AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Hei dere! Jeg trenger tips og råd for hvordan jeg skal reagere når det gjelder noen kvinners oppførsel (er selv kvinne, 25 år). Kjæresten og jeg har vært sammen i 3 år, og typen ser veldig bra ut. Jeg ser derimot ikke like bra ut som han.. Når han og jeg er ute å går på gaten, skjer det flere ganger ukentlig at yngre damer gir meg tre fire blikk, sjekker meg opp og ned på en veldig ubehagelig og sårende måte. Jeg har prøvd lenge å si til meg selv at dette ikke er sant og at at det er jeg som feiltolker blikkene, men når jeg får ukentlig blikk som stort sett er de samme begynner jeg jo selvfølgelig å lure på om det hele tiden har vært meg det er noe galt med. Jeg har en normal still, sminker meg sjeldent (liker den naturlige looken) og passer alltid på å ha en god hygiene. Kjæresten og jeg er sammen pga god kjemi og gjensidige følelser. Jeg blir lei meg når enkelte kvinner indirekte forteller meg hvor stygg jeg er, at typen min kunne gjort det bedre..Hva burde jeg tenke, hvordan burde jeg være? Ignorere har jeg gjort i 3 år .. Anonymkode: 12a1c...da5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Fortsett å ignorere, du ser nok fin ut,det er nok mer at de er sjalu på deg Anonymkode: 0944c...303 5
solmåneogstjerner Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 (endret) Enten innbiller du deg det (spesielt når du sier at det skjer flere ganger ukentlig), eller så er de sjalu som ab over sier. Han har valgt DEG og dere har vært sammen lenge. Det er en grunn til det. Grunnen er nok sannsynligvis hovedsaklig din fine personlighet og at han trives med deg. Samtidig synes han du er fin og attraktiv utseendemessig, ellers hadde han ikke vært sammen med deg! Folk har forskjellig smak, men jeg er helt sikker på at du er mer enn fin nok. Og ganske mange menn liker naturlige kvinner bedre enn oppsminkede 'skjønnheter', i hvertfall når det er snakk om seriøse forhold. Fortsett å ignorere 😊 Endret 2. juli 2018 av solmåneogstjerner 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Hvilken rolle spiller det? Anonymkode: 41d42...9d9
stan Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Det spiller akkurat så stor rolle som du lar det. Du kan jo velge å gi makt til disse ukjente, fremmede damene, som du ikke vet hva de tenker eller mener. Det er jo du selv som projekserer din egen usikkerhet på dem. Hva med å heller ta makten selv? Det er tross alt deg han vil ha. Kanskje de er litt misunnelige? 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Jeg har vært sammen med en "hunk" i rundt 15 år nå. Da vi ble kjærester matchet vi utseendemessig, 15 år etterpå er han kjekkere enn noensinne, og jeg har nok "tapt meg" etter barnefødsler og sykdom. Jeg vet at mange damer synes han er kjekk, og er ikke snaue med å legge an på han, forsøke å sende blikk og flørte, til og med når jeg er tilstedet. Jeg er jo ikke sånn kjempeflott, så de tenker sikkert at siden de er fin, og han har denne "kjedelige" kona, så vil han bli smigret over oppmerksomheten, og flørte tilbake. Men, det er meg han vil ha! Han kunne ikke tenkt seg noen andre. Jeg blir nok usikker og sjalu noen ganger, og jeg skjønner deg godt, det er ikke gøy. Men samtidig har jeg ikke tenkt å la disse fremmede damene ta fra meg selvsikkerhet eller selvtillit. Mannen min elsker meg over alt på jord. Jeg er "hele pakken" sier han. Det er vi to som har bygget et liv sammen, som støtter hverandre og er der for hverandre. Så bare la disse damene sende blikk du, ikke bry deg om dem. Se heller inn i øynene på kjekkasen din, som elsker nettopp deg! ❤️ Anonymkode: c4572...574 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 Damene er sjalu (om det stemmer at de glor, og du ikke bare føler det sånn). Det du bør tenke er "hunken min vil ha meg fordi jeg er så fin, og jeg har noe andre jenter misunner meg fordi jeg er heit". Så blunker du til jentene når du går forbi. Anonymkode: a63fd...ec0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Dette er nok noe du innbiller deg. Uansett bør du jobbe med din egen selvfølelse. Ofte ser vi oss blinde på typen, så han er nok ikke så vanvittig kjekk som du tror. Anonymkode: 01ffb...2bc
Calypso Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 Akk, jeg vet så altfor godt hvordan det er å være usikker på grunn av sitt eget utseende... men prøv å se det på denne måten, du er bra nok for kjæresten din, skal du virkelig la fremmede hurper ødelegge det? 2
bullehurk Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med en "hunk" i rundt 15 år nå. Da vi ble kjærester matchet vi utseendemessig, 15 år etterpå er han kjekkere enn noensinne, og jeg har nok "tapt meg" etter barnefødsler og sykdom. Jeg vet at mange damer synes han er kjekk, og er ikke snaue med å legge an på han, forsøke å sende blikk og flørte, til og med når jeg er tilstedet. Jeg er jo ikke sånn kjempeflott, så de tenker sikkert at siden de er fin, og han har denne "kjedelige" kona, så vil han bli smigret over oppmerksomheten, og flørte tilbake. Men, det er meg han vil ha! Han kunne ikke tenkt seg noen andre. Jeg blir nok usikker og sjalu noen ganger, og jeg skjønner deg godt, det er ikke gøy. Men samtidig har jeg ikke tenkt å la disse fremmede damene ta fra meg selvsikkerhet eller selvtillit. Mannen min elsker meg over alt på jord. Jeg er "hele pakken" sier han. Det er vi to som har bygget et liv sammen, som støtter hverandre og er der for hverandre. Så bare la disse damene sende blikk du, ikke bry deg om dem. Se heller inn i øynene på kjekkasen din, som elsker nettopp deg! ❤️ Anonymkode: c4572...574 Dette ! Enkelte damer eier bare ikke normal oppførsel eller antenner. Jeg har det på samme måte, bare at jeg holder på med en "hunk" som er en del yngre enn meg. Så jeg får : "Hva skal han med hu gamle røya der ?" -blikket. fra de yngre, og misunnelige "hat"-blikk fra de på min egen alder. Irriterende, men hev deg over det. Jeg bruker å sende harde stygge blikk tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 Jeg har også lagt merke til at andre damer går «rett på» kjæresten min når vi er sammen. Jeg har ikke dårlig selvtillit da, og liker hvordan jeg ser ut. Han legger ikke merke til det, men som dame selv vet jeg hvordan andre damer tenker, og jeg sier det etterpå. Det beste du kan gjøre når du legger merke til det er å kline deg skikkelig opp mot kjæresten, gi han et kyss eller et fint og lykkelig smil. Anonymkode: 91ceb...3cf
Zienna Skrevet 2. juli 2018 #12 Skrevet 2. juli 2018 Det er dessverre ikke stort annet å gjøre enn å ignorere disse kvinnene, både mannen din og du. Spesielt viktig at mannen din later som om han ikke legger merke til dem. Som kvinne, gift,med en flott mann, har det alltid forundret meg hvor utilslørt frampå og frekke en del kvinner er. Jeg har observert hvordan han takler det. Han gjør seg dum og later som om han ikke forstår. Ergo kan han forlate situasjonen uten å fornærme noen. Selv har jeg aldri blandet meg inn, bare observert. Vi har vært gift i 45 år nå, og han er fortsatt like flott (i mine øyne).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå