Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer spesifikt på en ting: finner jeg og min eks tilbake til hverandre en dag ? 

Isåfall når ? Og hvordan ? 

Ønsker ikke svar som du må komme deg over han osv og svada rundt dette. Vil kun ha svar spesifikt på spørsmålet mitt. håper det er noen dyktige her som kan svare på det :)

Takk for svar på forhånd 🌸 

Anonymkode: cc707...64d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: e6c3c...0a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: e6c3c...0a0

Er du klarsynt eller var det bare et random svar

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2018 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer spesifikt på en ting: finner jeg og min eks tilbake til hverandre en dag ? 

Isåfall når ? Og hvordan ? 

Ønsker ikke svar som du må komme deg over han osv og svada rundt dette. Vil kun ha svar spesifikt på spørsmålet mitt. håper det er noen dyktige her som kan svare på det :)

Takk for svar på forhånd 🌸 

Det jeg får opp er at det har hendt noe, eller en episode som har skapt avstand mellom dere. 

Får også opp ja på at dere vil finne tilbake til hverandre. Det er hendelse som vil bringe dere nærmere igjen. 

Følelsen ment for hverandre kommer, og jeg kjenner på lykke. ❤

Gi tilbakemelding på om du kan kjenne igjen noe av dette.

Anonymkode: 55080...427

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og du burde gå videre. ❤️ Det kommer mange gode muligheter til deg, når du legger dette bak deg og ser fremover, noen mennesker skal bare være i livene våre en stund, du vil møte mange nye mennesker og den kommende tiden vil bli veldig frisk og vakker. Men det krever at du gir slipp på dette nå. Da vil du se verden med nye øyne og masse glede venter! 

Lykke til.

Anonymkode: a1a1d...51b

Skrevet
På 2.7.2018 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Er du klarsynt eller var det bare et random svar

Alle svar du får er random. Ingen er klarsynte 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg får opp er at det har hendt noe, eller en episode som har skapt avstand mellom dere. 

Får også opp ja på at dere vil finne tilbake til hverandre. Det er hendelse som vil bringe dere nærmere igjen. 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂  FOR ALLE MENNESKER SOM HAR VÆRT SAMMEN OG GJORT DET SLUTT HAR DET HENDT NOE SOM HAR SKAPT AVSTAND MELLOM DEM. SKAL DU FØRST LURE NOEN MÅ DU BLI FLINKERE TIL Å KOMME MED NOE LITT MERE SPESIFIKT 

Skrevet

Stilte et horoskop for spørsmålet.
Månen i det 7. hus: du har fortsatt følelser for han. Du tenker/føler mye rundt forholds-baserte temaer.
Du er mars i vannmannen. Mars snur. Var du på vei mot noe, men snudde? Du vender tilbake mot noe. Ikke nødvendigvis fysisk, kanskje mer mentalt. Du har flere "vanskelige" aspekter til flere planeter. Har du det vanskelig for tida?
Han er venus i løven. Han har ingen aspekter til hverken mars, månen eller ascendanten. Altså ser jeg ingen tegn til at dere kommer til å finne tilbake til hverandre. Det er ikke lengre en relasjon her. Ingen tilknytning, bare minner.
Er du sikker på at det er han du vil ha tilbake? Eller er det egentlig et forhold du vil ha? Savner du å være i et forhold? Jeg tror det er det spørsmålet du bør stille deg, heller.

Ikke fokuser på fortiden. Vend fokuset mot framtida. Selv om hjertet ditt ligger i relasjonen (eller et ønske om en relasjon) så bør du fokusere på de andre, vanskelige tingene som har med deg først og fremst. Din selv identitet/selvbilde og måten du forholder deg til relasjoner og kommunikasjon. Det er ting du bør jobbe med nå.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2018 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Så ikke svarene før nå.Jegkjenner meg igjen i følelsen at vi er ment for hverandre. Det er/var noe helt spesielt iforhold til andre ekser jeg har. Det var en ekstrem lykke men også mye som absolutt ikke var lykke i det forholdet. Når mener du at vi skulle funnet tilbake til hverandre ? 

Og takk for svar ❤

AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2018 den 18.05, Hypnosee skrev:

Stilte et horoskop for spørsmålet.
Månen i det 7. hus: du har fortsatt følelser for han. Du tenker/føler mye rundt forholds-baserte temaer.
Du er mars i vannmannen. Mars snur. Var du på vei mot noe, men snudde? Du vender tilbake mot noe. Ikke nødvendigvis fysisk, kanskje mer mentalt. Du har flere "vanskelige" aspekter til flere planeter. Har du det vanskelig for tida?
Han er venus i løven. Han har ingen aspekter til hverken mars, månen eller ascendanten. Altså ser jeg ingen tegn til at dere kommer til å finne tilbake til hverandre. Det er ikke lengre en relasjon her. Ingen tilknytning, bare minner.
Er du sikker på at det er han du vil ha tilbake? Eller er det egentlig et forhold du vil ha? Savner du å være i et forhold? Jeg tror det er det spørsmålet du bør stille deg, heller.

