AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Hei, Jeg skal etter mange år med frilansing prøve å komme meg inn i det kommunale men så var det det at jeg er litt rusten når det kommer til jobbsøking og å gå på intervju... Det handler om fritidsklubb til barn og ungdom. Kompetansemessig så har jeg nok kompetanse for å kunne forme et innholdsrikt aktivitetsprogramm men det hyrarkiske innen kommunalarbeid er nytt terreng. Er det noen ting en absolutt (ikke) tar opp på intervju? Hva er det som er viktig å fokusere på og hva slags spm. kan jeg forvente? Tips mottas med stor takk! Anonymkode: 5f663...b6d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Bump! Intervju om noen timer. Tips mottas med stor takk! Anonymkode: 5f663...b6d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Typiske spørsmål er "fortell litt om deg selv og hvorfor du ønsker å jobbe hos oss" (dette kommer gjerne helt i starten), gjerne noen spørsmål om hva du gjør i din nåværende/forrige jobb, spørsmål som går på kompetansen din og positive og negative sider. Lykke til! Anonymkode: d8270...c09
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Vær deg selv 🙂 lykke til! Anonymkode: 82636...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå