AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Er en mann som er interrssert...typisk kjedelig nice guy. Ikke særlig selvtillit, ikke spennende generelt (for meg hvertfal) . Glad i alkohol. Så fikk jeg følelser for en som viste interesse før, men jeg avviste nettopp fordi jeg fikk følelser. Fikk en klem en gang av han jeg liker, og bare tanken på kroppen kan fremdeles gjøre meg våt. Han er både fin, og veldig god og holde rundt. Han var like tennende å være fysisk inntil som jeg var tedd for. Han andre, fitta er like tørr som Dubai. Hvorfor er det likevel denne mannen jeg bør gå for? Anonymkode: b363e...aed
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Har det helt likt, bare at han jeg liker avviste meg. Hvorfor... Kanskje ingen av dem er den rette...? Anonymkode: 2fb9e...f6d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Jeg ville ikke anbefalt alkohollikeren hvertfall. Anonymkode: 5edf4...322
Vinnerloddet Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Sånn er livet. En får ikke alle en er interessert i. Hvorfor velge en du ikke tenner på. Vent til du treffer en som du vil bli sammen med.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 1 time siden, Vinnerloddet skrev: Sånn er livet. En får ikke alle en er interessert i. Hvorfor velge en du ikke tenner på. Vent til du treffer en som du vil bli sammen med. men når skal livet slutte og være ubrukelig? Anonymkode: b363e...aed
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 En fyllik som gir deg sand i musa, eller en kjekkas? Vanskelig å velge! Anonymkode: 9221a...99e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #7 Skrevet 4. juli 2018 Litt OT, men jeg trodde overskriften lød: «Jeg tenner på at det ikke ble noe mer mellom oss», og jeg bare 😂 Anonymkode: 9a5d2...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå