Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi holdt på i over ett år. Jeg måtte avslutte det for min egen del da han ikke vil noe seriøst og det knakk meg helt. Hadde en ekstrem kjærlighetssorg de første 6 mnd også har det gradvis gått veldig mye bedre. Traff han for ett par uker siden, tilfeldig, og da var han som alltid, kjempe søt og ga meg masse komplimenter. Han har fått seg dame og hun liker naturlig nok ikke meg. Vi har hele veien snappet og snakket litt innimellom. Etter vi traff hverandre har han ringt meg og sendt flere snapper en vanlig. Jeg tok ikke telefonen, da jeg vet det bare sårer meg mer. Jeg sendte han en helt uskyldig «random» snap for noen dager siden og antar at dama har sett det og fått han til å slette meg. Vet det er til det beste, da jeg endelig kan komme helt over han uten noe kontakt. Samtidig føler jeg meg utrolig teit og tipper han sier til henne at det er jeg som tar kontakt med han, og ikke motsatt. Vi har noen felles venner og hun kommer til å fortelle de om det her. Hvordan kan jeg bare drite i det? Jeg vet jo sannheten, men det tviler jeg sterkt på at hun og evt. de vil. Noen tips?

Og ja, vet det har vært dumt av meg og fortsette å ha kontakt med han .. 

Anonymkode: fc254...95a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet det er vanskelig, men prøv å bare la det ligge. Drit i hvem som får vite hva. Du kan dessverre ikke få gjort noe med dette uansett. Om du føler for det, kan du jo fortelle til deres felles bekjente at det var han som tok kontakt igjen, om de spør.  

Uansett: Veldig bra at du har kommet over han :)

Anonymkode: 0ec1c...dd1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har ingen grunn til å føle deg teit. Han kunne jo bare sagt at han har dame tidligere. Grunnen til at hun misliker deg er sjalusi, antagelig fordi han ikke gir henne grunner til å tro han er seriøs med henne heller. Vær glad du dumpa han, og se heller dette som et rimelig sikkert tegn på at han ikke har endret seg en plukk siden sist. Hun går nok gjennom det samme pisset som du gjorde. 

Anonymkode: f8b9f...afb

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...