Gå til innhold

Klarte å legge han til ved et "uhell", hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å se han noen ganger i uken men vi har aldri fått kontakt sånn ellers. I helgen klarte jeg å bli full og sendte han en venneforespørsel, men slettet den etter 1 time eller mer. Vet han får varsel om forespørselen, men nå blir det kjempekleint å se han igjen.  Jeg kommer garantert til å gjøre alt i min makt for å ikke oppnå så mye som øyekontakt. Noen andre som har vært utsatt for det samme? :(

Anonymkode: fb26f...d66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle jo ikke ha slettet venneforespørselen. Det er da ikke rart å legge til noen på facebook som man vet hvem er. 

Anonymkode: a7424...c0b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle jo ikke ha slettet venneforespørselen. Det er da ikke rart å legge til noen på facebook som man vet hvem er. 

Anonymkode: a7424...c0b

Vi har aldri sagt et ord til hverandre! Men ja skulle bare lagt den stå :(

Skrevet

Er jo ikke verre enn å si at du kom bort hvis han skulle spørre om det

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier å se han noen ganger i uken men vi har aldri fått kontakt sånn ellers. I helgen klarte jeg å bli full og sendte han en venneforespørsel, men slettet den etter 1 time eller mer. Vet han får varsel om forespørselen, men nå blir det kjempekleint å se han igjen.  Jeg kommer garantert til å gjøre alt i min makt for å ikke oppnå så mye som øyekontakt. Noen andre som har vært utsatt for det samme? :(

Nå har du satt i gang helvete. 

Anonymkode: a214a...41d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det eneste som er teit er at du fjernet den igjen. Send en ny og se hva som skjer. Han vet jo allerede at du er smånyskjerrig/har sjekket han ut på face så..

Anonymkode: 08bbc...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...