SpåKonemateriale Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Jeg har et par timer å slå ihjel så da passer det godt med tarot! Vi kjører åpen lesning, her er kriteriene: 1. Ingen anonyme brukere 2. Skriv ditt fornavn eller et kallenavn som betyr noe for deg 3. Gi tilbakemelding på svaret. Jeg opplever at mange glemmer dette punktet, så hvis jeg kjenner deg igjen fra en tidligere tråd der du ikke har gitt tilbakemelding, så kan jeg velge å ikke lese for deg. Jeg gir åpen lesing om uken som kommer for deg, noen kan få bare stikkord, mens andre kan få mer detaljerte svar. Vel møtt.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 Prøver meg likevel. Nettopp vært gjennom et tøft brudd jeg ikke vil dele, usikker på hva fremtiden bringer. Kanskje får du opp en beskjed. Anonymkode: d0ed9...ee7
SpåKonemateriale Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøver meg likevel. Nettopp vært gjennom et tøft brudd jeg ikke vil dele, usikker på hva fremtiden bringer. Kanskje får du opp en beskjed. Anonymkode: d0ed9...ee7 Du må lese kriteriene. Mvh 1
SpåKonemateriale Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2018 1 time siden, Frøken Diamant skrev: Hege En stille forandring er i vente, det vises 2 mennesker hvor en maskulin figur (trenger ikke å bety mann) er lidenskapelig og aggressiv/frempå. Den feminine figuren er komplett og tolerant. Tegn til at det blir en viktig samtale som vil føre til et behov for refleksjon, økonomiske valg blir en del av det. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2018 58 minutter siden, Stueloff skrev: Ja takk! Julie En konflikt dukker opp - noen du har med å gjøre følger et mønster som skaper dårlig stemning og uoverensstemmelser. Til vanlig trekker du deg unna eller avviser personen, denne uken er tiden for å si i fra og la dine følelser og tanker vises - med omsorg og ønske om å forstå. Mvh.
Stueloff Skrevet 2. juli 2018 #14 Skrevet 2. juli 2018 3 minutter siden, SpåKonemateriale said: En konflikt dukker opp - noen du har med å gjøre følger et mønster som skaper dårlig stemning og uoverensstemmelser. Til vanlig trekker du deg unna eller avviser personen, denne uken er tiden for å si i fra og la dine følelser og tanker vises - med omsorg og ønske om å forstå. Mvh. Takk! Skal huske å komme tilbake når uka er over og fortelle om det stemte
SpåKonemateriale Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #15 Skrevet 2. juli 2018 53 minutter siden, Grepa skrev: Ja! 😄 Lene Tunge mannlige figurer som er vanskelige å ha med å gjøre vises, men ikke noe mer utfyllende informasjon. Det er også tegn til et arrangement som koster en god sum penger - muligens en konsert eller festival, kanskje du har kjøpt billett eller funderer på om du skal? Det vises at det blir en god opplevelse som vil balansere ut de tunge energiene. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #17 Skrevet 2. juli 2018 56 minutter siden, Konditorfrue skrev: Astri Noe som har tæret på humør og helse er ved slutten - men det er fare for at det blir en utfordring igjen, med mindre en feminin figur bryter mønsteret. Mvh.
SpåKonemateriale Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #19 Skrevet 2. juli 2018 16 minutter siden, Mira00 skrev: Stine Her er det ganske tydelige tegn på et relasjonsbrudd. Ser ut som forholdet hadde vart lenge, og at det var et valg av den maskuline figuren som hadde mest å si for bruddet. Dette er en ny begynnelse for begge og var skjebnebestemt. Nå har ikke dette så mye å si for uken som kommer, men kortene sier hva de sier.. Mvh
SpåKonemateriale Skrevet 2. juli 2018 Forfatter #20 Skrevet 2. juli 2018 15 minutter siden, Pandami skrev: Anna Det vises en kvinnelig figur som lever som om dagene er like. Kjennes ut som hun står fast, og kan noen ganger ha tunge tanker. Kortene anbefaler å finne tilbake til interesser fra barndom/ungdommen. Mvh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå