AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Del Skrevet 2. juli 2018 Hei, jeg går på klexane og albyl-e (gått på siden jeg var en måned på vei som sikkerhet siden jeg har hatt flere MA og SA) og skal gå på dette til fødsel. Sprøytene er mindre «farlige» enn pillene, så skal i teorien slutte på sprøyter like før fødsel og piller en ukes tid før. Termin er 26.oktober. Leser nå at de som går på blodfortynnende IKKE får epidural! Så man får ikke blodfortynnende når man går på blodfortynnende? Noen her som har gått på blodfortynnende og fått smertelindring allikevel? Anonymkode: 452e3...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Del Skrevet 2. juli 2018 Det stemmer at man ikke setter epidural på kvinner som står på blodfortynnende, du vil ikke akkurat risikere en blødning i ryggen heller. Tror det må ha gått minst 12 timer siden sist dose, men dette kan du sikkert kontakte sykehuset om for å få svar på Anonymkode: 37418...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå