Gjest girly Skrevet 4. mars 2005 #1 Del Skrevet 4. mars 2005 har dere prøvd såkalte "rensekurer" for kroppen? da snakker jeg om de som renser innvendig lyst å prøve noe som virkelig renser opp innvendig,få kasta ut søpla rett og slett setter enormt pris på om dere kan fortelle om merket,hvor man får tak i det,ca pris og ikke minst erfaringene med det (hva det gjør og hvordan det faktisk funket)... på forhånd mange mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 4. mars 2005 #2 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei! Drikker aloe vera i vannet mitt (tre liter pr.dag) og bruker noen tab som heter Cell u Loss. Dette er ikke en sånn 24 timers kur, men jeg tar det over tid. Etter en uke var magen i normal form igjen og kvisene jeg sjelden har sett noe til, har nå dukket opp. Men det er jo bare et sunt tegn på at jeg "rydder opp". Er ikke så fysen på slikkeri og andre ting som jeg var før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkepålogget-Uma Skrevet 5. mars 2005 #3 Del Skrevet 5. mars 2005 Gå inn på www.klikk.no Hvis du klikker litt att og fram der finner du oppskrifter på rensekurer og der det står om forskjellige man kan få kjøpt. Har ikke prøvd noe sånt selv,men det er visste veldig sunt- særlig hvis man kanskje ikke er så nøye med hva man putter i seg av mat,smat det å røyke og drikke mye alkohol... har veldig lyst til å høre åssen det går med deg etter at du har prøvd noe!!Lyst til å prøve sånn selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girly Skrevet 6. mars 2005 #4 Del Skrevet 6. mars 2005 takk for tipset...skal sjekke linken og søke litt på nett...var ikke all verden av tilbakemeldinger her-men har flere noen tips? skal informere om hvordan det gikk nå jeg har renset opp! spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 6. mars 2005 #5 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg har tatt den C24 kuren. 385,- på sunkost og ferdig i løpet av et døgn. Funka fint den. Smakte utrolig vondt. Og det å holde seg i nærheten av et toalett ble et must. Vet mange har brukt biodrain tabletter og syns det har funket fint. Jeg husker ikke å ta piller hver dag så for meg ble det inne noe alternativ. Søk på rensekur i forumet så får du opp litt. Det har vært oppe endel ganger før..... Kanskje du finner litt nyttig der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå