Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei...lurte på om noen hadde anledning til å spå meg...? Lurer på en mann..hva tenker han...har han følelser for meg? Kommer han til å ta kontakt igjen?  please?!

Anonymkode: 70920...7bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er du som skal kontakte han først føler jeg..

Anonymkode: 94545...118

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er du som skal kontakte han først føler jeg..

Ok...men er denne mannen interessert?

AnonymBruker
Skrevet

Usikker, men du får jo ikke svar om du ikke kontakter han... 

Skrevet

Stilte et horoskop for spørsmålet ditt.

Jeg ser to personer som begge er i en slags "se hva som skjer" modus. Ingen av dere virker besluttsomme, men tar det litt som det kommer.  Kanskje dette kan bety at dere er i starten av relasjonen deres og bare må gi det litt mer tid? Jeg ser også en gnist mellom dere to. Ja, han er interessert i deg. Men det er ikke en kjempestor forbindelse. (Enda?) Om dette skal gå videre så kreves det at dere begge gir litt ekstra "effort". Begge må gi mer av dere selv. Dette er ikke en forbindelse som er så "harmonisk" at dere bare "glir sammen" av dere selv. Dere må jobbe litt for det. I horoskopet er du styrt av Merkur og han er styrt av Jupiter. Merkur er den planeten som beveger seg raskest av dere to. Det kan tyde på at det er du som enten 1) ønsker at ting skal gå raskere enn det gjør, eller 2) den som kommer til å ta initiativet først/lage framgang i relasjonen. Usikker på om han kommer til å ta kontakt igjen, eller med det første. Fordi Jupiter er en treg planet. I horoskopet er den også "retograde". Altså den trekker seg tilbake/snur. Her tørr jeg egentlig ikke tolke så mye mer. Det kan bety at han trekker seg unna noe. Trenger ikke være deg. Men noe er det..

Jeg ser også en varm kvinne (deg) som har det litt uforutsigbart/viltert i følelseslivet. Ikke la deg bli styrt av frykt. Om litt tid kommer du til å få det mer rolig og stabilt med deg selv. Når din måne går inn i Tyrens tegn vil du få litt mer bakkekontakt. Om det vil gjøre det lettere for deg i denne kjærlighetsrelasjonen vet jeg ikke. 

Dette er hva "stjernene sier". Det tilsvarer potensialet i situasjonen. Men det finnes alltid fri vilje. :)

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2018 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Hei...lurte på om noen hadde anledning til å spå meg...? Lurer på en mann..hva tenker han...har han følelser for meg? Kommer han til å ta kontakt igjen?  please?!

Får opp at han er litt tilbakeholden og tar ting som det kommer. 

Ser en kjemi der og dere på samme sted. Får opp at du tar kontakt og at han blir glad for det. 

Her gjelder det å vise interesse, da får du gjengjeldt det. 

Ser en positiv forbindelse mellom dere. 😊 

Anonymkode: 5e92f...0c6

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar♡ Men har han egentlig følelser for meg? Er alltid jeg som må ta kontakt først osv... hva tenker du??

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar♡ Men har han egentlig følelser for meg? Er alltid jeg som må ta kontakt først osv... hva tenker du??

Send meg fødselstidspunktene deres så kan jeg se om jeg får opp noe mer. Dato + fødeland og gjerne klokkeslett om du har.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så lyst å legge det åpent her

..

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg også få spørre om det samme?

Anonymkode: b71d1...05b

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Hypnosee skrev:

Send meg fødselstidspunktene deres så kan jeg se om jeg får opp noe mer. Dato + fødeland og gjerne klokkeslett om du har.

Sendt deg pm,hypnosee :)

Skrevet

Så på synastrien mellom dere to. Det understreker egentlig bare det som allerede kom opp i horoskopet. Jeg ser ikke en voldsom forbindelse, sånn ved første øyekast.
I astrologiens verden vil man gjerne se kontakt mellom hverandres soler og måner. Det ser jeg ikke her.
Jeg ser derimot en stor tiltrekning, fra begge parter. Seksuellt sett veldig intenst. Det er mye mars/pluto energi mellom dere. Mars er en fysisk planet. Den er dynamisk, aktiv, aggressiv. Pluto er dyp, bindende, "obsessive", forvandlede. Det er en veldig tiltrekkende og sexy kombinasjon. Spørsmålet er, om det er sterkt nok for et varig forhold?
Det kan hende. For dere har mange ting som gjør dere veldig like. Samme måte å vise kjærlighet på, uttrykke energi og ego og vitalitet.
Om en av dere føler mer for den andre, kunne jeg sjekket, men da skulle jeg hatt dere begges fødsels tidspunkt. Altså klokkeslett. Om jeg hadde hatt klokkeslettet kunne jeg ha tolket mye mer. (Kanskje finner jeg en dypere forbindelse enn det jeg har sett til nå).

