Gå til innhold

Når blir man voksen?

?  

10 stemmer

1. 1. ?

• 16 år
      0
    • 17 år
      0
    • 18 år
      4
    • 19 år
      0
    • 20 år
      2
    • Ikke før man er 30
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken alder er man voksen egentlig?

Anonymkode: 0c9d1...8bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Teknisk sett er man jo myndig når man er 18, så skal man se på det sånn vil det jo være det som er svaret.

Men jeg er 26. Og det er ikke før for et år siden at jeg begynte å føle meg litt voksen. Får håpe det ordner seg når jeg blir 30. Hvis ikke får jeg bare forstette å late som jeg føler meg voksen - jeg og alle andre, kanskje? :fnise: 

Anonymkode: 39950...502

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Teknisk sett er man jo myndig når man er 18, så skal man se på det sånn vil det jo være det som er svaret.

Men jeg er 26. Og det er ikke før for et år siden at jeg begynte å føle meg litt voksen. Får håpe det ordner seg når jeg blir 30. Hvis ikke får jeg bare forstette å late som jeg føler meg voksen - jeg og alle andre, kanskje? :fnise: 

Anonymkode: 39950...502

Mange på kg har sagt at man ikke er voksen når man er 18 (det slutter jo på ten slik som 13-17 så er kanskje noe i det 🤔 Ble gjort narr av når jeg som 22 åring refererte meg selv som mann  

Anonymkode: 0c9d1...8bb

AnonymBruker
Skrevet

Du er voksen den dagen dine handlinger speiler voksne tanker. Uavhengig av alder. 

Legitim voksen er 18 år. 

Anonymkode: 4d0c6...08a

AnonymBruker
Skrevet

Når man endelig klarer å forsørge seg selv økonomisk, og ikke snylter på foreldre familien sin. 

Anonymkode: 59e8c...2fb

Gjest Eline993
Skrevet

Når du er myndig og har ansvar for deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...