Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en introvert fyr, som mistrives på fester og arrangementer hvor det er mange folk. I tillegg er jeg kanskje en smule anti-A4, og synes det er kjedelig med trening og klær og hytteturer og oppussing og fylla og kjendiser. Kort sagt trives jeg dårlig med "folk flest", men har likevel fått mange venner oppgjennom årene som ikke er så ulike meg selv. Problemet er at alle er menn. Det hadde vært kjempekult å treffe noen likesinnede av motsatt kjønn også, både for vennskap og selvfølgelig også for å kunne finne noen å dele livet med. Ettersom jeg ikke akkurat går ut på byen i helgene treffer jeg få jenter slik (og jeg vil vel strengt tatt heller ikke bli kjent med jenter som synes det er kult å gå ut på byen i helgene). Jeg jobber dessuten i en for det meste mannsdominert næring, så det er nesten ingen damer på jobben. Jeg har forsøkt meg på noen datingsider, men det er vanskelig å "vurdere" om jeg vil trives med jentene utfra profilen deres, og jeg er lei av å chatte med folk bare for å finne ut at vi er altfor forskjellige til at det kan bli oss to. Jeg er klar over at det er jeg som er fryktelig sær, men vet dere om noen "arenaer" hvor man kan finne jenter av den litt mer innadvendte typen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier hva du ikke liker. Men hva liker du da egentlig?

jeg er introvert, har vært på datingsider. Men er for lite utvalg hvor jeg bor, de samme som går igjen på alle steder.

Klarer meg fint uten mann

Anonymkode: 004f9...d80

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Skyskraper skrev:

Jeg er en introvert fyr, som mistrives på fester og arrangementer hvor det er mange folk. I tillegg er jeg kanskje en smule anti-A4, og synes det er kjedelig med trening og klær og hytteturer og oppussing og fylla og kjendiser. Kort sagt trives jeg dårlig med "folk flest", men har likevel fått mange venner oppgjennom årene som ikke er så ulike meg selv. Problemet er at alle er menn. Det hadde vært kjempekult å treffe noen likesinnede av motsatt kjønn også, både for vennskap og selvfølgelig også for å kunne finne noen å dele livet med. Ettersom jeg ikke akkurat går ut på byen i helgene treffer jeg få jenter slik (og jeg vil vel strengt tatt heller ikke bli kjent med jenter som synes det er kult å gå ut på byen i helgene). Jeg jobber dessuten i en for det meste mannsdominert næring, så det er nesten ingen damer på jobben. Jeg har forsøkt meg på noen datingsider, men det er vanskelig å "vurdere" om jeg vil trives med jentene utfra profilen deres, og jeg er lei av å chatte med folk bare for å finne ut at vi er altfor forskjellige til at det kan bli oss to. Jeg er klar over at det er jeg som er fryktelig sær, men vet dere om noen "arenaer" hvor man kan finne jenter av den litt mer innadvendte typen?

Hei! 

Hva legger du i "innadvendte"? Kanskje utdype hva du selv liker og trives med å gjøre når du har fri, og hva du setter pris på hos vennene dine som du ønsker å treffe i en makans  jente 

Anonymkode: 83e7a...07e

Skrevet

Jeg er introvert og kvinne, men orker ikke dating. Aller er så jævlig kåte, jeg orker det ikke.

• Liker 4
Skrevet

Vet om mange som har møttes online, men da på forum for ting de liker. Serier, spill, filmer, osv. Kan også funke å finne nye steder du kan gå. Bibliotek, parker, andre bygninger, osv. Hater selv å gå på byen hver helg, selv om det hender jeg tar en liten tur. Men da er det for å se på bylivet, bowling eller kino, ikke for å drikke meg full og feste.

Som en som ligger mer på introvert-siden (er cirka på midten, men heller mest på introvert) foretrekker jeg selv universitetet, hjemme, ut på gåtur, treningsenter, bibliotek, hjemme hos venner, biltur, kino, bowling, generelt steder hvor det kan være folk, men ikke så mange. Er alltids med på ting, men da bruker jeg også god tid etterpå til å lade opp igjen alene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er inadvendt jente, og de fleste jeg har blitt kjent med opp gjennom årene har vært gjennom diverse spill på nettet... 😛

Anonymkode: 3c1bf...ca4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...