AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Pleier å se han noen ganger i uken men vi har aldri fått kontakt sånn ellers. I helgen klarte jeg å bli full og sendte han en venneforespørsel, men slettet den etter 1 time eller mer. Vet han får varsel om forespørselen, men nå blir det kjempekleint å se han igjen. Jeg kommer garantert til å gjøre alt i min makt for å ikke oppnå så mye som øyekontakt. Noen andre som har vært utsatt for det samme? Anonymkode: fb26f...d66
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Du skulle jo ikke ha slettet venneforespørselen. Det er da ikke rart å legge til noen på facebook som man vet hvem er. Anonymkode: a7424...c0b 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skulle jo ikke ha slettet venneforespørselen. Det er da ikke rart å legge til noen på facebook som man vet hvem er. Anonymkode: a7424...c0b Vi har aldri sagt et ord til hverandre! Men ja skulle bare lagt den stå Anonymkode: fb26f...d66
Kalmie Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Er jo ikke verre enn å si at du kom bort hvis han skulle spørre om det
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Pleier å se han noen ganger i uken men vi har aldri fått kontakt sånn ellers. I helgen klarte jeg å bli full og sendte han en venneforespørsel, men slettet den etter 1 time eller mer. Vet han får varsel om forespørselen, men nå blir det kjempekleint å se han igjen. Jeg kommer garantert til å gjøre alt i min makt for å ikke oppnå så mye som øyekontakt. Noen andre som har vært utsatt for det samme? Anonymkode: fb26f...d66 Nå har du satt i gang helvete. Anonymkode: a214a...41d 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Haha, det eneste som er teit er at du fjernet den igjen. Send en ny og se hva som skjer. Han vet jo allerede at du er smånyskjerrig/har sjekket han ut på face så.. Anonymkode: 08bbc...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå