AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Når jeg leser her så synes jeg da at det er kvinnene som fremstår mest enkle. Det sies jo egentlig at mannen er enkel, men det synes jeg ikke. Kvinner derimot, faller som fluer bare en mann har lært seg noen triks. Så funker dette trikset på alle, det er bare og gi henne komplimenter og masse oppmerksomhet. Man ser det også på sosiale medier, der kvinner erobrer skjermen med selfier, bikinibilder og alle bilder der de kan få bekreftelse for kroppen sin. Det er jo helt enormt... jeg tror faktisk at dersom absolutt ingen likte deres bilder sånn plutselig , så hadde de tatt livet sitt. Anonymkode: 89e2e...35e 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Snakker du om alle kvinner eller kun de som er på sosiale medier med selfies og bikinibilder ? Anonymkode: 3712d...527 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakker du om alle kvinner eller kun de som er på sosiale medier med selfies og bikinibilder ? Anonymkode: 3712d...527 Både de på sosiale medier og de på kvinneguiden. Og de på kg er jo mange av dem som man ser irl, bare at man vet jo ikke hvem. Synes det er helt skummelt og lese her inne hvordan kvinner takler menn. De oppfører seg som offer, og de støtter hverandre i hvor mye offer de er, og blir kjempe sinte når noen påpeker at de er lettlurt eller hva som helst. Anonymkode: 89e2e...35e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Helt enig. Jeg forstår faktisk ikke hvorfor noen menn ikke klarer få seg dame. Det er seriøst enkelt å manipulere kvinner om man ønsker det. Det er bare til å gi dem oppmerksomhet og være der for dem, som du sier. (Uenig i den delen om selfier siden det handler om én mindre gruppe) Hilsen kvinne. Anonymkode: 208d1...e8b 1
OPIgirl Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg leser her så synes jeg da at det er kvinnene som fremstår mest enkle. Det sies jo egentlig at mannen er enkel, men det synes jeg ikke. Kvinner derimot, faller som fluer bare en mann har lært seg noen triks. Så funker dette trikset på alle, det er bare og gi henne komplimenter og masse oppmerksomhet. Man ser det også på sosiale medier, der kvinner erobrer skjermen med selfier, bikinibilder og alle bilder der de kan få bekreftelse for kroppen sin. Det er jo helt enormt... jeg tror faktisk at dersom absolutt ingen likte deres bilder sånn plutselig , så hadde de tatt livet sitt. Anonymkode: 89e2e...35e Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Si meg, hva gjør dere menn her på jorden egentlig? Det er dere som er enkle. Dere tenker nesten konstant bare på sex, dere klarer ikke å gjøre flere ting på en gang. Dessuten er dere veldig lette å lure.
herzeleid Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Kommer jo an på hva en ønsker å oppnå. Er det snakk om sex trenger de fleste kvinner ikke en gang å lære seg "triks" så der er nok menn, som gruppe, veldig enkle. Når det gjelder forhold er det nok hakket mer komplisert, og vi ser jo jevnlig her på forumet at mange kvinner sliter med å oppnå noe mer enn lettvint sex, så der er nok ikke menn fult så enkle. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 Ikke alle kvinner her på KG det gjelder for. En fyr som prøvde seg på flørting og sa «du ser kjent ut, har du vert med på Paradise». Jeg ble ekstremt fornærmet! 😡 K26år. Anonymkode: 9a356...2e4
Gjest hind Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Menn er veldig mye mer lettsmigret og lettflørtet enn kvinner. Jeg synes de er rørende naive når de møter manipulerende kvinner som ser noenlunde bra ut. Jeg som kvinne har ingen problemer med å se når en annen kvinne er oppriktig interessert og når hun bare vil ha gratis drinker eller booste selvtilliten ved å få en mann til å tenne, og jeg blir stadig overrasket over at selv intelligente og populære menn går rett på limpinnen og tror de har noe bra på gang. Jeg kjenner igjen en sånn kvinne på lang avstand, men mannfolkene lar seg lure. Når det gjelder forhold tror jeg herzeleid har rett. Der holder mennene tunga rett i munnen mens kvinnene er mer på.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 1 time siden, herzeleid skrev: Kommer jo an på hva en ønsker å oppnå. Er det snakk om sex trenger de fleste kvinner ikke en gang å lære seg "triks" så der er nok menn, som gruppe, veldig enkle. Når det gjelder forhold er det nok hakket mer komplisert, og vi ser jo jevnlig her på forumet at mange kvinner sliter med å oppnå noe mer enn lettvint sex, så der er nok ikke menn fult så enkle. Det er sant, siden menn flest ikke ønsker forhold, men å tømme seg i flest mulig damer. Anonymkode: ca267...7ff
