Gå til innhold

Penger av foreldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine ønsker å gi oss en pengegave i forkant av bryllupet, slik at vi kan bruke det på bryllupet dersom vi ønsker det. Hvor mye, eller hva har dere fått enten i gave eller som hjelp av foreldre/svigerforeldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 000 av min far

5000 av min mor

5000 av mormor og bestefar

20 000 av svigerforeldrene mine.

Galskap..! :roll:

Skrevet

7500 av pappa og det samme av mamma...

Skrevet

vi har fått 10 000 av mine foreldre, usikkert om/hva vi får av våre svigerforeldre

Skrevet

vi får 15000 kr av mine foreldre og 15000 av hans foreldre

Skrevet

Regner ikke å få noe, kommer nok til å betale alt selv.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi får ikke hjelp til noe, men står for alt selv :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er så heldige og evig takknemlige da vi får hjelp:

Mamma og sambo: 15.000 kr

Pappa og sambo: Hittil kjolen og underskjørt

Svigers: ca 30.000 kr (det samme som mine foreldre)

Svigerfarfar: All vin til bryllupet

Heldige oss!

Skrevet

Vet ikke hvor mye vi får, for mamma og pappa står for hele bryllupet. Deilig er det!! For det kommer vel på rundt 60 - 70 000kr

Gjest gjest1
Skrevet

Våre foreldre spleiser på bryllupet for oss og budsjettet ligger på ca 75-80000.

Skrevet

15000 av mine foreldre og 15000 av hans foreldre.

Skrevet

Våre foreldre deler på å betale hele bryllupet.... :-) Er utrolig glad for det. Pappa og mamma betaler middag og fest + lokale (ca. 50 000,-) og vi får 50 000 ho svigers... Er utrolig heldige der.. :)

Skrevet

Foreldrene min betaler festen, inkl mat og drikke,

samt blomster, invitasjoner og annet papir, bryllupskaken, smykker og slør til meg pluss noe sponsing av begges klær. Til sammen blir det vel ca 60 000 +. Vi skal selv betale ringene, noe av klærne og utstyret til begge samt fotograf + noen småting som jeg ikke har helt oversikt over enda :wink:

Vi er utrolig heldige som får så mye hjelp, er veldig takknemlige for det begge to :-)

Skrevet

Vi hadde tenkt å stå for alt selv, men har fått høre at foreldrene vil bidra med litt - vet ikke hvor mye.

Skrevet

Vi får hele festen av foreldrene våre. Litt skjevt fordelt pga ulike økonomiske forutsetninger, men vi har sagt at de får bidra med det de føler for :-) Pappa har hele tiden vært innstilt på at det er de som skal betale for bryllupet, så kan jo ikke ødelegge hans "drømmer" :hoho:

Vi betaler resten selv, dvs kjole, ringer, kjole og hvitt, frisør osv..

Gjest gjest1
Skrevet
Regner ikke å få noe, kommer nok til å betale alt selv.

Vi også. Det ervår fest, og vi ynskjer å ha den akkurat sånn som vi vil, og det greier vi fint å betale for sjølv!

Skrevet

Vi også. Det ervår fest, og vi ynskjer å ha den akkurat sånn som vi vil, og det greier vi fint å betale for sjølv!

det var det som var planen våres også, vi har spart penger selv. Men ble hyggelig overrasket av foreldrene, med at de ville sponse deler av bryllupet. og det uten at de legger seg opp i hvordan vi vil ha det :)

Skrevet

Vi får den akkurat som vi vil, selv om foreldrene våre betaler... Dette ville de selv, det er ikke noe vi har bedt på våre knær for... :)

Skrevet

Oi, her var det mange spandable foreldre :o

Vi har ikke diskutert hvor mye de vil spytte inn når den tid kommer, men jeg håper på å få betale det meste selv. Jeg hadde hatt store problemer med å ta i mot så mye penger fra noen. Spesielt med tanke på at vi begge tjener bedre enn våre foreldre...

Ingen kritikk altså, men hvordan kan dere ta i mot så mye? Jeg hadde ikke greid det...

Skrevet

Ingen kritikk altså, men hvordan kan dere ta i mot så mye? Jeg hadde ikke greid det...

Fordi de ville være med å betale.

Vi fikk vår fest selv om de hjalp til økonomisk. Alle avgjørelser ble tatt av oss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...