Gå til innhold

Finnes det i det hele tatt menn der ute som aldri har vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Da inkluderer jeg også de som ikke nødvendigvis ikke har vært fysisk utro, men som flørter, ber om bilder osv av/med andre damer selv om de er i et forhold. Jeg synes det er så ekstremt mye av dette at det ikke frister meg å gå inn i et forhold igjen. Jeg ser ikke vitsen når man uansett kan forvente at det blir dritt og drama.

Anonymkode: 4b819...1f2

Kanskje på tide å treffe andre typer mannfolk? det finnes ganske mange typer mannfolk...den typen som aktivt sjekker opp deg er ikke av den mest trofaste naturen. Skal du bli kjent med andre typer mannfolk så må du nok begynne å ta noen første steg selv ovenfor disse. 

Så må du begynne å se på om du blir sjekket opp fordi du tilfeldigvis satt der ...eller det mer kan ses i en naturlig genuin relasjon. Begynn å still deg spørsmål som "hva var det med meg som gjorde han interessert?" ...det er mye viktigere å få svar på enn hva som gjorde deg interessert i han :) men virker ikke som kvinner flest er biologisk i stand til å kunne den type spørsmål..langt mindre få et svar? det er jo en svakhet mange playere utnytter. De utnytter den enkelheten hos kvinner rett og slett.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig

Anonymkode: 4c225...1b7

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har aldri vært utro. Og kommer aldri til å være det. Han flørter ikke. Chatter ikke osv. Han har heller aldri vært utro mot forrige partner. Så sånne menn finnes ja 😊

Anonymkode: bf960...d65

Det vet du jo ikke. Eller har du han sperret inne i en Fritzl-kjeller?

Exen min sa han hata utroskap og at det var det verste han visste, Hvem var det som var utro? Jo han, og ingen av våre venner hadde trodd det var mulig. han som hadde så gode verdier og moraler. 

Mange menn er sneaky og utro bak partnerens rygg. Til og med de snille nerdene an aldri hadde trodd det om :(

Anonymkode: 53170...925

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært fysisk utro på 20+ år. Har vært situasjoner opp igjennom der jeg må innrømme det har vært nesten av ulike årsaker, som det sikkert har vært for min kone også, men dessverre gjorde vel foreldrene mine en for god jobb med å oppdra hodet mitt, slik at styggen på ryggen alltid taper den kampen stakkars. 

Han må vel gi opp snart håper jeg nå som jeg er blitt litt eldre, selv om han stadig prøver seg, den svinepelsen.

Anonymkode: e642b...bae

AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2018 den 12.12, AnonymBruker skrev:

Min mann har aldri vært utro. Og kommer aldri til å være det. Han flørter ikke. Chatter ikke osv. Han har heller aldri vært utro mot forrige partner. Så sånne menn finnes ja 😊

Anonymkode: bf960...d65

Du kan jo håpe og det kan godt hende det virkelig er sånn. Men 100% sikker kan du faktisk ikke være, selv om du velger å stole på mannen din. Jeg har ikke tall på hvor mange menn i forhold som har flørtet, bedt om bilder, kommet med sextilbud osv til meg opp gjennom åra. Også menn som er i tilsynelatende bra forhold og/eller menn som overhode ikke ser ut til å være "sånn". Derfor har jeg nesten gitt opp troen på at det finnes trofaste menn. Men jeg blir glad når det er menn her som sier de aldri har vært utro. :)

Anonymkode: 4b819...1f2

• Liker 1
Skrevet

Ja, og de kalles incels.

Skrevet

Ja, det er noen av oss. Men det blir færre og færre i en tid der folk, kvinner som menn, ser ut til å gi fullstendig faen. Alt handler om jeg-et, og man driter fullstendig i hvem man ødelegger. For det er det som skjer når en man er glad i hopper ut i en slik egotripp. Den som sitter igjen blir litt mer ødelagt hver gang. Og til slutt overtar kynismen hos denne også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Jegern Puahate skrev:

Ja, og de kalles incels.

Husj, vekk med deg

Anonymkode: 51010...7f3

AnonymBruker
Skrevet
On 7/2/2018 at 9:20 PM, AnonymBruker said:

Nei, INGEN, faktisk. Hver eneste mann i hele verden har vært utro. Jadda, absolutt! 

Anonymkode: 5327b...481

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Jeg kjenner en som jeg tror ikke har vært utro.

Anonymkode: cc9b5...df5

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Trofast i alle år,og kjenner mange menn i tilsvarende situasjon.    Anten er du ikkje tilstrekkeleg oppdatert,eller så er du skikkeleg uheldig 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen mann, og jeg mener ingen mann, ville sagt nei om en fin dame bød seg fram og de tenkte at det ikke ville oppdages. Det er jeg ett hundre prosent sikker på! 

Det er derimot mange som ikke får denne muligheten, derfor er ikke alle menn utro.

Anonymkode: 09b46...823

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja de finnes såklart. Mange flotte, trofaste, lojale og familieorienterte menn der ute!

Anonymkode: 7c24b...d8c

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen mann, og jeg mener ingen mann, ville sagt nei om en fin dame bød seg fram og de tenkte at det ikke ville oppdages. Det er jeg ett hundre prosent sikker på! 

Det er derimot mange som ikke får denne muligheten, derfor er ikke alle menn utro.

Der tar du feil gitt. Er man oppegående, og elsker familien sin - så tenker man ikke tanken engang, selv om man "vet" at det aldri hadde blitt oppdaget. Sex med en ny person, er absolutt ikke viktig, eller bra for deg sags skyld - kvalitetssex med en du elsker høyere enn livet selv, og familielivet med vedkommende trumfer absolutt alt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der tar du feil gitt. Er man oppegående, og elsker familien sin - så tenker man ikke tanken engang, selv om man "vet" at det aldri hadde blitt oppdaget. Sex med en ny person, er absolutt ikke viktig, eller bra for deg sags skyld - kvalitetssex med en du elsker høyere enn livet selv, og familielivet med vedkommende trumfer absolutt alt

Lol. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys. Jeg var i et destruktivt forhold, og hadde ei flott dame etter meg, uten å gjøre noe med det. Skal man pule en annen, gjør man det slutt først. 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Husj, vekk med deg

Anonymkode: 51010...7f3

Incel.

Skrevet

Jeg vil aldri være utro, det kommer aldri til å skje noen gang. Nå er jeg singel nå da :) Men går jeg inn i et forhold er jeg trofast til Dovre faller, og skulle ikke forholdet fungere vil jeg ta en alvorlig prat med kona, og eventuelt gå ut om vi ikke klarer å redde forholdet. Utroskap er bare ondskap, det har jeg selv erfart så det vet jeg alt om.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

På seg selv kjenner man andre? Du vet det er noe som heter samvittighet når man sviker en annen person eller faktisk hele familien. Dette har ikke noe med å bli oppdaget eller ikke å gjøre, det handler om moral og samvittigheten til individet, mangler dette så vil utroskap skje! Det er bare snakk om tid, reflekterer man over at dette er et svik, ja så vil man aldri gjøre det. Forstår at mange er bare mennesker, som lar seg friste, og mange kan falle. Men veldig mange utroskap foregår over lang tid, der man har mer en nok tid til å reflektere over det, men gjør det allikevel fordi mange er så egoistisk at de bare tenker på seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Min mann har aldri vært utro. Han holder seg unna andre damer og ville aldri funnet på flørte med en annen eller be om bilder. I tillegg er han utrolig familiekjær!

Jeg hadde ikke hatt noenting i mot om han flørtet på byen, så lenge han kom hjem til oss, men ytterst sjeldent han gidder å gå på byen faktisk..  😊😍

For ham er det oss som betyr noe, og han ville aldri gjort noe for å ødelegge det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...