Gå til innhold

Sexbehov

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Har lyst høre om det er flere som har det slik at kvinnen i forholdet har mindre behov enn mannen?

samboer her mener han kunner finner skriv på Google om at det er motsatt vei.. 🙄

Familie og jobb.. holder med 3 ganger i uka, men helt ok om det kun blir tid til 1. Vet det handler om prioriteringer også. 

Anonymkode: 6c2c5...655

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er to kvinner og vi har ganske forskjellige behov. Dette er veldig individuelt, og kvinner kan ha mer lyst enn menn i forholdet, men siden menn har mer testosteron er det naturlig at flere menn enn kvinner har høyest sexlyst. I vårt forhold er det den butche som har høyest sexlyst. (Hun har også mest kroppsbehåring, dypest stemme og "mandig" ganglag.)

Anonymkode: 461b0...16c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18, og hadde sagt at jeg har høyere behov enn de i venninnegjengen min, og jeg og typen har ganske likt sexbehov, kanskje han har litt høyre, men det har ikke jeg noe problem med. Tror det er ganske individuelt ja

Anonymkode: 74edf...b09

Skrevet

Hmm, jeg var i et forhold hvor damen hadde større behov for sex enn meg. Men så var jeg i et annet forhold hvor jeg hadde større behov. Så det varierer nok fra folk til folk :)  

Men generelt sett, vil jeg påstå at kvinner klarer å holde ut uten sex lenger enn menn ettersom det ikke er uvanlig at menn "sprekker" og gjøre dumme sex-relaterte ting på nett (som f.eks. penisbilde). Tviler på at disse er nudister.

Skrevet

Da jeg var sammen med eksen så hadd vi like stor lyst begge to. Vi kunne pule flere ganger om dagen, vi klarte nesten ikke å sove sammen fordi vi var så kåte. 

Gjest LiMaSK
Skrevet

Det er ganske likt her, bare at han vil også på morgenen, og det vil ikke jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...