Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min veninne hadde to, fikk to tette til. Jeg hadde en, å vi adopterte to. Ikke mange i vår omgangskrets som har holdt sammen så lenge. Alder er tall, inntil en viss grad. Det som betyr mest, er hvordan man er. Min mann er på mange måter, eldre enn meg, men vi har like verdier. Det betyr mest i det lange løpet

Anonymkode: a345b...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
44 minutter siden, asterix said:

Vi har barn sammen ja.

Har lest igår at du fikk barn som 49. Woow sier jeg bare.  Kan jeg sende deg pm? Er 39 og er sammen med yngre mann og bekymrer meg at jeg aldri får barn

On 7/3/2018 at 8:14 PM, asterix said:

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Min veninne hadde to, fikk to tette til. Jeg hadde en, å vi adopterte to. Ikke mange i vår omgangskrets som har holdt sammen så lenge. Alder er tall, inntil en viss grad. Det som betyr mest, er hvordan man er. Min mann er på mange måter, eldre enn meg, men vi har like verdier. Det betyr mest i det lange løpet

Så din mann har ingen biologiske barn? 

Skrevet
2 minutter siden, annelis skrev:

Så din mann har ingen biologiske barn? 

Stemmer

• Liker 1
Skrevet
På 2.7.2018 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Så jeg har blitt sammen med en yngre mann noe verken jeg og han har noe problem med. Men nå begynner ting å bli litt vanskelig for meg likevel. Skal treffe «svigermor» for første gang og det ER litt rart at hun bare er 9 år eldre en meg. Er veldig nervøs og lurer på om dette kan ha noen fremtid. Noen her som har erfaring med adlersforskjell den mannen er yngst? Jeg vet at det ikke skal spille noen rolle, spesielt ikke at det er jeg som kvinnen som er eldst. Men vil gjerne høre fra noen med erfaring innenfor dette..

Anonymkode: c1fd3...b4e

Går nok fint. Han bruker deg nok mest sannsynlig for sex og fordi han kjedet seg. Menn som er sammen med veldig mye eldre kvinner er der for fordelene som sex, husvask, økonomiske fordeler osv

Eller kanskje han bare ikke klarer noe bedre. Jeg er der selv. Jeg er sammen med en som er 13 år eldre fordi hun gjør alt for meg. Sex hver eneste dag. Låner meg penger til bil. Betaler for nesten alt. Tar alt av husvask osv. Har d greit jeg så er jeg jo glad i henne. Så kan nok være sammen med henne i et par år

Anonymkode: 33520...b30

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Går nok fint. Han bruker deg nok mest sannsynlig for sex og fordi han kjedet seg. Menn som er sammen med veldig mye eldre kvinner er der for fordelene som sex, husvask, økonomiske fordeler osv

Eller kanskje han bare ikke klarer noe bedre. Jeg er der selv. Jeg er sammen med en som er 13 år eldre fordi hun gjør alt for meg. Sex hver eneste dag. Låner meg penger til bil. Betaler for nesten alt. Tar alt av husvask osv. Har d greit jeg så er jeg jo glad i henne. Så kan nok være sammen med henne i et par år

Anonymkode: 33520...b30

Du er bare en drittsekk og tipper du blir ikke bedre om du blir sammen med ei yngre ei

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Stemmer

Bra å se at det fungerer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...