Ikke fokuser på fortiden. Vend fokuset mot framtida. Selv om hjertet ditt ligger i relasjonen (eller et ønske om en relasjon) så bør du fokusere på de andre, vanskelige tingene som har med deg først og fremst. Din selv identitet/selvbilde og måten du forholder deg til relasjoner og kommunikasjon. Det er ting du bør jobbe med nå.

Hei og takk for svar :) ja jeg har hatt det vansklig helt siden det ble slutt, men det stemmer ikke at jeg bare savner åvære i et forhold, jeg har hatt mange muligheter til å være i et forhold etter han, men det er han jeg vil ha. Elllers vil jeg ikke ha noe forhold. Jeg vet ikke om jegvar på vei mot noe somjeg har snudd ifra. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke svarene før nå.Jegkjenner meg igjen i følelsen at vi er ment for hverandre. Det er/var noe helt spesielt iforhold til andre ekser jeg har. Det var en ekstrem lykke men også mye som absolutt ikke var lykke i det forholdet. Når mener du at vi skulle funnet tilbake til hverandre ? 

Og takk for svar ❤

Jeg har sett på dette igjen. Skal dele det jeg får opp, men husk at du må ta det for det dette er. Ingen fasitsvar, men skriver det som kommer opp.

Har fått mange tilbakemeldinger om treffsikerhet. Det betyr likevel ikke at det behøver å være tilfelle her. Nevner dette, da jeg får opp en følelse av at det kan være lett å kjøre seg fast i et spor.

Som sagt, så er det en hendelse som bringer dere sammen igjen. Vanskelig å si eksakt tidspunkt, men er får opp at det er ganske nær framtid.

Ser dere på samme sted, hvor flere er samlet.

Det skjer en hendelse som bringer dere sammen igjen, og dere begge endrer både syn på ting. Samt at spesielt han kommer til å endre adferd i stor grad, til bedre og relativt ny utgave av seg selv. Han får en sterk aha opplevelse. 

Får nå opp graviditet og baby, at det er dette som er hans aha opplevelse.

Ser mye lykke❤

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett på dette igjen. Skal dele det jeg får opp, men husk at du må ta det for det dette er. Ingen fasitsvar, men skriver det som kommer opp.

Har fått mange tilbakemeldinger om treffsikerhet. Det betyr likevel ikke at det behøver å være tilfelle her. Nevner dette, da jeg får opp en følelse av at det kan være lett å kjøre seg fast i et spor.

Som sagt, så er det en hendelse som bringer dere sammen igjen. Vanskelig å si eksakt tidspunkt, men er får opp at det er ganske nær framtid.

Ser dere på samme sted, hvor flere er samlet.

Det skjer en hendelse som bringer dere sammen igjen, og dere begge endrer både syn på ting. Samt at spesielt han kommer til å endre adferd i stor grad, til bedre og relativt ny utgave av seg selv. Han får en sterk aha opplevelse. 

Får nå opp graviditet og baby, at det er dette som er hans aha opplevelse.

Ser mye lykke❤

Tusen takk for svar igjen ❤ men han har en ny kjæreste, de har vært sammen en stund nå. Ser du noe rundt deres forhold ? Etter hva jeg hører og ser virker det som.at det er bra...

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar igjen ❤ men han har en ny kjæreste, de har vært sammen en stund nå. Ser du noe rundt deres forhold ? Etter hva jeg hører og ser virker det som.at det er bra...

Jeg har sett på situasjonen deg og han, uavhengig om han har partner nå.

Etter hva jeg har fått opp, så ser der ut som dere møtes. På en felles arena av noe slag, om en stund, men ikke veldig lenge til.

Resultat: dere er intime: graviditet. Han får aha opplevelse og tar ansvar. Velger deg og babyen. Lykkelig kommer opp igjen. ❤

AnonymBruker
Skrevet
På 4.8.2018 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett på situasjonen deg og han, uavhengig om han har partner nå.

Etter hva jeg har fått opp, så ser der ut som dere møtes. På en felles arena av noe slag, om en stund, men ikke veldig lenge til.

Resultat: dere er intime: graviditet. Han får aha opplevelse og tar ansvar. Velger deg og babyen. Lykkelig kommer opp igjen. ❤

Okei :) bare lurer av nysgjærrighet, ser du dette i kort eller er det intuisjon ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...