AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Dame, 37 år. To barn.. Skilt fra barnas far for 9 år siden. Har hatt to kjærester i ettertid. Men singel nå i 5 år. Ikke hatt sex på 4 år. Kjenner at jeg hverken har lyst på en annen mann seksuelt eller lyst på ett forhold. Samtidig så savner jeg det å være to. To voksne. Hvordan finne en mann? Jeg er ikke på noen datingside, er aldri på byen.. drikker ikke.. Anonymkode: 2badc...322
Gjest aell Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Gjennom felles venner? Kanskje du har noen venner som kjenner en mann som også er på utkikk etter en partner? Hvis du har noen hobbyer, eller interesser så kan du kanskje møte noen gjennom dette? Hvis det er samlinger, møter eller lignende ifbm dette?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #3 Skrevet 2. juli 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dame, 37 år. To barn.. Skilt fra barnas far for 9 år siden. Har hatt to kjærester i ettertid. Men singel nå i 5 år. Ikke hatt sex på 4 år. Kjenner at jeg hverken har lyst på en annen mann seksuelt eller lyst på ett forhold. Samtidig så savner jeg det å være to. To voksne. Hvordan finne en mann? Jeg er ikke på noen datingside, er aldri på byen.. drikker ikke.. Anonymkode: 2badc...322 Hvorfor stresser du med dette da? Det merkes jo lang vei at du ikke er tilgjengelig for flørt. Anonymkode: 76018...b62 5
Teethgrinding Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 Du er ensom, ok, men du har fått de barna du trenger i livet. Hvorfor stresser du? Du kan jo få en kjæreste i alle faser av livet. Livet tar jo ikke slutt om du er over 30. Det eneste fikk stresser med er jo barn. De har du jo. Hvis du vil ha ny kjæreste kan du jo bare begynne med nettdating. 1
kaleidoskop Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Du vil ikke ha et forhold, men ønsker å være to? Den var litt vanskelig å tolke. Det å være to er jo en del av forholdet. Er det en man liker og kjenner tiltrekning til vil man jo ofte ha lyst på sex med denne personen. Det høres ikke ut som du er åpen for forhold, da blir det vanskelig å møte noen. Jeg tror det kan være noe i dette med tiltrekningens kraft. 2
matrobot Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan finne en mann? Jeg er ikke på noen datingside, er aldri på byen.. drikker ikke.. Vel, drømmemannen kommer ikke å banke på døren - med mindre om du bestiller noe Ja, jeg er på en måte i samme "sko" som deg nå. Jeg har 2 barn selv, verken på jakt etter sex eller et forhold, men det hadde vært fint å være 2. Mest pga praktiske årsaker som f.eks. litt barnepass, tid til å trene, bedre økonomi, osv... Men samtidig er det ikke riktig å "bruke" damen for livet mitt skal bli lettere. Jeg venter heller til jeg er klar for et ordentlig forhold. 1
Gjest padawan Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 Du har jo "kliséen" med å være aktiv med hobby eller lignende. Jeg traff den forrige samboeren min via felles bekjent på FB.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 Jeg innså etter fire år at jeg ikke er klar for noe seriøst forhold akkurat nå. Jeg har de barna jeg ønsker meg og jeg vil ikke involvere en ny mann i deres liv. Løsningen for min del er en søndagskjæreste, en jeg kan være med når det passer seg sånn (som ikke er alt for ofte for min del). Han er 12 år yngre, barnløs (foreløpig ønsker han heller ikke egne barn) og egentlig en litt håpløs type som aldri blir voksen, men han er søt og snill og gir meg det jeg trenger akkurat nå. Av og til tar vi en bytur og har det gøy sammen, av og til kommer jeg bare over og pleier fyllesyken hans Jeg er tidvis ganske umoden i oppførsel (har likevel "alt på stell" da jeg grunnleggende er ganske fornuftig), og har egentlig en ganske fucka tankegang rundt det med forhold. Det har han også, så han passer perfekt akkurat nå. Når ungene blir store (de er nå 6 & 12) så kan jeg heller vurdere å finne noe mer varig (må jobbe litt med hodet først). Anonymkode: fe155...950
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 Det er dsv sånn at de fleste menn ikke vil ha forhold, men ligge rundt. Så det er vanskelig å finne en som vil være seriøs. Har du prøvd en menighet? Der finnes det menn med gode kristne verdier. Eller kristendate.no. Anonymkode: c79d8...45e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 4 timer siden, kaleidoskop skrev: Du vil ikke ha et forhold, men ønsker å være to? Den var litt vanskelig å tolke. Det å være to er jo en del av forholdet. Er det en man liker og kjenner tiltrekning til vil man jo ofte ha lyst på sex med denne personen. Det høres ikke ut som du er åpen for forhold, da blir det vanskelig å møte noen. Jeg tror det kan være noe i dette med tiltrekningens kraft. Ja det er akkurat her jeg sliter med mine egne tanker. Det er mye i ett forhold jeg kan klare meg uten.. Samtidig så hadde det vært utrolig godt å ikke vært alene om absolutt alt. Savner ingen fast sexpartner. Men har litt lyst på sex innimellom. Jeg vil, men vil ikke.. Vet ikke hva jeg vil. TS Anonymkode: 2badc...322
Xcase33 Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Dame, 37 år. To barn.. Skilt fra barnas far for 9 år siden. Har hatt to kjærester i ettertid. Men singel nå i 5 år. Ikke hatt sex på 4 år. Kjenner at jeg hverken har lyst på en annen mann seksuelt eller lyst på ett forhold. Samtidig så savner jeg det å være to. To voksne. Hvordan finne en mann? Jeg er ikke på noen datingside, er aldri på byen.. drikker ikke.. Anonymkode: 2badc...322 Heldigvis for deg så er det lettere for deg som kvinne å få deg en mann enn motsatt så det er nok av mannfolk å velge iblant særlig i Norge. Ifg SSB er det vel et ganske betydelig mannfolk overskudd i din aldergruppe i 16 av 18 fylker i landet. Hvor du finner? vel du bør utnytte det rimelig store antall menn +\-5år i din aldergruppe som er på tinder, datingsider osv. Der kan du prøve flere og se om lysten på et forhold med en av dem vekkes etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå