AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Da inkluderer jeg også de som ikke nødvendigvis ikke har vært fysisk utro, men som flørter, ber om bilder osv av/med andre damer selv om de er i et forhold. Jeg synes det er så ekstremt mye av dette at det ikke frister meg å gå inn i et forhold igjen. Jeg ser ikke vitsen når man uansett kan forvente at det blir dritt og drama. Anonymkode: 4b819...1f2 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Håper inderlig det finnes noen menn der ute som kun forguder kvinnen sin like mye som hun forguder han. Men jeg begynner å miste håpet. Anonymkode: 4f708...cf3 4
Gjest Overrasket Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Alle menn er helt like. Identiske. Ingen forskjeller. Alle ser like ut, går likt, tenker litt. "Menn" er rett og slett et konsept for identiske mennesker som gjør alt likt.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper inderlig det finnes noen menn der ute som kun forguder kvinnen sin like mye som hun forguder han. Men jeg begynner å miste håpet. Anonymkode: 4f708...cf3 Er kvinne selv om det fort nå kan se ut som jeg er en mann. Men jeg avviser mennene "mine". Jeg får følelser, beundrer deres utseende og vil selvfølgelig ha sex, men jeg vil ikke dele dette med dem siden det er jeg som får svi etterpå. Har ikke hatt sex og er 28 år.. men får være så. Har jeg ikke følelser for mannen så blir jeg ikke våt, har jeg følelser så kommer det til og bli vondt etterpå når han mest sannsynlig kommer til og overse meg fullstending. Anonymkode: 1f58d...077 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 Finnes det kvinner der ute som ikke har vært å spredd bena for en som har hatt kjæreste eller var gift? Spørsmålet kan vendes mot kvinner også, de er ikke så skinnhellige. Det trengs faktisk to stk til å være utro og ikke alle er single når det gjør det, kvinner og menn. Anonymkode: f7a89...448 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Jeg tror de aller fleste menn er trofaste. Anonymkode: e0a41...48b 9
Vinnerloddet Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 Selvsagt gjør det det. Jeg har aldri vært utro i ett forhold. Det er fordi at hvis jeg er i ett forhold, så er jeg der fordi jeg er forelsket i vedkommende. Og da har jeg ikke behov for å være utro med noen. Den dagen jeg får behov for å være utro, ville jeg heller vurdert forholdet jeg var i. Ber heller aldri om bilder fra andre damer, hverken når jeg er i forhold eller ei. Men har fått tilsendt av og til uten å ha bedt om det. Men da er det jo bare å slette. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det kvinner der ute som ikke har vært å spredd bena for en som har hatt kjæreste eller var gift? Spørsmålet kan vendes mot kvinner også, de er ikke så skinnhellige. Det trengs faktisk to stk til å være utro og ikke alle er single når det gjør det, kvinner og menn. Anonymkode: f7a89...448 ja, det finnes til og med jomfru kvinner i en alder av nærmere 30. Anonymkode: 1f58d...077
sippykopp Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 Å jada det finnes nok Mange duster der ute, men også mange skikkelige mannfolk
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #12 Skrevet 2. juli 2018 Selvfølgelig gjør det det. Ingenting som tyder på at menn er mer utro enn kvinner heller, det er (ikke overraskende) rimelig likt fordelt. Finnes drittfolk og bra folk av begge kjønn. Anonymkode: 6bc7a...b3d 3
OPIgirl Skrevet 2. juli 2018 #13 Skrevet 2. juli 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det kvinner der ute som ikke har vært å spredd bena for en som har hatt kjæreste eller var gift? Spørsmålet kan vendes mot kvinner også, de er ikke så skinnhellige. Det trengs faktisk to stk til å være utro og ikke alle er single når det gjør det, kvinner og menn. Anonymkode: f7a89...448 Nå handlet tråden om det finnes menn som ikke har vært utro. Du får lagen en egen tråd om det motsatte.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #14 Skrevet 2. juli 2018 1 time siden, sippykopp skrev: Å jada det finnes nok Mange duster der ute, men også mange skikkelige mannfolk Skeptisk. Aldri møtt noen som har gode verdier foreløpig på mine 37 år. Anonymkode: 53170...925 2
sippykopp Skrevet 2. juli 2018 #15 Skrevet 2. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skeptisk. Aldri møtt noen som har gode verdier foreløpig på mine 37 år. Anonymkode: 53170...925 Nå er jeg "kun" 29, men har møtt verdens snilleste mann! Vært samboere i snart 10 år og kan ikke skjønne at han noen gang ville ha funnet på å være utro på noen som helst måte. Vet jo aldri, men har troa på at han er en kjernekar som holder seg for god for slikt 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #16 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, sippykopp skrev: Nå er jeg "kun" 29, men har møtt verdens snilleste mann! Vært samboere i snart 10 år og kan ikke skjønne at han noen gang ville ha funnet på å være utro på noen som helst måte. Vet jo aldri, men har troa på at han er en kjernekar som holder seg for god for slikt Da er du heldig! Anonymkode: 53170...925 1
sippykopp Skrevet 2. juli 2018 #17 Skrevet 2. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du heldig! Anonymkode: 53170...925 Absolutt! Ganske sikker på at jeg har skutt gullfuglen 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #18 Skrevet 3. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper inderlig det finnes noen menn der ute som kun forguder kvinnen sin like mye som hun forguder han. Men jeg begynner å miste håpet. Anonymkode: 4f708...cf3 Det er det helt sikkert, men det er nok forskjellige nivåer av å «forgude» også. Ei var søt en stund, men ble til en skikkelig heks, og er det ennå, over ti år etter at det ble slutt. Vi har et barn sammen, så noe kontakt må vi ha. Hun falt for en fyr på jobben sin. En annen brukte meg som avlsokse fordi hun så hva slags pappa jeg var for det barnet jeg hadde. Hun tok opp kontakten med en gammel flamme da barnet vårt var ganske lite. Så den forgudingen kan være så mangt... 🙂 Anonymkode: c3e55...d64
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #20 Skrevet 3. juli 2018 Min mann har aldri vært utro. Og kommer aldri til å være det. Han flørter ikke. Chatter ikke osv. Han har heller aldri vært utro mot forrige partner. Så sånne menn finnes ja 😊 Anonymkode: bf960...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå