Totto Skrevet 2. juli 2018 #1 Del Skrevet 2. juli 2018 Noen som har kjøpt liten hund av en oppdretter i Ytre Enebakk? Driver oppdrett av Toy Puddel, Bichon Frise, Pomeranian i alle fall. Ønsker å komme i kontakt med dere da det er mye fusk derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundeeier87 Skrevet 24. november 2024 #2 Del Skrevet 24. november 2024 Hei. Jeg tror dette er aktuelt fremdeles dessverre. Ta gjerne kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #3 Del Skrevet 3. desember 2024 Jeg vet hvem det er. Men ikke kjøpt boe derifra. Men det kryr av katter og hunder der om det er samme dama som var med på oppryddings program på nrk. Stakkars dyr. Anonymkode: ad9c8...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #4 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg vet hvem det er. Men ikke kjøpt boe derifra. Men det kryr av katter og hunder der om det er samme dama som var med på oppryddings program på nrk. Stakkars dyr. Anonymkode: ad9c8...ece Er det stadig de rasene som er nevnt over hun driver med? Anonymkode: 88e0d...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå