Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om "bare på søndag"-reklamen (for egg): Hvilken reklamefilm synes du er den aller verste? Er ute etter å kåre anti-gullfisken altså.

I stedet for "årets Gullfisk" kan vi kanskje kåre årets "reklamepadde"?

Den jeg misliker sterkest er den med de kontordamene som spiser Snack-a-jacks (hvordan skrives det egentlig??) - med kun 10% fett!! Den er virkelig ILLE!

Gjest Gjesta
Skrevet

ICA-reklamene er ille, den fake nordlendingen i VG-reklamen irriterer vettet av meg, Gillette-reklamen for deodorant ("men Geir, den er jo helt tørr!", akkurat som om man bare svetter under armene under trening) er bad, reklamen for Sætre brownies (forsøk på å være kul, men veldig mislykket....

Jeg liker nesten ingen reklamer, men disse er de verste. :evil:

Gjest Daniella_
Skrevet

Enig med Lillith. Den Gillette reklamen er helt forferdelig :o

Før gikk det en reklame som handlet om Corn flakes eller noe sånt, mannen spiste corn flakes på sengen og begynt å ta push-ups i sengen. Så sier kjæresten noe sånt; "Men Caaaarl daaaaa......" *grøss* for en reklame...

Gjest gjest1
Skrevet

Ja kan vi ha egg i måen åsså mamma-reklamen, og den hvor den ekle gutten sier "du trenger bare BREMYKT!" tøff i tryne hæ??

Også må vi ikke glemme disse pastasaos reklama, fy faen italienske griser som tror de kan norsk!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns reklamen for Opplysningen 1881 er forferdelig... :veldigsur:

K

Skrevet

Jeg må si meg enig med Kverula.

Reklamene for 1881 er forferdelig irriterende dårlige. :-?

Skrevet

Den der tannkrem reklamen! Der hvor det sitter en mann og sier: før hadde jeg et ru belegg på tennene, men nå bla bla bla. utrolig dårlig!

Skrevet

Jeg er skikkelig negativ til alle reklamene hvir folk stjeler mat fra hverandre. Husker i farten ikke hvilke produkter (tror kaviar, sjokolade, melk?). Hele greia med å stjele mat er hvertfall IKKE morsom.

Den nye med "Du kan jo prøve mine fantastiske civapcici" er også utrolig irriterende.

Og Meny og ICAs siste. Og Joker.

og..og..

Gjest lilletroll
Skrevet

1881 reklamene er de VERSTE jeg vet!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...