herzeleid Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sant, siden menn flest ikke ønsker forhold, men å tømme seg i flest mulig damer. Anonymkode: ca267...7ff De fleste menn ønsker nok forhold, men veldig mange menn har betraktelig lavere standard for "å tømme seg", som du skriver, enn ved forhold. Derfor sitter nok en del kvinner igjen med det bildet når menn ikke ønsker noe seriøst med akkurat dem. Gladnyheten er at det er masse menn der ute som vil ha noe seriøst, så det er alltids sjanser
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 Akkurat nå, herzeleid skrev: De fleste menn ønsker nok forhold, men veldig mange menn har betraktelig lavere standard for "å tømme seg", som du skriver, enn ved forhold. Derfor sitter nok en del kvinner igjen med det bildet når menn ikke ønsker noe seriøst med akkurat dem. Gladnyheten er at det er masse menn der ute som vil ha noe seriøst, så det er alltids sjanser Masse menn? Aldri møtt, hvor holder de til hen? Jeg syns også menn er mye ute etter å spille spill og holde på med flere damer samtidig, syns ikke noe om det. Anonymkode: ca267...7ff
herzeleid Skrevet 2. juli 2018 #12 Skrevet 2. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Masse menn? Aldri møtt, hvor holder de til hen? Jeg syns også menn er mye ute etter å spille spill og holde på med flere damer samtidig, syns ikke noe om det. Anonymkode: ca267...7ff Hvor holder de ikke til? De aller fleste menn jeg kjenner ønsker seg et forhold, og flertallet i min krets har det til og med.
Gent82 Skrevet 2. juli 2018 #13 Skrevet 2. juli 2018 Fun fact: Er mannen en narsisistisk drittsekk, så svermer alle kvinner som fluer rundt ham. Teori og praksis er to forskjellige ting for kvinner.
Xcase33 Skrevet 2. juli 2018 #14 Skrevet 2. juli 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Når jeg leser her så synes jeg da at det er kvinnene som fremstår mest enkle. Det sies jo egentlig at mannen er enkel, men det synes jeg ikke. Kvinner derimot, faller som fluer bare en mann har lært seg noen triks. Så funker dette trikset på alle, det er bare og gi henne komplimenter og masse oppmerksomhet. Man ser det også på sosiale medier, der kvinner erobrer skjermen med selfier, bikinibilder og alle bilder der de kan få bekreftelse for kroppen sin. Det er jo helt enormt... jeg tror faktisk at dersom absolutt ingen likte deres bilder sånn plutselig , så hadde de tatt livet sitt. Anonymkode: 89e2e...35e Er egentlig enig. Hadde kvinner lært seg å kommunisere personligheten sin så hadde de også tiltrukket seg menn som fant dem interesanne av den grunn...og ikke bare utseendet. Det sies ofte at kvinner har lyst til å bli komplimentert på hvem de er som person og menneske. Men på den annen side så går de veldig langt i å kun markedsføre seg på utseendet. Ingen illustrative bilder og retorikker som engang speiler deres egen humor. Det er så uendelig mye mer naturlig å ta kontakt med noen man ihvertfall deler samme sans for humor med f.eks. Men ser egentlig aldri noe av det...noe jeg synes er litt merkelig. For på den måten ville kvinnfolk kommet mer i kontakt med menn de hadde hatt en naturlig kjemi sammen med...og ikke bare dem som beundrer deres bilder (i likhet med 100 andre kvinners bilder\profiler). Om det er et bevisst valg eller ikke vet jeg ikke helt. Siden svært få unnlater å vise noen personlighet av seg selv i måten de fremstår utad, så velger jeg å tro at det er pga et veldig endimensjonalt tankesett. Deres kompliserte rykte stammer vel mest fra fasen hvor de gjerne overanalyserer en manns reaksjonsmønster. Ofte på en meget urasjonell måte, da de ikke har lært mannen å kjenne som person enda. Samtidig som de ofte har problemer med å skille mannfolk som 2 ulike individer. Hvor nr1 raskt kan tillegges de samme dårlige egenskapene som nr2 fordi begge er mannfolk. Det dummeste man derfor kan gjøre som mannfolk er å sette en urealistisk kommunikasjons hyppighet i starten. Settes standarden med 10 meldinger til dagen, så blir kvinner så usikre hvis de påfallende dagene får et stadig reduserende antall meldinger. Da har han mistet interessen og det er best å dumpe han før man blir dumpet selv. Dette selv om man kan ha hintet ganske sterkt at man ikke blir så tilgjennelig den neste tiden. Såå hummm...ja kvinner er på mange såpass enkle at det blir komplisert og krevende å forholde seg til dem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå