AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Er det innafor å nekte stesønn å øvelseskjøre, med meg og mine barn i bilen? Grunnen til at jeg ikke lar han få lov, er at han pfte kommenterer min og hans fars kjøring. Blir sur om jeg venter en ekstra «gang» og ikke hiver meg ut i trafikken, sier at jeg ikke har peiling på kjøring og generelt sett mener han er bedre på bilkjøring enn meg?? Jeg har problemer med å stole på han, da han har disse meningene, og sansynligvis ikke ville hørt på meg dersom jeg kritiserte kjøringen hans.. Jeg er flink til å kjøre bil.. har aldri kræsjet, og aldri bulket bilen., Anonymkode: ead2f...2d7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Helt innafor. Han høres for umoden ut til å kjøre bil. Det at han blir sur fordi du venter en ekstra gang, så viser det hva slags kjøring han vil drive på med. Risiko, høyfart, lite gjennomtenkt og svært farlig på veien. Anonymkode: 2d5a1...ee8 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Med de holdningene er han ikke moden for øvelseskjøring. Hadde ikke tatt sjansen på å øvelseskjøre med han. Anonymkode: 08f0b...09a 2
solmåneogstjerner Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Hadde ikke kjørt med ham nei. Og barna hadde ikke fått lov til å være med i bilen dersom han øvelseskjører med faren. 1
Ulrikke Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 Jeg hadde ikke kjørt med ham før han modererte utsagn og holdninger! Jeg har selv stebarn som har lappen/har øvelseskjørt, og min mann har (etter hvert som de har blitt nogenlunde trygge i trafikken) spurt meg om det er ok at vårt felles barn sitter på når han øvelseskjører med den og den. Jeg har hatt null problemer med å si ja med de to eldste, men med den yngste er jeg litt mer usikker. Ikke pga holdninger som hos deg, men fordi vedkommende er litt svimete og distre Men jeg er veldig glad for at faren deres spør, det er vel det jeg vil fram til! Jeg ville ikke øvelseskjørt med min egen sønn heller hvis han kommenterte sånn som din stesønn gjør....
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Hadde ikke fått øvelseskjøre her i alle fall. Eldstegutten her ble nektet å kjøre med faren sin fordi han ikke hørte på ham. Han måtte ta all kjøring med kjøreskolen. Det ble dyrt for ham, men som mannen sa: jeg risikerer ikke livet mitt for toskete bedrevitenhet. Anonymkode: 768a9...34d 1
Calypso Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 Han har ikke førerkort og mener allerede at han er bedre på å kjøre bil enn dere? Nei, han får vente til han blir mer moden.
Gjest Stella Rose Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 Han er ikke moden nok, har ikke selvinnsikt og burde ikke øvelseskjøre enda.
Kalevala Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 Det er helt i orden. Å øvelseskjøre med barn i bilen, er for viderekommende, og det er helt opp til foreldrene til barna om de godtar det. Den eldste datteren min øvelseskjører for tiden. Som mengdetrening kjører hun nå uansett hvor vi skal. Som regel er det kun hun og jeg i bilen. Av og til den yngste (som er 15). Hvis noen skal sitte på, spør jeg dem om de synes det er greit. Hvis de nøler, overtar jeg førersetet på den aktuelle strekningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå