AnonymBruker Skrevet 17. september #101 Skrevet 17. september De finnes, men alle er forskjellige. Både kvinner og menn. Så sikkert ikke lett å finne en mann som er trofast, og som matcher din personlighet, har gode holdninger og god moral. Jeg føler meg heldig som har møtt en ordentlig mann med gode holdninger og som jeg har god kjemi og riktige følelser med.. eksen min var ikke bra, ikke utro, men andre ting som ikke var bra... så relasjoner er slett ikke lett Anonymkode: 54e99...0a1
Mardina Skrevet 18. september #102 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Aldri vært utro, men vært utro en gang pga mamma sa du kunne være det? Hjelpes.. Anonymkode: 7bbe7...c3c Reagerte på det samme 😄 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #103 Skrevet 18. september Sander33 skrev (17 timer siden): Ja, har aldri vært utro. jo, etter at jeg gikk 1,5år uten sex, selv mamma sa jeg burde få meg elskerinne. Ting var virkelig dårlig den gangen. Viste seg i ettertid at HUN var utro og holdt på med en fast på jobben. Er monogam. Serie-monogam. Det er best! Så for å oppsummere; aldri vært utro, bortsett fra den ene gangen du var utro. Notert. Anonymkode: 57026...195 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september #104 Skrevet 18. september Selvfølgelig! Massevis! Men så mener jeg at litt uskyldig flørting mellom mennesker bare er positivt (mener da ikke å be om å få sendt bilder osv, men at man er hyggelig og oppmerksom mot hverandre, gir komplimenter osv) Anonymkode: 95398...c7d
Sander33 Skrevet 18. september #105 Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så for å oppsummere; aldri vært utro, bortsett fra den ene gangen du var utro. Notert. Anonymkode: 57026...195 Ja, of day skjedde som sagt litt av litt fremprovosert. Min samboer var utro, og vi gikk uten sex. Jeg falt for fristelsen etter 1,5år uten nærhet. Og da lærte jeg sannheten om forholdet hun hadde. Hun hadde to menn i sitt liv. Men problemet var selvsagt mitt utroskap. Fantastisk oppsummert. Nå går jeg etter 3mnd med nekt på nærhet. Stoler aldri på en kvinne som «plutselig» ikke får lyst lenger.
8ilver8nake Skrevet 19. september #106 Skrevet 19. september Flertallet har aldri vært utro heldigvis men man snakker sjeldent om de som ikke er men fokuserer på de som er eller opplevelser man har hatt med det selv.
AnonymBruker Skrevet 19. september #107 Skrevet 19. september Sander33 skrev (14 timer siden): Ja, of day skjedde som sagt litt av litt fremprovosert. Min samboer var utro, og vi gikk uten sex. Jeg falt for fristelsen etter 1,5år uten nærhet. Og da lærte jeg sannheten om forholdet hun hadde. Hun hadde to menn i sitt liv. Men problemet var selvsagt mitt utroskap. Fantastisk oppsummert. Nå går jeg etter 3mnd med nekt på nærhet. Stoler aldri på en kvinne som «plutselig» ikke får lyst lenger. Spørsmålet er «Finnes det i det hele tatt menn der ute som aldri har vært utro?», hvorpå du svarer at du ikke har vært utro. Bortsett fra den ene gangen, da. Det er ingen som har sagt noe om hvem som var problemet i forholdet deres, ingen bryr deg og det har jo ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: 57026...195 1 1
Sander33 Skrevet 20. september #108 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Spørsmålet er «Finnes det i det hele tatt menn der ute som aldri har vært utro?», hvorpå du svarer at du ikke har vært utro. Bortsett fra den ene gangen, da. Det er ingen som har sagt noe om hvem som var problemet i forholdet deres, ingen bryr deg og det har jo ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: 57026...195 Pusher du menn altfor langt, så er kan de være/bli utro. Du kan få selv trofaste menn til å bli utro om du behandler de som dritt i flere år. Så svaret er alle menn kan være utro, selv de trofaste, om du behandler de dårlig. Akkurat som kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #109 Skrevet 20. september Sander33 skrev (1 minutt siden): Pusher du menn altfor langt, så er kan de være/bli utro. Du kan få selv trofaste menn til å bli utro om du behandler de som dritt i flere år. Så svaret er alle menn kan være utro, selv de trofaste, om du behandler de dårlig. Akkurat som kvinner. Ja men da er vi jo enig da. Og denne tråden handler om menn, hvis du vil diskutere kvinner kan du opprette en egen tråd om det. Whataboutism er det ingen som gidder å forholde seg til. Anonymkode: 57026...195 1
-jk- Skrevet 20. september #110 Skrevet 20. september Sander33 skrev (1 time siden): Pusher du menn altfor langt, så er kan de være/bli utro. Du kan få selv trofaste menn til å bli utro om du behandler de som dritt i flere år. Så svaret er alle menn kan være utro, selv de trofaste, om du behandler de dårlig. Akkurat som kvinner. Nei, alle menn vil ikke være utro i en slik setting. Mange av oss vil gå ut av forholdet før vi finner noen andre å ha sex med. 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. september #111 Skrevet 20. september Sander33 skrev (3 timer siden): Pusher du menn altfor langt, så er kan de være/bli utro. Du kan få selv trofaste menn til å bli utro om du behandler de som dritt i flere år. Så svaret er alle menn kan være utro, selv de trofaste, om du behandler de dårlig. Akkurat som kvinner. Nei. Da har de valget om å forlate forholdet. Bare feige drittsekker er utro. Anonymkode: c5ae6...cec 2
Sander33 Skrevet 23. september #112 Skrevet 23. september (endret) -jk- skrev (På 20.9.2025 den 10.04): Nei, alle menn vil ikke være utro i en slik setting. Mange av oss vil gå ut av forholdet før vi finner noen andre å ha sex med. Nå gikk ikke hun ut av forholdet heller da men holdt på med utroskapen. Så var mannen låst i ett dødt forhold. Var jeg som gikk. Hun ville mer. Beste jeg har gjort ever. Får jeg det like dårlig i andre forhold vil jeg både gå på dagen, og være utro. Mulig det finnes idioter som lar seg bli behandlet dårlig. Om de er utro først håper jeg. Trofasthet er målet, men når man blir så sveket. Shitty liv. Nei takk. Endret 23. september av Sander33
AnonymBruker Skrevet 23. september #113 Skrevet 23. september Sander33 skrev (5 minutter siden): Nå gikk ikke hun ut av forholdet heller da men holdt på med utroskapen. Så var mannen låst i ett dødt forhold. Låst? På hvilken måte? Med mindre hun hadde deg lenket fast i kjelleren var det vel bare å gå. Anonymkode: 57026...195
AnonymBruker Skrevet 23. september #114 Skrevet 23. september Jeg har aldri vårt utro, men møtte i helgen en tidligere flamme siden jeg var en plass hun var og at det var en stund siden vi hadde møttes. Vi valgte å ikke fortsette med hverandre da avstanden var for lang, og hun ikke er så fleksibel. Det var et veldig hyggelig treff, og jeg kjørte henne etterpå. Det var veldig god tone, og jeg hadde nesten lyst til å bli med hjem til henne etterpå, men klarte å si nei når tilbudet kom. Så jeg tror faktisk at jeg ikke vil være utro Anonymkode: 1a00f...6f5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #115 Skrevet 23. september Er dessverre kommet dit at jeg tror de aller fleste menn vil være utro om anledningen byr seg, uansett hvordan forholdet er hjemme. Oppstår muligheten og de er rimelig sikre på å ikke bli oppdaget, griper de den. Hvorfor? Spenning og oppmerksomhet, tror jeg. Anonymkode: 813bc...6fe
Sander33 Skrevet 23. september #116 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er dessverre kommet dit at jeg tror de aller fleste menn vil være utro om anledningen byr seg, uansett hvordan forholdet er hjemme. Oppstår muligheten og de er rimelig sikre på å ikke bli oppdaget, griper de den. Hvorfor? Spenning og oppmerksomhet, tror jeg. Anonymkode: 813bc...6fe Nei, de fleste menn vil ikke være utro. Det er jo derfor at man er i monogamt forhold! Men er forholdene på hjemmebane veldig dårlige, så er veien kortere. Er forholdene på hjemmebane gode, og man er utro, så er det kanskje for spenningens skyld. Men faan da, det er ikke morsomt å dele husverdier på 10mill på 2 personer og risikere ett brudd for «litt spenning». Har du null økonomiske formues verdier som skal deles på to , null moralske verdier, ingen relasjonsmessige bindinger som barn etc, er det nok lettere å ta det for «spenningens skyld». 1
Sander33 Skrevet 23. september #117 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Låst? På hvilken måte? Med mindre hun hadde deg lenket fast i kjelleren var det vel bare å gå. Anonymkode: 57026...195 Kjeller? Hva fabler du om? Verdier må deles på to. Verdier du har skapt 90% av skal hun ha 50% av. Hus, hytte, biler, båter, løsøre etc. Felles barn. Bonusbarn. Slike relasjonspesifikke investeringer låser deg og kan være ett hinder. Jeg fikk beskjed og når hun var utro at «hun skulle bli i forholdet så lenge JEG klarte for å suge ut verdier» mens hun var utro. Kvinner kan være ganske kyniske.
AnonymBruker Skrevet 23. september #118 Skrevet 23. september Sander33 skrev (1 minutt siden): Kjeller? Hva fabler du om? Verdier må deles på to. Verdier du har skapt 90% av skal hun ha 50% av. Hus, hytte, biler, båter, løsøre etc. Felles barn. Bonusbarn. Slike relasjonspesifikke investeringer låser deg og kan være ett hinder. Jeg fikk beskjed og når hun var utro at «hun skulle bli i forholdet så lenge JEG klarte for å suge ut verdier» mens hun var utro. Kvinner kan være ganske kyniske. Dette er jo bare fabulering. I Norge er det kun verdier som er opparbeidet i fellesskap som deles på to. Du må jo være verdens største tøffel hvis du velger å bli i et forhold der partner både er utro OG utnytter deg økonomisk - og attpåtil innrømmer det. Anonymkode: 57026...195
AnonymBruker Skrevet 23. september #119 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2025 den 16.51): Det er bare fordi du aldri har hatt sjans på drømmedama. Anonymkode: 57026...195 Det er nettopp fordi jeg har hatt sjans på drømmedama at jeg ikke har vært utro. Anonymkode: 2ec37...e2c
AnonymBruker Skrevet 23. september #120 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nettopp fordi jeg har hatt sjans på drømmedama at jeg ikke har vært utro. Anonymkode: 2ec37...e2c Har hatt?... Er hun drømmedama da? Anonymkode: c5ae6...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå