Gå til innhold

Hvilke yrkesgrupper har du datet, og hvem ville du helst gått for hvis du skulle generalisere dem ut fra yrket/studiet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare en liten lek, jeg vet at man kan være forskjellig til tross for at man har samme yrke, men hvem var best og værst av de du datet , hvilket yrke? Jeg begynner;

Annleggsarbeider: redd for å knytte seg, tør bare åpne seg når han har inntatt alkohol.

Selvstendig med god inntekt: opptatt av status. Hadde nye damer hele tiden, og alltid noen på si. 

Politistudent: hadde nok valgt han her ut fra væremåte, men følelsene var dessverre fraværende. Ansvarsfull, lett å prate med, sosialt flink, moden og omsorgsfull.

Psykologistudent: teoretisk flink, imponerende karakterer, selvdisiplinert når det kommer til lesing. Veldig snill, stabilt humør. Dessverre kom ikke følelsene. 

Snekker: veldig snill, åpen om følelser. Alt for glad i helgefylla og alkohol generelt.

Mekaniker: smart, bra humor. For glad i alkohol, litt player men ikke drittsekk.

Annleggsarbeider: snill, veldig blid. Dårlig humor, for glad i alkohol.

Kjøkkenarbeider: energisk, blid og bra humor. For mye i sentrum for min del. 

Anonymkode: b9db4...350

Videoannonse
Annonse
Gjest mirimi
Skrevet

På NAV rett etter endt utdanning på vgs; gamer, ustabil, hadde ingen ambisjoner i livet - ble ikke lenge her

Student med ekstrajobb innenfor IT; viet mye tid til meg, men jobbet også alt for mye og hadde ikke økonomisk kontroll, hadde damer på gli hele tiden

Ingeniørstudent; benektet at han hadde følelser for meg selv om alle så det, alt for mye alkohol igjennom hele uka, tok ikke livet seriøst, også mye damer rundt seg til enhver tid

2 mekanikere; 1. snill og god mann, men fulgte ikke med på hva som skjedde i verden og ville helst bare ligge på sofaen, trengte mye oppmerksomhet fra meg. 2; opphengt i bil, alt for glad i damer, stilte alltid opp og passet på at jeg hadde det bra

Tømrer; klengete, harry, veldig glad i alkohol, men han viste meg godt at han var interessert i meg 

Sjef innen salg; jobben var livet, satte ikke av tid til noe annet, forpliktelsesangst, var mye god og snill når han først satte av tid til meg, var interessert i å løse ting 

IT; sjarmerende, ga meg pusterom, en smule kontrollerende og overarbeidet 

AnonymBruker
Skrevet

Lærer: gnien, sjarmerende, handy, idiot.

ingeniør: spandabel, høy på seg selv, lite selvinnsikt, idiot

brannmann: høy på seg selv, opptatt av (mitt) utseende, handy, lav IQ, idiot

snekker: handy, positiv, gentleman, utro, idiot.

politi: totalt idiot

advokat: veldig snill, kjekk, litt lite selvtillit, ikke idiot faktisk

økonom: sosial, snill, kald, idiot.

personlig trener: sjarmerende, snill, ikke smart, ikke idiot men heller ikke noe å samle på.

Har datet mye forskjellig og mange av yrkene flere ganger. Det jeg synes går igjen er at ingen er perfekte og at yrke ikke har så mye å si.

Anonymkode: dc17c...5d0

• Liker 1
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sjømenn: generelt gla i alkohol, liker meir husligekvinner og vil deite kvinner som likner moren.. føler seg truet av kvinner som tjener meir.

Anonymkode: ab08e...12a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jagerpilot/forsvarspilot: sykt gnien og streber etter å tjene mest mulig.

Utelivsprofil: sykt glad i damer, og har problemer med temperamentet sitt.

Finansmann: veldig suksessfilm og lojal. Følsom og omtenksom.

Anonymkode: 555a1...9b9

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at sjømenn og offshorearbeidere er "dumme", reflekterer lite over seg selv og andre, ikke interessert i samfunn og kultur, mangler sosiale antenner. Ingeniører, fysioterapeuter og kiropraktorer er stille, kjedelige, legger for mye av ansvaret om initiativ og valg av aktiviteter på dama. De med bare yrkeskole/vgs er harry, noe trangsynte og har dårlig hygiene(vipper mellom fettete hår og arbeidssvette til overdreven dysjing med for mye parfyme og voks). 

Til nå har jeg kommet best overens med menn i pedagogiske yrker eller sykepleie, men også noen kunstnere og journalister/medieprodusenter. Men det er selvfølgelig dårlige epler her også. 

Anonymkode: 1d131...37d

AnonymBruker
Skrevet

Grafiskdesignstudent; leken, snill, jovial, prinsippfast og ærlig 

journalist; tenkende, analyserende, deprimert, mye behov for alenetid, vanvittig god sex

advokat (fortetning); fantastisk humor, litt ego, litt kald, god sex

advokat 2 (forsvar); nysgjerrig, interessant, omtenksom, litt stiv væremåte, gentleman

kunstner; altfor ustabilt, humørsvingninger, litt selvsentrert, fantastisk sex

Ingeniør; fantastisk sex, omtenksom, litt stiv væremåte/fjern

Anonymkode: 78b5c...aeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kokk- altfor glad i alkohol og altfor ugunstige arbeidstider

Mekaniker - manglet interesser/hobbier, var fornøyd med jobb og hjemmeliv samt en pubtur iblant

Ingeniør(er) - snille, hyggelige, men ekstremt ordentlige. Manglet spontanitet pg var litt robotaktige

Lærer - klaget stadig på dårlig råd og delte regninger på kronen, men brukte tusenvis av kroner på hobbien sin hver måned. Ekstremt korrekt, kunne aldri dra en vits som var litt på kanten.

Mannen er forsikringsansatt, verdens kjedeligste jobb, men eventyrlysten og aktiv fritid :):)

Også ble jeg blokkert av en fysioteeapeut jeg chattet med en gang i det jeg sa yrket mitt hehe. 

Anonymkode: 51014...d25

Skrevet

It konsulent: Veldig på i starten, store planer, mye omsorg, litt overfladisk, trofast, kontrollerende, beste og verste sex, eksperimenterende på en måte samtidig kjedelig og vil helst være hjemme, ble etterhvert sykelig sjalu

Ufør: Gode samtaler, ikke overfladisk, trygg, sleit med personlige ting, mye ekte omsorg og nærhet, lite sex, avhengig av hasj, ingen nære venner, på slutten lettere gal og ble skremt et par ganger av utbrudd som skjedde.

Håndverker fra fabrikk-mekken: Sprudlende, trygg, leken, samme humor, godhet og nærhet, gode samtaler, bra sex-ikke noe press. Alltid snill og grei med meg men i ettertid i fengsel for å ha drept barnet sitt så glad jeg forsvant derfra.

Rørlegger: Besatt av sykkelen sin, hyggelig, leken i senga, problemer med xn og barnefordeling, mye styr

Barnehagelærer: Kinky men stort sett ikke mer å gå på enn som så.

Historiker: Ekte, samme bakgrunn- nordlending og mye likheter i gode barndomsminner osv, litt mye fakta oppramsing til tider, snill og beskyttende, frihet, kunstnerisk, bra sex, ikke noe press og ting bare fungerte av seg selv, trygghet og nærhet, gode samtaler, bestevenn følelse.

Fabrikk- gått elmekk men ikke fullført: Veldig på om følelser, framtidsplaner, forsøk på å involvere meg tidlig, romantisk, gode samtaler når vi møtes men elendig på skritflig kommunikasjon og kommunikasjon utenom tiden vi møtes fysisk, sexen fungerer dårlig, god far og samarbeid med xn er nesten for bra.

AnonymBruker
Skrevet

Haha litt morsomt. 

Selger: smart, munnrapp men vansker med å gå i dybden. Opptatt av utseende, klær, bil og båt. Forfengelig.

Sveiser: ganske dum, ustabilt humør. Veldig romantisk og drømmende. Jålete. Lavere selvtilitt.

Forretningsmann: tellekantsystem på alt fra permer til slips. Stiv og konservativ. Høy selvtilitt og smart. 

Kunstner: sexy og uflidd. Ubrukelig når det gjelder penger. Happy go Lucky. Smart, sosial, god elsker og min bestevenn. 

Anonymkode: b9764...e70

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Kunstnere, dansere, skuespillere, musikere og ungdomspolitikere. Veldig lidenskapelige, livsglade, smarte og sosialt fascinerende alle sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Personlig trener: Alt for feminin og opptatt av kroppen, dårlig selvtillit skjult bak alt for mye selvtillit, trodde han visste bedre enn alle andre. Veldig lite empatisk og omsorgsfull, men synes alltid veldig synd på seg selv. Ikke spesielt smart.

Politi: Veldig maskulin, men samtidig omtenksom og omsorgsfull. Veldig opptatt av jobben og jobbe så mye som mulig. Viste seg å være en stor løgner som aldri sto for det han sa. Veldig interessert i å lære mye ting og kunne masse.

Professor: Maskulin, selvsikker og med en stor trygghet rundt seg selv. Veldig omtenksom, brydde seg alltid om hvordan jeg hadde det og var veldig var på hvordan jeg følte det, samtidig var han en mann med stor M og jeg følte eg utrolig trygg sammen med han. Følte meg som en liten jente med store glinsende runde øyne hver gang han snakket og fortalte om ting. :fnise: Urolig smart.

Jeg har visst bare vært sammen med menn som jobber med med ting på P. Og ser helt tydelig at om jeg skulle velge etter yrke så må det bli en professor. Får dra på leting :p 

Anonymkode: 87c65...370

AnonymBruker
Skrevet

En musiker, en modell, en filolog, to filosofer. Alle var gode mennesker, men den første hadde et gryende alkoholproblem.

Anonymkode: ea8d8...7c7

Skrevet

Jeg liker ingeniører godt. Intelligente. God humoristisk sans :)

AnonymBruker
Skrevet

Fysiker: intelligent, introvert, liker å lese og lære, liker kanskje lese/ se sci fi?

Var egentlig det eneste jeg kom på Men ser for meg at det kunne fungert med ulike personer med utdanning innen naturvitenskap. Kanskje ikke kjemikere, for jeg ser for meg at man må være veldig detaljinteressert- og fokusert for å like det yrket, og jeg tenker det ville vært personlighetskræsj

Anonymkode: 1134e...e97

AnonymBruker
Skrevet

Økonom, hadde null styr på sin egen økonomi, og for egoistisk.

Ingeniør, datet 2 av de, over lang tid. De er smarte, oppegående, likte å reise, men sliter litt med det sosiale, en av de likte ikke fysisk kontakt, virket ut som de ikke følte så mye. For meg som er følelsesmenneske funket det dårlig.

IT, han var såpass ødelagt, at han klarte ikke å få følelser, men brukte meg, for å bygge seg selv opp. Smart mann.

Eiendomsmegler, lå med alle han kom over, notorisk utro.

Daglig leder, en flott mann, smart, snill, omsorgsfull, morsom, elsker å reise, men han sliter med å få følelser.

Butikk ansatt, en flott mann, som elsket meg utrolig høyt, kjente meg inn og ut, morsom, smart, verdens beste sex, trente mye.

Men dette sier jo ingenting, om menn fra de forskjellige yrkene. Da måtte jeg jo ha datet minst 100 fra hvert yrke, helst 1000.

Anonymkode: c3035...bd2

Skrevet

Tømrer - altfor glad i fylla med kompisene sine, var mye utro. 

Elektriker - dårlig selvtillit, veldig klengete, avhengig av mor og far, vinglete. 

Barnehageansatt - røyket hasj, men veldig snill og et bra menneske. 

Politi - sykelig sjalu, eiesyk, kontrollerende og manipulerende.

Butikkansatt - herlig fyr, men lå mye rundt og drakk hver helg. 

Student - redd for å binde seg. 

Pleiemedarbeider - klengete, needy og gikk altfor fort fram. 

Skrevet

Har bare datet en og han bor jeg med.:fnise: Utadvendt kunstner med masse humor, avslappet, stor karisma, leken, fredsmekler og klok.  Perfekt for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Denne tar jeg anonymt for å ikke ble gjenkjent...

Som 21-åring datet jeg en håndverker. Han var kjekk og rå i senga men stokk dum. Han hadde ikke peiling på noe som helst bortsett fra yrket sitt og syntes at damer skulle smile, være pene og helst ikke ha interesser og meninger. Han skjønte ingenting av politikk og var heller ikke interessert i å lære, og han prøvde stadig å overtale meg til å kle meg slutty. 

Etter han datet jeg en lærer, men han var skrekkelig usikker på seg selv og kamuflerte det med selvskryt. Han tålte ikke å bli motsagt og var sjalu og dramatisk.

Ny lærer, også han sjalu og selvgod så det ble med noen få dater.

Så fulgte en musiker. Smart og morsom type, men han var ekstremt impulsiv, hadde ingen struktur i hverdagen og drakk for mye.

Så var jeg sammen med en filmregissør i noen år. Vi trengte begge space, var selvstendige, lekne, fritenkende og tålte at den andre i perioder prioriterte jobb og interesser.  Det skar seg fordi karrieren hans tok av og han ble humørsyk og vanskelig av økt arbeidspress og høye forventninger.

Så begynte jeg å date han jeg er sammen med nå. Han er advokat, jeg er utdannet og praktiserende kunstner og vi matcher og utfyller hverandre perfekt. Han er seriøs, ansvarsfull, klok, smart, velorganisert og har fantastisk humor, mens jeg er hardtarbeidende, smart, kreativ, impulsiv og lidenskapelig. 

Anonymkode: 2db35...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...