Men som sagt, dere er veldig like. En av dere må ta initiativet, ellers tror jeg ikke noe kommer til å skje. Om du tar kontakt først så vær deg selv. Han er veldig lik deg og kommer sikkert til å respondere positivt. Han "forstår" hvor du kommer fra, for han reagerer ganske likt deg. Slik tolker jeg det.

Han har dessuten månen i conjunction med neptun. Det gjør han ganske høysensitiv. Han er empatisk og fanger lett opp energier rundt seg, både positive og negative. Om noen utstråler en negativ energi han reagerer på, vil han trekke seg unna, for han er ganske sårbar, innerst inne. En snill mann, tror jeg.
Kanskje kan dette bety at du er den som bør ta kontakt først? :)

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Hypnosee skrev:

Så på synastrien mellom dere to. Det understreker egentlig bare det som allerede kom opp i horoskopet. Jeg ser ikke en voldsom forbindelse, sånn ved første øyekast.
I astrologiens verden vil man gjerne se kontakt mellom hverandres soler og måner. Det ser jeg ikke her.
Jeg ser derimot en stor tiltrekning, fra begge parter. Seksuellt sett veldig intenst. Det er mye mars/pluto energi mellom dere. Mars er en fysisk planet. Den er dynamisk, aktiv, aggressiv. Pluto er dyp, bindende, "obsessive", forvandlede. Det er en veldig tiltrekkende og sexy kombinasjon. Spørsmålet er, om det er sterkt nok for et varig forhold?
Det kan hende. For dere har mange ting som gjør dere veldig like. Samme måte å vise kjærlighet på, uttrykke energi og ego og vitalitet.
Om en av dere føler mer for den andre, kunne jeg sjekket, men da skulle jeg hatt dere begges fødsels tidspunkt. Altså klokkeslett. Om jeg hadde hatt klokkeslettet kunne jeg ha tolket mye mer. (Kanskje finner jeg en dypere forbindelse enn det jeg har sett til nå).

Men som sagt, dere er veldig like. En av dere må ta initiativet, ellers tror jeg ikke noe kommer til å skje. Om du tar kontakt først så vær deg selv. Han er veldig lik deg og kommer sikkert til å respondere positivt. Han "forstår" hvor du kommer fra, for han reagerer ganske likt deg. Slik tolker jeg det.

Han har dessuten månen i conjunction med neptun. Det gjør han ganske høysensitiv. Han er empatisk og fanger lett opp energier rundt seg, både positive og negative. Om noen utstråler en negativ energi han reagerer på, vil han trekke seg unna, for han er ganske sårbar, innerst inne. En snill mann, tror jeg.
Kanskje kan dette bety at du er den som bør ta kontakt først? :)

har prøvd å regne ut synastri på internett, hvor treffsikkert er det? Jeg vet ikke klokkeslettet hverken jeg eller han ble født, bare datoer. 
Jeg er ikke TS :) Horoskop tror jeg ikke helt på , da mye som skulle skje i følge horoskopet ikke har skjedd meg. Alt er så generelt liksom. Har også fått en inn i livet mitt jeg på mange måter føler at jeg er lik og jeg angrer på at jeg ikke lot han få sjansen til å kjenne meg. Har aldri angret på å ha "avvist" noen mer en han her. Vi har samme alder, samme livssituasjon på enkelte områder, jeg kan forstå hans følelser. Jeg er på en måte fornøyd for å ha truffet ham  og det er ikke slik at jeg tenker at vi skal bli gamle sammen. Det er bare en jeg føler jeg kommer til å møte igjen i senere liv eller i dette livet. Han er her liksom selv om ha ikke er her fysisk. men jeg vil veldig gjenre få høre fra han igjen. 

Anonymkode: e31e6...77f

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har prøvd å regne ut synastri på internett, hvor treffsikkert er det? Jeg vet ikke klokkeslettet hverken jeg eller han ble født, bare datoer. 
Jeg er ikke TS :) Horoskop tror jeg ikke helt på , da mye som skulle skje i følge horoskopet ikke har skjedd meg. Alt er så generelt liksom. Har også fått en inn i livet mitt jeg på mange måter føler at jeg er lik og jeg angrer på at jeg ikke lot han få sjansen til å kjenne meg. Har aldri angret på å ha "avvist" noen mer en han her. Vi har samme alder, samme livssituasjon på enkelte områder, jeg kan forstå hans følelser. Jeg er på en måte fornøyd for å ha truffet ham  og det er ikke slik at jeg tenker at vi skal bli gamle sammen. Det er bare en jeg føler jeg kommer til å møte igjen i senere liv eller i dette livet. Han er her liksom selv om ha ikke er her fysisk. men jeg vil veldig gjenre få høre fra han igjen. 

Sånn "internett-kalkulert" synastri er lite håndfast. Det kan man ikke stole på. Det er en ganske komplisert prosess å tolke synastri. Jeg liker best å gjøre det i kombinasjon med en face to face dialog. Først må man tolke hver persons fødselshoroskop, så må man tolke synastrikartet og gjerne også et composite kart. Det tar mange år å lære seg å tolke slikt riktig. 99% av det man kan lese om på nett (og spesielt ukeblader) er tull og svada. Det kan være underholdende å lese om, men er mest bare tull. At du opplever at det er "generelt" er nok pga det er nettopp det det er. Mye er skrevet generelt slik at det kan passe til de fleste. Så må man også huske på at det man finner i astrologi bare beskriver potensialet i en situasjon/menneske/forhold. Det sier litt om hva slags "kort" man kan velge å spille med. Hva man gjør med "kortene" er opp til en selv. Fri vilje går over alle spådommer. :)

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Hypnosee skrev:

Sånn "internett-kalkulert" synastri er lite håndfast. Det kan man ikke stole på. Det er en ganske komplisert prosess å tolke synastri. Jeg liker best å gjøre det i kombinasjon med en face to face dialog. Først må man tolke hver persons fødselshoroskop, så må man tolke synastrikartet og gjerne også et composite kart. Det tar mange år å lære seg å tolke slikt riktig. 99% av det man kan lese om på nett (og spesielt ukeblader) er tull og svada. Det kan være underholdende å lese om, men er mest bare tull. At du opplever at det er "generelt" er nok pga det er nettopp det det er. Mye er skrevet generelt slik at det kan passe til de fleste. Så må man også huske på at det man finner i astrologi bare beskriver potensialet i en situasjon/menneske/forhold. Det sier litt om hva slags "kort" man kan velge å spille med. Hva man gjør med "kortene" er opp til en selv. Fri vilje går over alle spådommer. :)

kult, hvis du vil kan du jo prøve meg. Men du er ikke "klarsynt"? 

Jeg har prøvd numerologi, og vi passer bra sammen. Livsveistallet (det viktigste) matchet på oss, så var det andre tall som ikke var helt i match, men ofte vennskapelige tall, og 1 eller 2 utfordringstall.

Jeg vet heller ikke klokkeslett og dato på fødsel.

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kult, hvis du vil kan du jo prøve meg. Men du er ikke "klarsynt"? 

Jeg har prøvd numerologi, og vi passer bra sammen. Livsveistallet (det viktigste) matchet på oss, så var det andre tall som ikke var helt i match, men ofte vennskapelige tall, og 1 eller 2 utfordringstall.

Jeg vet heller ikke klokkeslett og dato på fødsel.

Nei jeg er ikke klarsynt. :)
Jeg kan gjerne prøve å se på dere to, men jeg ha fødselsdato. Aller helst klokkeslettet også. Jeg kan dessverre ikke stille noe slags horoskop uten å vite nøyaktig dato.

Endret av Hypnosee
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hypnosee skrev:

Nei jeg er ikke klarsynt. :)
Jeg kan gjerne prøve å se på dere to, men jeg ha fødselsdato. Aller helst klokkeslettet også. Jeg kan dessverre ikke stille noe slags horoskop uten å vite nøyaktig dato.

Jeg : 11.10.1991     han: 11.11.1989

AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2018 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Ok...men er denne mannen interessert?

Det må du spørre han om

Anonymkode: c55fa...a56

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må du spørre han om

Anonymkode: c55fa...a56

Det tørr jeg ikke... lurte på om du hadde noe følelse på det....?

På 7.7.2018 den 15.30, Hypnosee skrev:

Sendtvdeg pm

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg : 11.10.1991     han: 11.11.1989

Her var det en del spennende ting ja. :) Har du mulighet til å finne ut klokkeslettet du ble født? Du kan jo spørre din mor f.eks? Akkurat på dette synastri kartet kan det utgjøre en enorm forskjell for hvordan jeg kan tolke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...