AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Teit spørsmål, men.. Jeg har før kun fått klitoris orgasmer ved direkte stimuli av klitoris. Men oppdaget nylig noe nytt; jeg kom ved berøring av skjedeinngangen litt innenfor/rundt. Var ikke borti klitoris. Kan dette da regnes som en vaginal orgasme? Denne orgasmen opplevdes annerledes og sterkere, som to-i-en orgasme. Kom først en gang og så en gang til 😄 Anonymkode: 61f75...407
LiseOslo Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Det høres ut som en vaginal orgasme ja. Rett innenfor skjedeinngangen og opp finner du G-punktet, og ved stimuli der kan du oppleve vaginal orgasme 🙂
Gjest LiMaSK Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 Lurte litt på det samme selv, da jeg kommer sterkere om jeg er øverst og "vugger" frem og tilbake. Så dette var nok en vaginal orgasme, bra du har funnet trikset! Det er også veldig deilig med en liten vibrator på klitoris samtidig 👍 Enjoy 😁
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Kan det umulig være...orgasme av «rundt og rett innenfor»...? Nei nei nei... vaginal orgasme oppnåes vel kun når en med minst 20 cm bunner hardt i hvert støt... kjempefort. ihvetfall om man skal tro enkelte 🙂 Anonymkode: f98e5...d34
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 TS Hurra! Hvis dette stemmer da, ser du over meg her ikke er helt enig😜 Uansett, dette skal definitivt utforskes mer. Det ultimate er jo å komme ved penetrering. Kanskje det enda finnes håp for meg! Hvis ikke skal jeg da klare å kose meg uansett 😉 Anonymkode: 61f75...407
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå