Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er rette beskrivelsen her. Men det er slike som ALLTID tenker fornuft og ALDRI tør stole på seg selv, men ser på hva andre har erfart, hører på råd fra andre og da hører de selvfølgelig mest på de negative. Typiske setninger fra de er "selv om .......... så betyr det ikke at du trenger og handle" "jeg ville ikke gått for det" "tenk fremover, en dag er du voksen/gammel" guuud så kjedelige og lite karismatiske de er. Er dessverre oppvokst litt slik, og ble slik... jeg har hatt lyst til mye , men har vært selveste fornuftsjenta og nå sitter jeg her som voksen dame og ser tilbake på at ting kunne blitt mer spennende dersom jeg tok flere sjanser. Nå mener jeg ikke farlige sjanser og trafikale sjanser altså, men lovsvalg og handlinger ift andre personer og valg av jobb f.eks. 

Har fått blitt kjent med et par nye, og de er mer karismatiske og energiske av seg. Vi snakket om en mann jeg har øye for, men som åpenbart har gått videre etter at jeg ikke viste nok interesse til han, jeg sa at jeg ikke orket og vekke denne spenningen igjen. Men hun bare "er det ikke gøy med litt spenning da?" Synes sånne er så mye enklere og forholde seg til i livet. 

Anonymkode: c1d16...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri forseint å starte på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...