AnonymBruker Skrevet 11. september #61 Skrevet 11. september Jeg har vært sammen med mannen min i over 15 år, og har aldri mistenkt utroskap. Jeg tror ikke det ligger for han. Han er veldig familieorientert og hjemmekjær. Aldri ute på byen. Vi giftet oss for snart 11 år siden, har 100% felles økonomi, og har alltid planlagt for å bli gamle sammen..vi er fortsatt svært forelsket i hverandre, og flørter daglig. Kanskje det har noe å si? Han sier i hvert fall selv at ingenting er verdt å sette familien i fare for. Han er en veldig attraktiv mann, som tjener godt (2 mill i året) og tar seg bra ut..det har vært flere kvinner som prøver å flørte med han, men det virker ikke som han engang registrerer det. Så jo, jeg mener det absolutt finnes menn som ikke er utro. Anonymkode: 0920b...4cb 2 4
Fjellmannover190 Skrevet 11. september #63 Skrevet 11. september Jeg har har vært sammen med min ekskone i 20pluss år(første jeg hadde sex med), og var aldri utro. Å flørte er noe annet, det kunne skje i ulike sammenhenger, men stoppet alltid før noe kyss kom. Jeg forsto sjelden at kvinner prøvde å starte samtaler eller 'sjekke' meg opp, og fikk beskjed om det av folk jeg var med. Var aldri aktuelt å være utro. Det tok meg litt tid å venne meg til dagens sjekkemarket, og etter to år i dette, så forstår jeg nok litt mer av hvorfor menn er utro, og jeg forstår i større grad når det er mulig å 'sjekke' opp noen. Jeg er i forhold nå, og har fortsatt den holdningen at jeg ikke skal være utro 2
AnonymBruker Skrevet 11. september #64 Skrevet 11. september Klart det finnes. Absolutt alle studier på dette viser at andelen menn og kvinner som er utro er ganske jevn. Noen finner at menn er noe verre, andre at kvinner er noe verre, men forskjellene er små. Større metastudier viser at det i realiteten er helt likt. Deprimerende mange, dessverre, men mange er også trofaste livet gjennom. Det er tross alt også det eneste som gir noen som helst slags mening, det ville vært uendelig spesielt om alle utro menn kun lå med single kvinner og aldri motsatt. Men dette er altså ikke bare en antakelse, det er godt dokumentert at menn og kvinner er ganske like her. Oppgitt motivasjon for utroskap er litt ulikt mellom kjønnene, forekomsten er lik. Selv har jeg (gift mann) aldri vært utro hverken mot kona eller tidligere partnere. Jeg vet om kamerater som har vært det - da gjerne i 20-årene - og har til og med avslørt en til hans daværende kone og fått en annen til å innrømme det til forloveden. Av mine nærmeste kamerater, derimot, har jeg aldri hverken hørt om eller hatt noen mistanke om utroskap. Man kan aldri vite sikkert, for all del, men det virker pussig for meg om jeg skulle ha avslørt langt mer perifere bekjentskaper tidligere og samtidig hatt overhodet ikke fått med meg om min beste kompis siden vi gikk i familiebarnehage hadde vært utro noen gang. Anonymkode: 85b27...8c1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #65 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 2.7.2018 den 21.20): Da inkluderer jeg også de som ikke nødvendigvis ikke har vært fysisk utro, men som flørter, ber om bilder osv av/med andre damer selv om de er i et forhold. Jeg synes det er så ekstremt mye av dette at det ikke frister meg å gå inn i et forhold igjen. Jeg ser ikke vitsen når man uansett kan forvente at det blir dritt og drama. Anonymkode: 4b819...1f2 Selfølgelig, jeg er inne i mitt tredje seriøse forhold der mannen ikke er utro!! Og JA dette vet jeg, de har vært og altfor forelska og glad i meg!! Og jeg har vært i dem❤️ Anonymkode: 4b70d...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 11. september #66 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 5.7.2018 den 12.02): Ingen mann, og jeg mener ingen mann, ville sagt nei om en fin dame bød seg fram og de tenkte at det ikke ville oppdages. Det er jeg ett hundre prosent sikker på! Det er derimot mange som ikke får denne muligheten, derfor er ikke alle menn utro. Anonymkode: 09b46...823 Dette 100% Anonymkode: 9044d...129
Snok1 Skrevet 11. september #67 Skrevet 11. september Soft mann skrev (2 timer siden): Er ikke problem å finne noen å være utro med når en er gift. Bare ha på giftering så blir du fort et offer. Dette for at damene ven at de mennene ikke kan gå rundt å plappre😉 Man er ikke et offer når man er utro, man er gjerningspersonen. 3
Soft mann Skrevet 11. september #68 Skrevet 11. september Snok1 skrev (5 minutter siden): Man er ikke et offer når man er utro, man er gjerningspersonen. Man blir et offer for damer som er ute etter en å være utro med. Men en gjerningsperson i forhold til den en går bak ryggen på. Så ja eg er enig med deg
Snok1 Skrevet 11. september #69 Skrevet 11. september Soft mann skrev (34 minutter siden): Man blir et offer for damer som er ute etter en å være utro med. Men en gjerningsperson i forhold til den en går bak ryggen på. Så ja eg er enig med deg Man er ikke et offer bare fordi en blir fristet. Jeg har vært utro en rekke ganger, men vil aldri finne på å kalle meg et offer. Jeg tar ansvar for egne handlinger. 4
Soft mann Skrevet 11. september #70 Skrevet 11. september Ja kall det va du vill. men når damer jakter gifte menn, så er man et bytte. Ja en er ansvarlig for egne handlinger, noe som krever stor selvbeherskelse og respekt for den person som er gift/bor med. Eg hadde aldri kunne vert utru da min respekt for andre menesker, som vil bli påvirket av de er for høy 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #71 Skrevet 11. september Ekstremt mye svartmaling her inne 🤯 Har selv vært offer for utro eks, men går da ikke rundt og tenker alle er like selv om han dreit seg ut. Har faktisk ingen andre nær meg av menn som har drevet på sånn, ei heller kompiser, men flere venninner og kvinnelig slekt har vært litt for glade i oppmerksomhet fra menn og levd i grenseland omtrent hele forholdene sine. Vi er ikke bedre selv. Er godt gift med en ufattelig fin mann som aldri gir meg noen grunn til å tvile, og vet det finnes flere av samme kaliber selv om han selvfølgelig er best 💗 Anonymkode: e41cf...e93
AnonymBruker Skrevet 11. september #72 Skrevet 11. september Vel akkurat nå har min ex vært utro mot meg fysisk. Egentlig helt fint, nå ser jeg han har kastet bort min tid og holdt meg for narr i over et halvt år. Takk så bra det skjedde nå ( selv om kunne helst vært før). Men altså samme dag la en gammel kollega meg til på snap (uten at han visste hvem jeg var). Jeg vet han er i forhold og har barn. Han visste ikke hvem jeg er, fordi jeg ikke har mitt fulle navn på profilen. Så han var ute etter noe chat etc sannsynligvis. Så pratet med en kompis om dette, og han sa " ja det er vanlig" at menn gjør dette når de er kåte. Har mistet helt lyst på en mann i livet mitt nå. Total kurert. Anonymkode: 33296...e0d 3
Gjest Vanessa01 Skrevet 11. september #73 Skrevet 11. september E datet en mainn som sona en dom i Oslo og han gleda se jo sånn til at vi sku vær familie og bla bla ukebla. Så var han jo helvetes utro fra dag 1. Ska bare ned på Europris, ska bare treff en kompis, ska bare gå en tur. Alt var jo løgn og bedrageri fra dag 1. Så fra den dag har e bare gått ut fra at folk e utro, og det gjør at pulsen min er langt lavare enn den va da e forventa at han sku vær sånn eller sånn. Om du skjønna.
Doolittle Skrevet 11. september #74 Skrevet 11. september Jeg har aldri vært utro, og jeg kjenner at jeg blir bittelitt irritert hver gang jeg ser tråder eller innlegg hvor det bare tas for gitt at "alle menn" er utro. Kjipt at mange har hatt dårlige opplevelser, men å skjære alle over en kam er bare dumt. Ikke tror jeg det er spesielt mye forskjell på kvinner og menn når det kommer til utroskap heller, men det er en annen diskusjon. 2 5
BobTheNoob Skrevet 11. september #75 Skrevet 11. september Doolittle skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri vært utro, og jeg kjenner at jeg blir bittelitt irritert hver gang jeg ser tråder eller innlegg hvor det bare tas for gitt at "alle menn" er utro. Kjipt at mange har hatt dårlige opplevelser, men å skjære alle over en kam er bare dumt. Ikke tror jeg det er spesielt mye forskjell på kvinner og menn når det kommer til utroskap heller, men det er en annen diskusjon. Enig. Det blir for dumt når bitre mennesker sitter og hamrer løs på tastaturet og mener de vet alt om alle menn basert på sine egne dårlige opplevelser eller egne dårlige holdninger. Jeg kjenner mange menn. Mange av dem kjenner jeg såpass godt at jeg vet de aldri har vært utro. Jeg kjenner én jeg vet har vært og én jeg tror har vært. Resten er frikjent fra min side. Det kan være forskjell på miljøene man beveger seg i. Vet ikke. 3
Doolittle Skrevet 11. september #76 Skrevet 11. september BobTheNoob skrev (Akkurat nå): Det kan være forskjell på miljøene man beveger seg i. Vet ikke. Det har jeg tenkt litt på, og det kan jo så klart være noe i det, men jeg klarer ikke å se for meg hvilke miljøer hvor det er mer eller mindre utroskap enn andre. Jeg tror ikke utroskap har med kjønn, utdanning, yrke eller alder å gjøre. Jeg tror det kommer litt an på hvilke grunnverdier man har og hvor sterkt de er forankret i en, og litt på om man er i situasjoner hvor anledningen byr seg.
AnonymBruker Skrevet 11. september #77 Skrevet 11. september Jeg og eksen var gift i 26 år. Han var ikke typen til å være utro,mens jeg var/er av et annet kaliber. Men jeg håpet at han skulle være utro, slik at han ble bad guy og jeg kunne forlate forholdet med god samvittighet. I tillegg brydde han seg katten om at jeg rota rundt med andre menn. Skikkelig tøffelhelt. Ble derimot skilt av helt andre grunner. Nå er jeg sammen med en som har vært notorisk utro i alle forhold og jeg er jo ikke noe bedre,men så langt har vi holdt oss på matta begge to (ivertfall jeg) Kjenner lusa på gangen 😂 Anonymkode: a44ef...d28
AnonymBruker Skrevet 11. september #78 Skrevet 11. september Jadda. Seffeleff. Anonymkode: 2cf09...2c5
AnonymBruker Skrevet 11. september #79 Skrevet 11. september Jeg har aldri vært utro, og kjenner ingen andre menn som har vært utro. Ingen i min vennegjeng har noensinne gjort dette (og snakket om det). Anonymkode: 2ec37...e2c
AnonymBruker Skrevet 11. september #80 Skrevet 11. september Er det noen i denbe generasjon damer som ikke har vært utro heller? Anonymkode: b35d8...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå