AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Jeg vil ikke kysse typen min etter at han har slikket meg. Han synes at det er litt dumt og at det ødelegger litt lysten hans på å gå ned på meg. Er jeg prippen som ikke vil kysse ham etter at han har slikket meg? Gjør dere andre det? Anonymkode: e2e9d...42e
Gjest Overrasket Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Ja, du er prippen på akkurat det. Er det så farlig da? Dine preferanser er dine egne, og ikke noe som MÅ passe med hva som er "normalt".
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Jeg syns det er deilig å kysse etter at han har slikket meg. Anonymkode: 33728...3b7 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Det er jo din kropp bare. Samme som å kysse han etter at du har sugd han Anonymkode: e4be1...16b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Ikke vær redd for kroppsvæsker under sex. Og ikke vær redd for litt gris😅 husker ikke hvem som sa det, men nøkkelen til et godt forhold er å holde sexen dirty, og kampen rene😋😊 Anonymkode: 2719d...35f 2
Bubo Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 8 minutter siden, Overrasket skrev: Ja, du er prippen på akkurat det. Er det så farlig da? Dine preferanser er dine egne, og ikke noe som MÅ passe med hva som er "normalt". Gi litt f*n og hengi deg fullt ut til din elskede 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Kysser han deg når du har sugd ham? Dånn generelt synes jeg sex er bytting av kroppsvæsker på mange måter. For meg hadde det vært total avtenning om mannen ikke ville kysse meg etter at jeg har sugd ham. Da tror jeg det hadde blitt slutt på sugingen. Selvfølgelig kliner jeg etter at han har slikket meg. Anonymkode: 80441...196 4
Gjest Overrasket Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 4 minutter siden, Bubo said: Gi litt f*n og hengi deg fullt ut til din elskede Det passer kanskje deg, men det er ikke sikkert det passer TS. Vi må ikke alle ha sex på nøyaktig samme måte, og kanskje TS gjør andre ting som du ikke liker. Sex skal være gøy for begge to, ikke mest mulig "nå MÅ jeg gjøre sånn og nå MÅ jeg gjøre sånn fordi det synes alle andre".
LiseOslo Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 Jeg kysser med glede kjæresten min etter at hun har slikket meg, og omvendt. Men: det er din kropp, så hvis du ikke liker det eller har lyst så trenger du heller ikke gjøre det. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 11 minutter siden, Overrasket skrev: Det passer kanskje deg, men det er ikke sikkert det passer TS. Vi må ikke alle ha sex på nøyaktig samme måte, og kanskje TS gjør andre ting som du ikke liker. Sex skal være gøy for begge to, ikke mest mulig "nå MÅ jeg gjøre sånn og nå MÅ jeg gjøre sånn fordi det synes alle andre". Det er vel en grunn til at TS startet denne tråden? Du undervurderer TS, (og andre på forumet) selvfølgelig MÅ man ikke følge ALLE "råd" på KG. Når man er med kjæresten vurderer man andre grenser enn de man tidligere hadde, f.eks på ONS Anonymkode: c324b...f3c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #12 Skrevet 2. juli 2018 Elsker å kysse etter mannen har slikka meg. Varmt, mykt, deilig. Anonymkode: 64559...36d 1
Gjest Overrasket Skrevet 2. juli 2018 #13 Skrevet 2. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel en grunn til at TS startet denne tråden? Du undervurderer TS, (og andre på forumet) selvfølgelig MÅ man ikke følge ALLE "råd" på KG. Når man er med kjæresten vurderer man andre grenser enn de man tidligere hadde, f.eks på ONS Anonymkode: c324b...f3c Og i blant er det greit å høre og å få bekreftet at man er helt "normal" slik man er, og har rett til å være seg selv. Man må ikke alltid på død og liv føle at man må endre seg.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #14 Skrevet 2. juli 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke kysse typen min etter at han har slikket meg. Han synes at det er litt dumt og at det ødelegger litt lysten hans på å gå ned på meg. Er jeg prippen som ikke vil kysse ham etter at han har slikket meg? Gjør dere andre det? Anonymkode: e2e9d...42e Selvfølgelig er du ikke prippen. Anonymkode: 9c4d9...b07
Gjest LiMaSK Skrevet 2. juli 2018 #16 Skrevet 2. juli 2018 Om en av oss går ned på den andre og skal kysse etter på tørker vi bare oss rundt munnen.. Ingen problem. Men dette er jo individuelt og opp til hver enkelt. Du er ikke prippen.
Gjest gjestvest Skrevet 2. juli 2018 #17 Skrevet 2. juli 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke kysse typen min etter at han har slikket meg. Han synes at det er litt dumt og at det ødelegger litt lysten hans på å gå ned på meg. Er jeg prippen som ikke vil kysse ham etter at han har slikket meg? Gjør dere andre det? Anonymkode: e2e9d...42e Du skal ikke føle tvang til å gjøre noe du verken har lyst til eller føler deg ukomfortabel med. At personer her besvarer ditt spørsmål om du er prippen med " Ja " vil kunne bidra til press til å gjøre noe du ikke ønsker. Jeg er sikker på at du er for klok til å lytte til dumheter, for klok til å endre deg for noens som helst, eller la andre avgjøre hva normalen er.
Vinnerloddet Skrevet 2. juli 2018 #18 Skrevet 2. juli 2018 Jeg har kysset med alle jeg har vært med etter at jeg har slikket henne og hun har sugd meg. Og det har vært helt naturlig med alle. Men bare du vet hvor dine grenser går, og du skal ikke gjøre ting du ikke vil. Og det gjør deg selvsagt ikke prippen. 2
Apekatten Skrevet 2. juli 2018 #19 Skrevet 2. juli 2018 Jeg synes du er prippen. Jeg har aldri tenkt at det er ekkelt å kysse etter oralsex.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #20 Skrevet 2. juli 2018 Kyss etter slikking eller suging har funket for oss. Men du og dere må gjør det som dere føler selv. Anonymkode: 6786b...3f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå