioder) ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Yep, rakk ikke få mensen tilbake... Anonymkode: 0ea18...b27
Sillyline Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Jepp, gikk med en gang. Sannsynligvis første forsøk. Enkelte blir veldig fruktbar rett etter uttak.
must Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2018 Tusen takk for svar, alle sammen. Forrige gang satt det på 2. eller 3. PP etter uttak, så spent på hva som skjer nå 🤓
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå