Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykepleier og jobber i psykiatrien. Nå skal jeg ta videreutdanning i psykisk helse.

Noen som vet hvor mye som er vanlig å gå opp i lønn etter en videreutdanning på 60 studiepoeng?

Anonymkode: a6280...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger helt av hva jobben er villig til å betale. Du har ikke krav på noe og videreutdanning er ikke nødvendig for å jobbe der, så du må søke om økt lønn. 

Anonymkode: 0dd01...801

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det avhenger helt av hva jobben er villig til å betale. Du har ikke krav på noe og videreutdanning er ikke nødvendig for å jobbe der, så du må søke om økt lønn. 

Anonymkode: 0dd01...801

For å jobbe i avdelingen jeg ønsker å jobbe i så er videreutdanning et krav. Arbeidsgiver er også villig til å gi meg stipend for å ta videreutdanningen.

Er det noen som har tatt den og gått opp? Jeg ønsker bare å vite ca. hvor mye en kan forvente.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å jobbe i avdelingen jeg ønsker å jobbe i så er videreutdanning et krav. Arbeidsgiver er også villig til å gi meg stipend for å ta videreutdanningen.

Er det noen som har tatt den og gått opp? Jeg ønsker bare å vite ca. hvor mye en kan forvente.

25.000 vel?Og 40.000 for master. Sånn er det her iallfall

Anonymkode: f567c...f8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk stipend av jobben og har videreutdanning i rusproblematikk og psykisk helse. Gikk vel opp ca 40 000, men nå jevner det jo seg ut med det nye lønnsoppgjøret (om man er i spes. helsetjenesten). Da går man opp 25 000. 

Anonymkode: e00fa...f1d

Skrevet

Jeg gikk opp ca 35.000, etter videreutdanning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...