AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Hadde egentlig bestemt oss for å vente litt, men så sender han meg ei melding om at han vil komme dit jeg er. Så nå kommer han med barna i morgen. Veldig spent. Grugleder meg til det første møtet, men tror det vil gå fint siden det er meldt nydelig vær og vi er ved sjøen. Anonymkode: f55e3...809 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #2 Skrevet 2. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde egentlig bestemt oss for å vente litt, men så sender han meg ei melding om at han vil komme dit jeg er. Så nå kommer han med barna i morgen. Veldig spent. Grugleder meg til det første møtet, men tror det vil gå fint siden det er meldt nydelig vær og vi er ved sjøen. Anonymkode: f55e3...809 Spennende! Jeg er også i et nytt forhold der han har barn (ikke jeg). Har ikke mnøtt barna enda. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 9b756...028
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 14 dager ☺️. Det var skummelt, men ting har vært naturlig for oss fra dag en, og vi koste oss alle sammen i dag. Det gjelder egentlig å være der for barna. Vi delte oss allerede i dag, der jeg tok ansvar for det ene barnet hans, mens han gjorde noe annet med mine og resten av sine egne. Jeg tror vi kommer til å treffes igjen denne uka med ungene. Og så prøver vi å få til noe i helgen. Det er han som er pådriveren. Anonymkode: f55e3...809
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Hæææ? Dere har datet i 14 dager og introduserer barna? Det der høres helt vilt ut Anonymkode: 130bc...e2d 13
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæææ? Dere har datet i 14 dager og introduserer barna? Det der høres helt vilt ut Anonymkode: 130bc...e2d Og du lar han være alene med de?!! Anonymkode: eed8e...6d8 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæææ? Dere har datet i 14 dager og introduserer barna? Det der høres helt vilt ut Anonymkode: 130bc...e2d Jeg møtte barna til mannen min fem dager etter vår første date. Mulig det er vilt for noen, men for mange er det helt ok. Vi er alle forskjellige og mange barn lever fint med at pappa eller mamma får seg kjæreste. Ikke alle barn er ødelagte etter en skilsmisse eller et brudd og må syes puter under arma på i mange år etter bruddet.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 TS. Vi var på en strand. Vi gjorde litt ulike ting, men vi hadde hele tiden oversikt over hva den andre gjorde. Jeg vet ikke hva det er, men de mennene som vil ha meg, faller fort og hardt. Det er snakk om at han elsker meg og vil ha barn -NÅ. Hehe. Jeg vil ikke det. Mener vi kan elske hverandre uten å få barn sammen. Da vi møttes første gang, så erklærte han sin kjærlighet til meg under middagen, et par timer etter vi hadde møttes. Han hadde sagt det til meg på meldinger og tlf. Og han virker veldig klar på hva han vil. Superpappa som mener at jeg bør introduseres som en venn først. På de årene han har vært singel, har han ikke hatt kjæreste, og derfor er jeg den første. Jeg har hatt en annen kjæreste dette året, men gjorde det slutt fordi jeg ikke ville ha han rundt ungene mine. Vi tekstet og snakket mye før vi møttes første gang, og vi tilbragte et par døgn sammen og det bare klikket for begge. Vi bestemte oss for å bli et par første kvelden. Anonymkode: f55e3...809
Rotemor Skrevet 3. juli 2018 #8 Skrevet 3. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæææ? Dere har datet i 14 dager og introduserer barna? Det der høres helt vilt ut Anonymkode: 130bc...e2d Jeg hadde LØPT om mannen hadde et behov for å introdusere barna etter 14 dager. Det er et usunt tegn på at han trenger en ny mamma/husmor/askepott. Jeg ville grublet på om han er selvstendig og ønsker å ha barna alene i det hele tatt, eller om han tenkte at vi snart skulle flytte sammen så jeg kunne tatt over klesvask og matpakkestyr. Skrekk og gru!!!!! Totalt respektløst mot barna også. 5
Rotemor Skrevet 3. juli 2018 #9 Skrevet 3. juli 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. Vi var på en strand. Vi gjorde litt ulike ting, men vi hadde hele tiden oversikt over hva den andre gjorde. Jeg vet ikke hva det er, men de mennene som vil ha meg, faller fort og hardt. Det er snakk om at han elsker meg og vil ha barn -NÅ. Hehe. Jeg vil ikke det. Mener vi kan elske hverandre uten å få barn sammen. Da vi møttes første gang, så erklærte han sin kjærlighet til meg under middagen, et par timer etter vi hadde møttes. Han hadde sagt det til meg på meldinger og tlf. Og han virker veldig klar på hva han vil. Superpappa som mener at jeg bør introduseres som en venn først. På de årene han har vært singel, har han ikke hatt kjæreste, og derfor er jeg den første. Jeg har hatt en annen kjæreste dette året, men gjorde det slutt fordi jeg ikke ville ha han rundt ungene mine. Vi tekstet og snakket mye før vi møttes første gang, og vi tilbragte et par døgn sammen og det bare klikket for begge. Vi bestemte oss for å bli et par første kvelden. Anonymkode: f55e3...809 Elsker?!? Vil ha enda flere barn?Han er totalt på bærtur og du blir smigret! bæbubæbu 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #10 Skrevet 3. juli 2018 Beklager, men 😂 @Rotemor. Da jeg var der, lagde han og handlet all mat. I går var vi som vanlige venner. Klem da vi møttes og sa ha-det, men ingenting mer. Jeg har brukt siste året på å tenke over hva jeg vil ha, og han har alt. Det er nok det samme med han - jeg har alt han vil ha. Han sniker seg til å sende et par meldinger i løpet av dagen, og vi snakkes da barna er i seng. Noen ganget vet man bare. Anonymkode: f55e3...809
Rotemor Skrevet 3. juli 2018 #11 Skrevet 3. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men 😂 @Rotemor. Da jeg var der, lagde han og handlet all mat. I går var vi som vanlige venner. Klem da vi møttes og sa ha-det, men ingenting mer. Jeg har brukt siste året på å tenke over hva jeg vil ha, og han har alt. Det er nok det samme med han - jeg har alt han vil ha. Han sniker seg til å sende et par meldinger i løpet av dagen, og vi snakkes da barna er i seng. Noen ganget vet man bare. Anonymkode: f55e3...809 Nei. Man vet ikke at man elsker noen og vil ha barn med de etter to uker. Man begjærer og man blander... Merk mine ord den dagen du står med klesvasken. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #12 Skrevet 3. juli 2018 TS. Vi snakker ikke to uker. Vi har kjent hverandre lenger enn det. Jeg har forelsket meg på nett før, og visste at jeg elsket en mann før vi møttes. Og klesvask, matlaging og rydding? Han har tellekanter på håndklærne sine 😂. Lagde og kjøpte all mat da jeg var på besøk. Rydda og ordna hele tiden mens jeg var der. Og du @Rotemor. Jeg er en diva med støvsugerrobot i mitt hjem, samt minimalt med ting framme... Han ønsker seg ei slik. Som er like ryddig som han selv. Anonymkode: f55e3...809 1
Rotemor Skrevet 3. juli 2018 #13 Skrevet 3. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. Vi snakker ikke to uker. Vi har kjent hverandre lenger enn det. Jeg har forelsket meg på nett før, og visste at jeg elsket en mann før vi møttes. Og klesvask, matlaging og rydding? Han har tellekanter på håndklærne sine 😂. Lagde og kjøpte all mat da jeg var på besøk. Rydda og ordna hele tiden mens jeg var der. Og du @Rotemor. Jeg er en diva med støvsugerrobot i mitt hjem, samt minimalt med ting framme... Han ønsker seg ei slik. Som er like ryddig som han selv. Anonymkode: f55e3...809 Du mister poengene. Det var jo bare et eksempel. Foreta en meningsmåling blant folk! Hastverk er lastverk. Dere har ikke oddsen på deres side. Ordet «elske» er tydeligvis et ord dere er lemfeldige med ettersom du har «elsket» så mange. Her venter et kaos av dine, mine, våre barn når lidenskapen opphører og kaoset tiltrer.... Tenk tre uker etter neste skilsmisse hva dere da har i vente.... Tre timer på nettet så er dere i gang igjen. 💩 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2018 #15 Skrevet 3. juli 2018 Ironisk at Ts velger «singelliv og dating». Når man ELSKER hverandre og planlegger barn så er det vel et etablert forhold og burde ligger under «samliv« etc Anonymkode: 7dac6...2fe 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #16 Skrevet 4. juli 2018 Det med å introdusere en kjæreste som en "venn" skal man være forsiktig med. Litt avhengig av barnas alder, men vet flere tilfeller hvor barna har blitt rasende når det kom fram at man egentlig var kjærester, fordi forelderen hadde løyet for dem. Barn skjønner også mye mer enn mange voksne tror, så man blir lett gjennomskuet også. Jovisst kan man oppleve å bli stormforelsket raskt, men det betyr ikke at det varer når man prøver mer hverdagslige settinger. Har opplevd det der selv, trodd jeg virkelig hadde funnet den rette, og så etter 2-3 mnd oppdaget at vi overhodet ikke fungerte sammen i hverdagen. var i ettertid kjempeglad for at jeg ikke hadde involvert barna. De skal få slippe å oppleve kjærester som kommer og går. Du sier at mennene faller raskt og hardt for deg. men tydeligvis så varer det ikke? Det er virkelig noe du bør tenke over nå når du involverer deg med en som har barn. Og vær klar over at et liv med barn i bildet er noe helt annet. Det er en stor del av livet ditt du ikke kan styre lengre. For det skal ta hensyn til barna, barnas mor og annen familie osv. Anonymkode: 447f9...e52 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #17 Skrevet 4. juli 2018 TS. Jeg har barn selv og jeg har valgt å avslutte forhold med de mennene som har falt for meg tidligere. Ingen av ungene mine har møtt tidligere kjærester. Separert i ett år. Kun to lange forhold før det. Min nye kjæreste har vært singel noen år, og han savnet meg nok så mye nå at han ville treffe meg. Han snakket med de om at det vil gå fint om pappa finner seg kjæreste, og med de to minste vil det nok gå fint, men eldstemann skjønte mer enn vi sa. Derfor vil han roe ned alt fremover mtp barna, selv om de minste vil tilbake dit vi er. Han har ungene i fire uker og må ha barnepass hvis vi skal treffes. Og hverdager? Ja, jeg ser allerede nå de ulike rollene vi vil ha. Vi er glade i hverandre, men er på mange måter ulike. Han er mye mer energisk enn meg, en superpappa, dog rimelig uorganisert 😂. Vil jeg takle det? Ja, for vi kan utfylle hverandre og sette pris på ulikhetene. Det eneste som kan bli krevende er avstandsforhold i en del år til ungene tåler at jeg flytter til han. Vi snakker om 7 år. Men føles det rett, så fikser vi det. Anonymkode: f55e3...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå