magolia Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Trener med pulsklokke, mye spinning. Var sist søndag på årets første sykkeltur ute, hadde jevn og grei puls -men var ikke på langt nær så sliten etter denne turen som jeg er etter spinningtimene. Antall kalorier forbrent tilsvarte nesten opp mot det jeg bruker ved en spinningtime.hmmm.....er sykling ute like effektivt som spininng forbrenningsmessig?
Gjest Leola Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 Aner ikke - men det er ti ganger så kjekt å sykle ute i frisk luft.
magolia Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2005 Ja, det var herlig! Gleder meg til våren og sommeren
Tusseline Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 Det kommer litt an på hvilket tereng du sykler i ute, men jeg synes at utendørs sykling er tyngre enn spinning. Da kjenner man motvinden, og de skikkelig harde bakkene "face to face".
tequilagirl Skrevet 5. mars 2005 #5 Skrevet 5. mars 2005 Jeg synes også det er tøffere å sykle utendørs!
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #6 Skrevet 6. mars 2005 Det kommer litt an på hvilket tereng du sykler i ute, men jeg synes at utendørs sykling er tyngre enn spinning. Da kjenner man motvinden, og de skikkelig harde bakkene "face to face". Skriver under på alt dette, og det at du i tillegg får en mer "målbar" motstand, i og med at du kan velge en løype og sykle den flere ganger over tid for å se formkurven stige. Selv elsker jeg sykling i terrenget; på stier og lysløyper. Kjekt med litt hindre og sølepytter, slik at man føler at man lever. Men ikke like kjekt med barnevogner og uforutsigbare joggere.... :-?
Mathias Skrevet 6. mars 2005 #7 Skrevet 6. mars 2005 og ute kjører man oftest ikke så mye på melkesyre som i en sal. det er bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå