AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Hei! Har lyst høre om det er flere som har det slik at kvinnen i forholdet har mindre behov enn mannen? samboer her mener han kunner finner skriv på Google om at det er motsatt vei.. 🙄 Familie og jobb.. holder med 3 ganger i uka, men helt ok om det kun blir tid til 1. Vet det handler om prioriteringer også. Anonymkode: 6c2c5...655
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Vi er to kvinner og vi har ganske forskjellige behov. Dette er veldig individuelt, og kvinner kan ha mer lyst enn menn i forholdet, men siden menn har mer testosteron er det naturlig at flere menn enn kvinner har høyest sexlyst. I vårt forhold er det den butche som har høyest sexlyst. (Hun har også mest kroppsbehåring, dypest stemme og "mandig" ganglag.) Anonymkode: 461b0...16c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Jeg er 18, og hadde sagt at jeg har høyere behov enn de i venninnegjengen min, og jeg og typen har ganske likt sexbehov, kanskje han har litt høyre, men det har ikke jeg noe problem med. Tror det er ganske individuelt ja Anonymkode: 74edf...b09
matrobot Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Hmm, jeg var i et forhold hvor damen hadde større behov for sex enn meg. Men så var jeg i et annet forhold hvor jeg hadde større behov. Så det varierer nok fra folk til folk Men generelt sett, vil jeg påstå at kvinner klarer å holde ut uten sex lenger enn menn ettersom det ikke er uvanlig at menn "sprekker" og gjøre dumme sex-relaterte ting på nett (som f.eks. penisbilde). Tviler på at disse er nudister.
Apekatten Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Da jeg var sammen med eksen så hadd vi like stor lyst begge to. Vi kunne pule flere ganger om dagen, vi klarte nesten ikke å sove sammen fordi vi var så kåte.
Gjest LiMaSK Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 Det er ganske likt her, bare at han vil også på morgenen, og det vil ikke jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå