AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Fordel: Ikke våt i trusa. Ulemper: Ingen. Anonymkode: 0ca03...5bf 9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordel: Ikke våt i trusa. Ulemper: Ingen. Anonymkode: 0ca03...5bf Er du kåt hele tiden eller tenker du mest på utflod? Anonymkode: b3b2e...e59
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Bruker truseinnlegg kun ved behov, altså om jeg har mye utflod, eller i tillegg til tampong/menskopp ved mensen. Ellers er det best å la det være mest mulig "luftig" der nede. Anonymkode: 8328f...857 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Økt mengde utflod etter svangerskap, vil ikke ha fuktige truser. Ser ingen ulemper med det. Anonymkode: 0bf64...ef9 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Har alltid utflod.. 😕 Er ingen ulemper jeg kommer på. Kan bli klamt, men det er mer ubehagelig med utflod i trusen. Anonymkode: 616ca...91d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 Fordel; slipper å vaske jeansen hver dag Ulempe; når det krøller seg og klisteret setter seg fast mellom låra😂 Anonymkode: 3895d...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Ulempe: det gjør impulsiv sex mindre sexy. Anonymkode: ee9df...cff 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #9 Skrevet 5. juli 2018 Fordeler: Har ikke utflod, men truseinnleggene gjør at buksene mine ikke lukter så raskt, og de holder trusene renere. Ulemper: Er dyrt. Noen ganger klistrer de seg til kjønnshårene. Anonymkode: 55d99...624
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #10 Skrevet 5. juli 2018 Bruker det når jeg har lite blødning når jeg har mensen. Og etter sex i tilfelle det kommer litt ut igjen det som ikke kom ut igjen med en gang. Fordeler er at man unngår blod el våte overraskelser i buksa.. Ulempen er for min del irritasjon i underlivet etter flere dagers bruk og tåler ikke så godt limet bakpå. Og må skifte det ofte og passe på ha det med overalt (og ha med nok). Anonymkode: 90fd2...f09
Gjest LiMaSK Skrevet 5. juli 2018 #11 Skrevet 5. juli 2018 Bruker det når jeg skal noe, på jobb, i tillegg til tampong når jeg har mensen. Jeg har til tider en del utflod, og da er det en fordel at trusa ikke blir helt våt og at det kanskje renner gjennom på jobb. (sykehjem, har hvite bukser). Og etter sex så sæden ikke renner overalt.. Bakdel, lukter mer, og blir fuktigt, ikke bra for "dåsa"..
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #12 Skrevet 5. juli 2018 Bruker truse innlegg mest rett før menstruasjon og rett etter menstruasjon for å unngå brune blod flekker før og etter blødningen. Anonymkode: 5dd45...036
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #13 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordeler: Har ikke utflod, men truseinnleggene gjør at buksene mine ikke lukter så raskt, og de holder trusene renere. Ulemper: Er dyrt. Noen ganger klistrer de seg til kjønnshårene. Anonymkode: 55d99...624 Synes at det lukter kun med bruk av bind og truse innlegg. Hater den blodlukta. Ellers lukter det lite og ingenting. Har aldri fått lukt ned i truser, strømper eller bukser som noen skriver at de har. Men jeg vasker meg daglig og har ikke sex. Så da unngår man en del lukter. Anonymkode: 5dd45...036
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #14 Skrevet 5. juli 2018 Har mer utflod en det som er normalt. Gikk til gynekologen for å få sjekket det ut, hun sa seg enig i det. Det føles så befriende å gå med truseinnlegg uten å tenke at det føles vått ut der nede og tenker at folk kanskje stirrer på meg 😅 Anonymkode: 01c99...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå