Gå til innhold

Finnes det i det hele tatt menn der ute som aldri har vært utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har hatt?...

Er hun drømmedama da?

Anonymkode: c5ae6...cec

Hæ?

Anonymkode: 2ec37...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha faktisk, synes det er noe ynkelig å drive på med slikt generelt sett,, men jeg forstår hvorfor kvinner driver på med dette, de vil jo naturligvis ha best dna for å bedre ruste neste generasjon menneske. Ingen ting galt med det, er selvfølgelig bare kjipt for mannen (vi kan anvende det andre veien også) dersom mannen skulle være prisen i forholdet, noe det sjeldent er. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hæ?

Anonymkode: 2ec37...e2c

Er det fortid eller nåtid?

Du skrev: Har hatt sjans på drømmedama...

Anonymkode: c5ae6...cec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2018 den 21.31):

Er kvinne selv om det fort nå kan se ut som jeg er en mann. Men jeg avviser mennene "mine". Jeg får følelser, beundrer deres utseende og vil selvfølgelig ha sex, men jeg vil ikke dele dette med dem siden det er jeg som får svi etterpå. Har ikke hatt sex og er 28 år.. men får være så. Har jeg ikke følelser for mannen så blir jeg ikke våt, har jeg følelser så kommer det til og bli vondt etterpå når han mest sannsynlig kommer til og overse meg fullstending. 

Anonymkode: 1f58d...077

Lykke til

Anonymkode: b5156...151

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er dessverre kommet dit at jeg tror de aller fleste menn vil være utro om anledningen byr seg, uansett hvordan forholdet er hjemme. Oppstår muligheten og de er rimelig sikre på å ikke bli oppdaget, griper de den. Hvorfor? Spenning og oppmerksomhet, tror jeg. 

Anonymkode: 813bc...6fe

Ja, vi har vel snart kommet der alle man, bare menn og kvinner som tenker det verste om hverandre. Men det er vel ikke så gale 🤷‍♂️ 

Evt. kan man vurdere sin egen mentale helse og få hjelp ut av den mørke virkeligheten man så ivrig dyrker frem. 

Anonymkode: b5156...151

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2025 den 8.47):

Dette er jo bare fabulering. I Norge er det kun verdier som er opparbeidet i fellesskap som deles på to. Du må jo være verdens største tøffel hvis du velger å bli i et forhold der partner både er utro OG utnytter deg økonomisk - og attpåtil innrømmer det.

Anonymkode: 57026...195

Når man har to barn sammen, så holder man ut litt. Annenhver uke pappa eller helgepappa er ikke så kult. Bare stress for kidsa og. 

Denne tøffelen har avsluttet tre lange forhold, to forhold med felles barn. 

Utroskapen hennes ble oppdaget etter bruddet. Eneste jeg merket var 1,5år uten noe nærhet. Da er du er låst, i en kjeller kan du si, emosjonelt..

Så er du i ett dødt forhold, bare gå. Drit i det. Bryt opp hjem, det er allerede ødelagt. Eller knull rundt. 

Er du i ett godt forhold og er utro, da er du en egoistisk drittsekk (uansett kjønn). 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2018 den 21.31):

Er kvinne selv om det fort nå kan se ut som jeg er en mann. Men jeg avviser mennene "mine". Jeg får følelser, beundrer deres utseende og vil selvfølgelig ha sex, men jeg vil ikke dele dette med dem siden det er jeg som får svi etterpå. Har ikke hatt sex og er 28 år.. men får være så. Har jeg ikke følelser for mannen så blir jeg ikke våt, har jeg følelser så kommer det til og bli vondt etterpå når han mest sannsynlig kommer til og overse meg fullstending. 

Anonymkode: 1f58d...077

Det der må være løgn!!!

Anonymkode: cc541...dec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2018 den 12.02):

Ingen mann, og jeg mener ingen mann, ville sagt nei om en fin dame bød seg fram og de tenkte at det ikke ville oppdages. Det er jeg ett hundre prosent sikker på! 

Det er derimot mange som ikke får denne muligheten, derfor er ikke alle menn utro.

Anonymkode: 09b46...823

Ikke sant! Har over 35 års erfaring med menn og dette stemmer!!!

AnonymBruker
Skrevet

Liten historie her fra mannen min:

Jeg og mannen var på restaurant. Han gikk på toalettet og sto der og pisset i pissoaret. Plutselig kom en kvinne bak han og tok rundt, ja. Spurte hva i helvete holder du på med og slo vekk hånden hennes.

Sett på deg i hele kveld, har lyst på deg. Ålte seg inntil han og ja, tok hånden tilbake der ja. Tar bare 5 min, konen trenger ikke å vite noe.

Han tok tak i armene hennes, sa klart og tydelig fra at det kom aldri til å skje og kom deg ut. 

Mannen fortalte det hele til meg når han kom fra toalettet. Han så stresset ut. Jeg ble helt sjokkert,men glad for at han delte historien med meg.

Dette er noen år siden og vi ler av det i dag. Men ja, det er fort gjort å være utro om man vil eller går inn for det.

Anonymkode: a44ef...d28

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2018 den 10.41):

Jeg har aldri vært fysisk utro på 20+ år. Har vært situasjoner opp igjennom der jeg må innrømme det har vært nesten av ulike årsaker, som det sikkert har vært for min kone også, men dessverre gjorde vel foreldrene mine en for god jobb med å oppdra hodet mitt, slik at styggen på ryggen alltid taper den kampen stakkars. 

Han må vel gi opp snart håper jeg nå som jeg er blitt litt eldre, selv om han stadig prøver seg, den svinepelsen.

Anonymkode: e642b...bae

Dessverre?

Anonymkode: 5ef91...f17

• Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
katarina87 skrev (På 11.9.2025 den 5.11):

Det trodde jeg om min også, vært sammen i rundt 18 år. Oppdaget nettopp at han skrev ekle seksuelle meldinger til nakne damer på nett. Flørtet og ba en om å snakke....hele livet mitt er ødelagt. Eneste positive er at han var anonym og forhåpentligvis bare ville ha runkemateriale...men det var utrolig ekkelt det han skrev som om at jaaaaaa han ville være utro med stetdatteren sin (sin fikitive stedatter) ...Ville aldri tro at han hadde gjort det på ordentlig, men nå er forjævlig å tenke at han faktisk kunne være i stand til å fantasere om  det. Og dette er ellers den snilleste og søteste mannen som finnes. Nå har jeg ingen håp at det blir bra igjen og er fullstendig knust. Føles som hele livet vårt sammen har vært løgn

Wow hadde helt glemt at jeg hadde skrevet dette, var helt fra meg i "kampens hete" og bare måtte få det ut noen plass!! LES!!: Jeg kan gi en skikkelig gladnyhet og gi mye av troa tilbake på "menneskemanneheten"😅😅😅 Men først det dårlige, han har sett på nakne damer, MEN ikke skrevet til de noe som helst!!! Min stakkars snille gode mann har ikke flørtet eller skrevet grisete meldinger i det hele tatt! Han var blitt hacket som så mange andre på Reddit, og det visste jeg jo egentlig da jeg så hva som var skrevet og at det bare var på en og samme dag. Ikke hans språk i det hele tatt, ord som jeg er sikker på at han ikke kan. Han spurte om jeg virkelig trodde at han kunne skrive slikt og det gjorde jeg jo ikke egentlig....men begynte å tvile da jeg vet at han har sett på slike videoer og at det jo ikke har vært mye action mellom oss...vi har nok rekord i å ha lite sex til å ikke være helt aseksuelle...så da begynte hodet å spinne og jeg gaslighted meg selv til å tro at han hadde skrevet de syke meldingene. Så livet mitt er heldigvis ikke knust alikevel...!!!!😅🥹 Håper jeg ikke ødela for troa på kjærligheten til noen!!!😖

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2025 den 20.27):

Ikke sant! Har over 35 års erfaring med menn og dette stemmer!!!

Fellesnevneren her er deg. At du velger dårlige menn, betyr ikke at alle er sånn. Det vet jeg med 100% sikkerhet 

Anonymkode: 50e74...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 21.58):

Liten historie her fra mannen min:

Jeg og mannen var på restaurant. Han gikk på toalettet og sto der og pisset i pissoaret. Plutselig kom en kvinne bak han og tok rundt, ja. Spurte hva i helvete holder du på med og slo vekk hånden hennes.

Sett på deg i hele kveld, har lyst på deg. Ålte seg inntil han og ja, tok hånden tilbake der ja. Tar bare 5 min, konen trenger ikke å vite noe.

Han tok tak i armene hennes, sa klart og tydelig fra at det kom aldri til å skje og kom deg ut. 

Mannen fortalte det hele til meg når han kom fra toalettet. Han så stresset ut. Jeg ble helt sjokkert,men glad for at han delte historien med meg.

Dette er noen år siden og vi ler av det i dag. Men ja, det er fort gjort å være utro om man vil eller går inn for det.

Anonymkode: a44ef...d28

Herregud, høres helt sykt ut😳 En mann som hadde gjort det samme ville blitt anmeldt 

Anonymkode: 50e74...c08

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2018 den 21.20):

Da inkluderer jeg også de som ikke nødvendigvis ikke har vært fysisk utro, men som flørter, ber om bilder osv av/med andre damer selv om de er i et forhold. Jeg synes det er så ekstremt mye av dette at det ikke frister meg å gå inn i et forhold igjen. Jeg ser ikke vitsen når man uansett kan forvente at det blir dritt og drama.

Anonymkode: 4b819...1f2

Så klart at ikke alle menn er utro! Men på KG derimot virker det som at alle menn er douche bags🙄,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...