Gjest Modig mann Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Hei. Jeg leste nettopp noe veldig morsomt om livets matematikk. Jeg håper dere liker det også. Vær vennlig å ikke løpe etter meg med kjevlen for at jeg bare fortalte sannheten. Jeg har nok kuler i hodet allerede. Romantikk matematikk: Smart mann + smart kvinne = romantikk Smart mann + dum kvinne = forhold Dum mann + smart kvinne = ekteskap Dum mann + dum kvinne = graviditet Arbeidsliv matematikk: Smart sjef + smart arbeidstaker = vinning Smart sjef + dum arbeidstaker = produksjon Dum sjef + smart arbeidstaker = forfremmelse Dum sjef + Dum arbeidstaker = overtid Handle matematikk: En mann betaler ofte 100 kr for en 50 kr ting han trenger. En kvinne betaler ofte 50 kr for en 100 kr ting hun ikke trenger. Generell statistikk: En kvinne bekymrer seg for fremtiden helt til hun finner seg en mann. En mann bekymrer seg for fremtiden etter at han har funnet seg en kvinne. En fremgangsrik mann er en mann som tjener mer penger enn kvinnen hans klarer å bruke. En fremgangsrik kvinne er en kvinne som finner en slik mann. Lykke: For å bli lykkelig med en mann må en kvinne forstå ham veldig mye og elske ham litt. For å bli lykkelig med en kvinne må en mann elske henne mye og ikke engang prøve å forstå henne. Hukommelse: En mann må forsøke å glemme sine feil så raskt som mulig. Det er ingen vits at TO mennesker skal huske dem. Mulighet for forandring: En kvinne gifter seg med en mann og forventer at han skal forandre seg, men det gjør han ikke. En mann gifter seg med en kvinne og forventer at hun ikke skal forandre seg, men det gjør hun. Diskusjonsteknikk: Kvinnen har det SISTE ordet i enhver diskusjon. Alt mannen sier etter dette er starten på en ny diskusjon. Sannheten om kvinner: En mann vet at det er veldig vanskelig å leve med en kvinne. Men det er enda vanskeligere å leve uten en kvinne. :-)
Gjest Xavia Skrevet 5. mars 2005 #3 Skrevet 5. mars 2005 Det finnes IKKE en sannhet. Get real man. Jeg forsto det ikke som han prøvde å severe sannheter her. Det var vel et forsøk på å få folk til å trekke på smilet...? Eller?
Gjest Modig mann Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 Jeg forsto det ikke som han prøvde å severe sannheter her. Det var vel et forsøk på å få folk til å trekke på smilet...? Eller? Nettopp. Hintet med kjevlen var bare fordi ikke alle ser det som en spøk. Men eg kjenner mange som kjenner seg veldig godt igjen i hva som blir beskrevet. Så den tar menn og kvinner på kornet.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. mars 2005 #5 Skrevet 5. mars 2005 Jeg forsto det ikke som han prøvde å severe sannheter her. Det var vel et forsøk på å få folk til å trekke på smilet...? Eller? Har lest de på noen humorsider før, så jeg regna med at det var fr å være morsom, ja. Og det er det,hvis manb ikke har lest det mange ganger før...
Gjest Bellatrix Skrevet 5. mars 2005 #7 Skrevet 5. mars 2005 Dumme meg, hengtet meg opp i nicket hans.. sånn kan det gå. Kanskje han skulle kalt seg Morsom mann?
Lillesøster Skrevet 5. mars 2005 #8 Skrevet 5. mars 2005 sånn kan det gå. Kanskje han skulle kalt seg Morsom mann? Hadde han gjort det, da hadde jeg tolket innlegget helt annerldeses. Merkelige greier det der :klø:
LilleBille Skrevet 5. mars 2005 #9 Skrevet 5. mars 2005 Hadde han gjort det, da hadde jeg tolket innlegget helt annerldeses. Merkelige greier det der :klø: .. og hadde den ligget på snikk-snakk og ikke på samliv så ville vel kanskje det hatt noe å si også
Gjest Single kvinne 34 Skrevet 5. mars 2005 #11 Skrevet 5. mars 2005 Jeg er en fornuftig, single, kvinne (34). Jeg synes innlegget fra trådstarter er glimrende! Jeg mener da også at smarte kvinner ikke gifter seg..
Gjest Bellatrix Skrevet 5. mars 2005 #12 Skrevet 5. mars 2005 Jeg mener da også at smarte kvinner ikke gifter seg.. Ja, ja. Deg om det.
Lillesøster Skrevet 6. mars 2005 #13 Skrevet 6. mars 2005 Jeg mener da også at smarte kvinner ikke gifter seg.. Bare en unnskyldning de bruker for å føle seg bedre, for de som ikke blir gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå