Gå til innhold

Feit i bikini!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg føler meg som kanskje mange andre meg ikke vel i bikini. Jeg har litt mage, og har ganske stor bollemus. Derfor føler jeg meg rett og slett ikke vel. Dette forringer jo livskvaliteten min nå på sommeren, der alle vi ha meg med å bade osv....
Noen som har noe tips til "badeplagg" en ikke trenger å føle seg som en dust i. 

Bleik er jeg også, så det er liksom bare et ork føler jeg. Vil ha det kult, kose meg og nyte sommeren. Dessverre sliter jeg med selvbildet og selvfølelsen så dette går ikke.

Håper på svar :)

Anonymkode: 89b8c...bf1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har ikke tips til badeplagg, men du kan jo ta sol, slanke deg osv da

Anonymkode: 0a22d...06b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg badedrakt på nett som har et ganske tykt stoff og hold in effekt. Pent utsmykket ved puppene og litt høye kanter over hoftene. Ble bedre av det! Fødte for kort tid siden og var inne hele forrige sommer pga kvalme så kan si jeg er både bleik og feit 😜

Anonymkode: ebf46...fe2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit i det? På stranda er jo alle mulige mennesker med alle slags kroppsfasonger. Tviler på at noen er så opptatt av akkurat din kropp, bortsett fra deg selv. 

Selv har jeg så stor mage at jeg ser gravid ut (etter fødsel) men drar likevel på meg ei diger bikinitruse som går opp til navlen og drar på stranda. Det er da ingen der som bryr seg om at jeg er tjukk, bortsett fra meg selv. 

Anonymkode: 2e834...d3f

• Liker 7
Skrevet

Nå er det moderne med underdeler med høyt liv. Du kjøpe en slik som har et lite skjørt på. Kanskje det hjelper. Jeg tror de fleste av oss sliter litt med selvbilde når kroppen skal eksponeres om sommeren. 

https://goo.gl/images/YgcXdR en av de flotteste gjennom tidene.😍

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du er ikke feitere i bikini enn du er uten. Litt mage på damer er bare fint. Bollemus er vel en tingene som er en ubestridt positiv greie (iaf.  blant menn) , uten at jeg tror noen vil legge merke til om du har det eller ei på stranda! Brunfarge får du med litt solstråler og eksponering i bikini :) 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drit i det? På stranda er jo alle mulige mennesker med alle slags kroppsfasonger. Tviler på at noen er så opptatt av akkurat din kropp, bortsett fra deg selv. 

Ta til deg denne brukerens gode råd !^ 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Badedrakt. Klingel har mange fine til oss som ikke har kroppen til en fotomodell

Anonymkode: 91733...8a0

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

har ikke tips til badeplagg, men du kan jo ta sol, slanke deg osv da

Anonymkode: 0a22d...06b

Hva fikk deg til å tro at dette var et brukbart råd for årets bikinisesong? Soling og slanking tar tid, og dessuten er det bare teit å bygge oppunder dette fjaset med at man først bør bli brun og slank, og deretter kan man kle på seg bikini og gå ut.

TS: har du en kropp og en bikini, så har du automatisk en bikinikropp! Ta den på, ha det gøy og la haters være haters.

De har mange fine bikinier hos Bonprix, Ellos, Junarose, Change, Kappahl, Cubus osv. Bestill på nett og prøv hjemme i ro og fred.

Anonymkode: 9e254...d30

• Liker 5
Skrevet

Har aldri hørt om en mann som ikke liker bollemus ;) Ellers handler det bare om å like seg selv. Gå på shopping og finn en skikkelig fin badedrakt eller bikini og sprad rundt på stranda uten å bry deg om hva andre må mene. Tenker du noe over kroppene til folk på stranda? 

Skrevet

Man er vel like feit med og uten bikini ;)
Men skjønner deg, jeg går ikke rundt i bikini eller badedrakt. 
Har alltid på meg en stor løs shorts og løs singlett eller tilsvarende. Jeg er brun, bryr meg ikke om at magen ikke får farge. Armer og ben har farge og det er det som vises når jeg går ute blandt folk. 

Skal jeg kjøle meg ned, svømme eller noe. Skifter jeg, til en helt vanlig svart badedrakt. 
Så bytter jeg tilbake når jeg er oppe av vannet.

AnonymBruker
Skrevet

Bruke shorts og bikinitopp? 

Anonymkode: d38d5...051

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bollemus 😍

Anonymkode: ead3a...6c0

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bleik er jeg også, 

Anonymkode: 89b8c...bf1

Hvit hud er jo det skjønneste av alt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske tjukk og har vært på stranda nesten hver dag i både bikini og badedrakt. Jeg lever enda. Det har til og med vært ganske hyggelig 😂 De fleste har nok med seg selv. Ta på en bikini du syns er fin og dra på stranda.

Anonymkode: 079d6...b1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts du skriver ingenting om alder eller kroppsfigur? Er du større oppe enn nede? Blåbærform? Pære?.æ Mange har litt mage hvis de ikke trener iherdig eller er 20 år minus. Ingen skam det. Alle har NOE. Jeg har store bryster og det er vanskelig å finne bikinitopp, ender alltid med å finne separat over og underdel. Siden jeg er 2-4 størrelser i underdel. 

Anonymkode: aecb9...193

AnonymBruker
Skrevet

Kan du poste bilde av en kropp som likner din? Så skal jeg komme med forslag :) Er jammen ikke lett å se hvilken bikini som passer en når alle damene på bildene er syltynne med gigapupper....Hilsen flatbrystet som ser ut som en planke med et eple på midten.

Anonymkode: 1637f...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...