AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Jeg har veldig lyst til å begynne å utdanne meg i ambulansefag. Har egentlig alltid hatt lyst til det. Men det er noe som holder meg tilbake.. Etter flere livskriser etterhverandre endte det med at jeg ble dypt deprimert og prøvde å ta livet mitt. Jeg ble hentet av ambulansen hjemme hos meg selv etter en bekymringsmelding fra et familiemedlem. Jeg er livredd for at jeg skal bli gjenkjent av kollegaer om jeg begynner å jobbe i ambulansen. De har da sett meg halv død og jævlig. Jeg må legge til at jeg er høyst oppegående og har utdanning osv osv. Jeg er heller ikke psykisk syk lenger, eller deprimert med andre ord. Men det er ikke kjempe lenge siden dette skjedde og jeg vil nå regne med at de hadde kjent meg igjen. Hva skal jeg gjøre med dette ? Det er ikke et alternativ å flytte og begynne med ambulanse et annet sted desverre. Og: hva tenker dere om hele greia ? Hva hadde dere tenkt om dere jobbet i ambulansen også fikk dere en ny kollega som dere tidligere har hentet pga selvmordsforsøk ? 😩 Ønsker ærlige tilbake meldinger. Anonymkode: de5bd...5ab 1
Rumle Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Jeg synes du skal utdanne deg til det du vil. Om noen skulle ha et problem med dette er det strengt tatt deres problem. Jeg ville veldig gjerne hatt en med din erfaring som kontakt om jeg blir hentet i ambulanse i alle fall. 3
Vinnerloddet Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Hvis du vil ta ambulansefag så utdanner du deg til det. Tro meg. Ingen av dine kommende kollegaer vil reagere på at du selv har blitt hentet med ambulanse. Hvis de i hele tatt vet om det. De vil se på deg som en kollega og den personen du er nå. Følg drømmen din. 3
lostpenguin Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 Følg drømmen din. Om det så er noen som kjenner deg igjen, så gjør ikke det noe. Dersom jeg hadde jobbet i ambulansen og vært med å hentet deg, og plutselig en dag får deg som kollega, ville jeg bare tenkt at det er fantastisk å se at livet har snudd for deg og at du har det bra. Du var syk, nå er du frisk. Ellers må jeg si meg enig med Rumle over her. 3
Drakan Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 Tror de heler ville tenkt det er imponerende at du vil hjelpe andre som sliter, og kanskje bli litt glad de kanskje har bidratt til en drøm. Følg drømmen, jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for. 😊 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 Tusen takk for alle de gode svarene! 🌸❤Har ikke tenkt på det på den måten før, da tenker jeg å bare kjøre på med det 😁 Anonymkode: de5bd...5ab 3
Rumle Skrevet 1. juli 2018 #7 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alle de gode svarene! 🌸❤Har ikke tenkt på det på den måten før, da tenker jeg å bare kjøre på med det 😁 Anonymkode: de5bd...5ab Lykke til videre 3
herzeleid Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Husk også at disse ambulansearbeiderne gjerne har hentet hundrevis av pasienter før og etter de hentet deg, så jeg tror ikke sjansen for å bli kjent igjen er så veldig stor uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå