Gå til innhold

Sammen med en yngre mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så jeg har blitt sammen med en yngre mann noe verken jeg og han har noe problem med. Men nå begynner ting å bli litt vanskelig for meg likevel. Skal treffe «svigermor» for første gang og det ER litt rart at hun bare er 9 år eldre en meg. Er veldig nervøs og lurer på om dette kan ha noen fremtid. Noen her som har erfaring med adlersforskjell den mannen er yngst? Jeg vet at det ikke skal spille noen rolle, spesielt ikke at det er jeg som kvinnen som er eldst. Men vil gjerne høre fra noen med erfaring innenfor dette..

Anonymkode: c1fd3...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ei venninne av meg er sammen med en yngre mann. Hu er 33, han er 22. Det er ingen problemer, svigermor elsker henne nesten mer en hu elsker sønnen sin skulle man nesten tro til tider😂 

Anonymkode: 38fe8...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Vet om et par der hun er 40 og han 30, funker veldig bra, de er lykkelig gift og har to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sant? Ja kanskje jeg legger mer i dette en jeg trenger. Er bare at min egen familie er litt skeptisk. Noe som egentlig gjør meg litt forbanna. For søsteren min som er den største skeptikeren har selv en mann som er 11 år eldre en seg selv. Men det hender det kommer inn under huden på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner også et par hvor hun er 5 år eldre. Det går fint ☺️

Anonymkode: 143c4...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da faren min fikk seg ny kjæreste. Hun var bare 8 år eldre enn meg. Det var mindre aldersforskjell mellom meg og henne enn det var mellom hun og ham. I dag er de gift, og har to barn som er på alder med mine barn. Altså, jeg synes det er flaut jeg, skal jeg være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Sillyline said:

Husker da faren min fikk seg ny kjæreste. Hun var bare 8 år eldre enn meg. Det var mindre aldersforskjell mellom meg og henne enn det var mellom hun og ham. I dag er de gift, og har to barn som er på alder med mine barn. Altså, jeg synes det er flaut jeg, skal jeg være ærlig.

Men hvorfor er det flaut? Det er akkurat slike holdninger som skremmer meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun er så ung, og han ble far igjen samtidig som han ble bestefar. Har ingen kontakt med noen av dem i dag. Hun hatet å bli kalt bestemor, noe jeg forsåvidt kan forstå. Men når hun engang er gift med faren min, blir hun vel egentlig en slags bestemor for barna, om det så enn er en slags ste-bestemor.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere, da? 

Jeg synes dere skal blåse i hva andre sier, det er bare sneversynte folk! Spesielt søsteren din burde holde klaffen når hun selv har en 11 år eldre mann! Er det greit bare ene veien, eller? Makan til dobbeltmoral! Kvinner lever lengst, så egentlig er det mest naturlig at vi burde ha yngre menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må huske på at hun var ei ung jente å fikk ei ung stemor. Ikke så geit for ei ungjente. Det er stor forskjell på det, og å få ei "gammel" svigerdatter som voksen kvinne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvor gamle er dere, da? 

Jeg synes dere skal blåse i hva andre sier, det er bare sneversynte folk! Spesielt søsteren din burde holde klaffen når hun selv har en 11 år eldre mann! Er det greit bare ene veien, eller? Makan til dobbeltmoral! Kvinner lever lengst, så egentlig er det mest naturlig at vi burde ha yngre menn!

Yess !  Det er den absolutt beste komboen, noe som jeg har hevdet her inne til det kjedsommelige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger bekymre deg. De fleste reagerer ikke på aldersforskjell mellom par. Tror dette er noe de to som er i forholdet bekymrer seg mer på enn omgivelsene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 39, han er 27. Vi har det så godt sammen at vil egentlig ikke bry meg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og jeg er hele 16 år eldre enn min kjæreste, og vi kunne ikke hatt det bedre... Nå skal det sies at jeg nok er litt yngre enn det alderen tilsier, og han er nok litt eldre enn hans alder skulle tilsi, men omgivelsene ser at det er en forskjell, men vi har etter hvert blitt ganske blinde for diverse blikk... Tror mine jevnaldrende venninner er ganske misunnelige, for det å ha en kjæreste på 34 er nok litt annen enn å ha en kjæreste/mann på rundt 55... :) Nei, livet er kort, så hvis du har muligheten til å ha en godt forhold, så grip sjansen, og nyt, for ingen av oss er lovet morgendagen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og det fungerer i hvert fall fint. Husker at moren hans sa da vi møttes første gang at det hadde vært verre om han hadde kommet hjem med ei på 14. 😁 Da var han 25 og jeg nærmet meg 43.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, asterix skrev:

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og det fungerer i hvert fall fint. Husker at moren hans sa da vi møttes første gang at det hadde vært verre om han hadde kommet hjem med ei på 14. 😁 Da var han 25 og jeg nærmet meg 43.

Respekt  !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
On 7/3/2018 at 8:14 PM, asterix said:

Wow.  Fikk dere barn sammen? Om jeg får lovt å spørr

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 år eldre enn min mann, min veninne er 12 år eldre enn sin mann. Gift over 25 år begge par nå. Alder har aldri vært problem. Kjenner flere med aldersforskjell den "gale" veien.

Anonymkode: a345b...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...