Gå til innhold

Vil ta kontakt, men vil heller ikke mase

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er bortreist på ferie, hjemme til foreldrene sine. Før han dro var vi ganske intense, selv om vi ikke har definert oss som kjærester enda. Vi bodde vel nærmest i sengen eller halvnakne i sofaen i ukene før han dro. Han sa han kom til å savne meg, og han har ikke lagt sjul på at han virkelig liker meg, men jeg har nylig brent meg så jeg merker at jeg holder igjen. Jeg er redd for å være for "på", og det har kanskje resultert i at jeg har vært kaldere enn nødvendig rent følelsesmessig. Så uansett, jeg er kanskje redd han skal glemme meg litt da, nå når han er borte. Samtidig vil jeg ikke være masete, det er ikke SÅ mange dager siden han dro. Men jeg vil heller ikke at han skal tro at jeg ikke tenker på han, for det gjør jeg alt for mye. Hittil har vi bare snakket litt på messenger om hvordan været er de respektive stedene :roll:, og så sa han litt om hva vi burde gjøre sammen når han kom opp igjen, og det var forsåvidt hyggelig. 

Æsj, jeg er bare forelsket, og det er rart og kjipt når han ikke er her :ler: Synes du jeg burde sendt en melding eller noe? Hva ville du gjort? Vi er i slutten av tjueårene. 

Anonymkode: 8166e...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke masete å sende en melding. Det hadde han helt sikkert satt pris på. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...