frk.Sanna Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Tenker om man ikke har smerter, så er det vel ikke poeng å gå til legen når det er så tidlig som i uke 6? Jeg tenker om ikke alt kommer ut av seg selv, men det er vel større sjangs for at kroppen ordner opp selv så tidlig? Hva er deres erfaringer?
Ny Bruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Har mistet i uke 8 og uke 6. Ved den første SA rakk jeg å gå til privat gyn for å undersøke grunnen til småblødningene. Mistet og fikk beskjed om å komme ei uke etter SA for å se om alt var ute. Sist jeg mistet, gikk jeg til fastlegen. SA var allerede et faktum, så jeg ville bare få sagt om at jeg er gravid og holder på å miste for at det skal være "bokført" i mappa mi. Hun sa det var unødvendig. Ønsket meg lykke til og sa jeg skulle komme i ca. uke 11 neste gang jeg er gravid. Så hvis du er bekjymret og ønsker en UL undersøkelse, så bør du gå privat. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Ikke noe poeng nei. Er du nervøs tar du en graviditetstest. Negativ så er alt i lage Anonymkode: 66877...e4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå