Gjest Stella Rose Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 (endret) , er egentlig noen manipulerende psykopater? Endret 2. juli 2018 av Stella Rose
Gjest Overrasket Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Snillhet er en forglemt, undervurdert menneskelig egenskap. Å være et snilt menneske er ikke verdsatt nok i samfunnet vårt. Ekte snillhet og altruisme er det beste og mest edle et menneske kan vise.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Ja det kan nok være sånn i enkelte tilfeller, de hermer etter for å virke sympatiske og vinne tillitt for så å misbruke den. Men ikke alltid, de snilleste (tvers igjenom) jeg vet om har en vanskelig fortid med misbruk o.l som kanskje gjør at de behandler mennesker og dyr fint fordi de vet så godt hvordan det er å slite, en narkoman jeg kjente hatet seg selv veldig, men stilte alltid opp om noen spurte om hjelp(eller han så de trengte), smilte til alle, ja vanskelig å forklare hvor god denne mannen var, positiv og full av livsglede utad. Hjemme satt han med nåla i armen å gråt når ingen så det. Han hadde en fasade der få viste hvor mye HAN slet. Anonymkode: 4dcbc...a70 2
Zienna Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Nei, det har jeg aldri tenkt og ikke tror jeg at det er riktig heller. 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Ja. De fleste er jo selvsagt genuint snille. Men er en god del psykopater også. Sett en del psykopater her på forumet også. De spiller snille, men forsøker å trykke andre ned. Så håper alle husker på nettvett. Legge rmange opplysninger ut her på kvinneguiden kan psykopatene finne ut hvem du er og utnytte det. Tilsvarende passe på å ikke gi vekk ens identitet til de som måtte kontakte en på PM. Anonymkode: 4a3aa...3d6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Så gå for de som baksnakker, driver med vold og er stygge i kjeften da...de som ikke fremstår som fult så snille. Jeg vil vel tro jeg fremstår som snill, og stygge tanker har jeg ut på kg (uten at jeg sjikanerer folkegrupper eller mobber noen) og skal til psykolog. Det er lett og finne ut om en snill person er ekte eller falsk bare du tilbringer tid med dem. Ja, manipulerende mennesker fremstår alltid som ekstremt blide og hyggelige i starten, men du ser fort om de finner seg et mobbeoffer, baksnakker ofte, prøver og gi deg dårlig samvittighet. Anonymkode: bc206...4f9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. De fleste er jo selvsagt genuint snille. Men er en god del psykopater også. Sett en del psykopater her på forumet også. De spiller snille, men forsøker å trykke andre ned. Så håper alle husker på nettvett. Legge rmange opplysninger ut her på kvinneguiden kan psykopatene finne ut hvem du er og utnytte det. Tilsvarende passe på å ikke gi vekk ens identitet til de som måtte kontakte en på PM. Anonymkode: 4a3aa...3d6 Jeg lurer på om enkelte av disse "klarsynte" her inne kan være noen av psykopatene her inne? Folk som spør om hjelp er jo sårbare, for jeg hadde kontakt med "klarsynt" på pm, og vedkommende skrev at jeg i hans øyne var for kjedelig og enkel, og at han ser etter noe mer spennede og ressurssterkt og unnskylder med at det ikke var for og være stygg. Jeg vet jo at det ikke er noen garanti for at noen her har slike evner, men det bare stakk litt da vedkommende skrev det for det kunne jo ha vært sant. Anonymkode: bc206...4f9
Oddy Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Nei, tenker at disse personene faktisk er gode mennesker. Personer som jeg kan av og til vurdere er psykopater er vel egentlig mer ''runde''mennesker som egentlig aldri sier meningen sin men er liksom ''enig med alle'' på en måte men som også ALDRI viser at de er sinte. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på om enkelte av disse "klarsynte" her inne kan være noen av psykopatene her inne? Folk som spør om hjelp er jo sårbare, for jeg hadde kontakt med "klarsynt" på pm, og vedkommende skrev at jeg i hans øyne var for kjedelig og enkel, og at han ser etter noe mer spennede og ressurssterkt og unnskylder med at det ikke var for og være stygg. Jeg vet jo at det ikke er noen garanti for at noen her har slike evner, men det bare stakk litt da vedkommende skrev det for det kunne jo ha vært sant. Anonymkode: bc206...4f9 Høres ut som en psykopat. Han sa det jo for å trykke deg ned. Kanskje håpte han på å kunne utnytte deg økonomisk eller få ligge med deg også ved hjelp av å gi deg dårlig selvbilde. Selv ville jeg aldri kontaktet en "klarsynt" på PM. Det å spå av andre grunner enn at den spådde skal ha det morro er regelrett svindel. Å kreve penger er svindel og å komme med dystre spådommer er regelrett psykopatisk oppførsel. Anonymkode: 4a3aa...3d6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 3 minutter siden, Oddy skrev: Nei, tenker at disse personene faktisk er gode mennesker. Personer som jeg kan av og til vurdere er psykopater er vel egentlig mer ''runde''mennesker som egentlig aldri sier meningen sin men er liksom ''enig med alle'' på en måte men som også ALDRI viser at de er sinte. Akkurat det med å vise sinne er jeg uenig i, noen bryter heller ned innvendig enn å vise sinne. Jeg er sånn som prøver å ha kontroll. Når jeg blir sint så blir jeg innmari sint, men liker ikke ta det utover andre. Sier i fra også hvis noen irriterer meg grenseløst. Anonymkode: 005a9...0dc
Oddy Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat det med å vise sinne er jeg uenig i, noen bryter heller ned innvendig enn å vise sinne. Jeg er sånn som prøver å ha kontroll. Når jeg blir sint så blir jeg innmari sint, men liker ikke ta det utover andre. Sier i fra også hvis noen irriterer meg grenseløst. Anonymkode: 005a9...0dc Jeg tenker på de som aldri viser sinne og aldri forteller noen som helst de er sinte heller. Kan være dette er normalt for mange da. Er jo sikkert mange som ikke liker å fortelle når de er sinte. Sikkert rart for meg som er det stikk motsatte
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #12 Skrevet 2. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en psykopat. Han sa det jo for å trykke deg ned. Kanskje håpte han på å kunne utnytte deg økonomisk eller få ligge med deg også ved hjelp av å gi deg dårlig selvbilde. Selv ville jeg aldri kontaktet en "klarsynt" på PM. Det å spå av andre grunner enn at den spådde skal ha det morro er regelrett svindel. Å kreve penger er svindel og å komme med dystre spådommer er regelrett psykopatisk oppførsel. Anonymkode: 4a3aa...3d6 det var over kg og vedkommende tok ikke betalt. Anonymkode: bc206...4f9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #13 Skrevet 2. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om enkelte av disse "klarsynte" her inne kan være noen av psykopatene her inne? Folk som spør om hjelp er jo sårbare, for jeg hadde kontakt med "klarsynt" på pm, og vedkommende skrev at jeg i hans øyne var for kjedelig og enkel, og at han ser etter noe mer spennede og ressurssterkt og unnskylder med at det ikke var for og være stygg. Jeg vet jo at det ikke er noen garanti for at noen her har slike evner, men det bare stakk litt da vedkommende skrev det for det kunne jo ha vært sant. Anonymkode: bc206...4f9 Han var nok ingen klarsynt men en av de feministhaterne som kun henger her for å tråkke på andre. Anonymkode: df521...e16
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #14 Skrevet 2. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var nok ingen klarsynt men en av de feministhaterne som kun henger her for å tråkke på andre. Anonymkode: df521...e16 hvorfor tror du det er en mann? Anonymkode: bc206...4f9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #15 Skrevet 2. juli 2018 går inflasjon i ordet psykopat, er faktisk veldig få ekte psykopater. At folk manipulerer, bedrar osv betyr ikke at de er psykopater Anonymkode: 4dcbc...a70 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #16 Skrevet 2. juli 2018 Bytt ut snille med overhyggelige og pågående så er jeg med. Vil ikke kalle de psykopater men at mange har en mørk side har jeg erfart mange ganger. Anonymkode: 0a098...46b 1
herzeleid Skrevet 3. juli 2018 #17 Skrevet 3. juli 2018 Jeg blir i alle fall ofte skeptisk til de som er overdrevet hyggelig og positive, fordi jeg tenker at de antagelig samtidig sitter på helt andre følelser de ikke gir uttrykk for og som dermed gjør det vanskelig å vite hvor en har en person. For all del, det er kjempebra at folk er snille og hyggelige, men det bør samtidig være genuint og ektefølt. 1
Opplyst Skrevet 3. juli 2018 #18 Skrevet 3. juli 2018 7 timer siden, Overrasket skrev: Snillhet er en forglemt, undervurdert menneskelig egenskap. Å være et snilt menneske er ikke verdsatt nok i samfunnet vårt. Ekte snillhet og altruisme er det beste og mest edle et menneske kan vise. I overdrevne former er det også det mest kvalmende et menneske kan utvise.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #19 Skrevet 3. juli 2018 Tror de fleste snille, bare er det. Nå finnes det svært få psykopater. Er vel litt mer skeptisk til de som er overhyggelige, og det mot alle, og smisker og gir så masse komplimenter. Men det er bare fordi min erfaring, er at de så går og prater dritt om alle bak ryggen deres. Min far ble sett på av alle, som en svært snill mann, alle likte han. Men det ingen visste er at han voldtok meg jevnlig fra jeg var ett lite barn. Anonymkode: fa571...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå