AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Hei, Skulle ha IKM fredag 29, tok test 27, negativ, fikk en liten blødning. Og fikk en soppinfeksjon den dagen. 28-01 har blødd mindre enn vanlig og mest brunt på papiret og ikke så mye utenom dobesøkene. Har hatt en del murringer uken før IKM og litt underveis. Er kvalm og føles ut som magen er støl og verker litt (vanskelig å beskrive). er det noen som har hatt lignende symptomer og likevel vært gravid? Føler meg gravid, men litt rart siden testen var negativ og har hatt «mens» som ikke føles som mens da jeg vanligvis bruker 2-5 tamponger vanligvis og denne perioden har det holdt med 1-2 truseinnlegg.. skjønner ikke noe.... HJELP.... Anonymkode: bd68e...138
Babydrømmen2019 Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, Skulle ha IKM fredag 29, tok test 27, negativ, fikk en liten blødning. Og fikk en soppinfeksjon den dagen. 28-01 har blødd mindre enn vanlig og mest brunt på papiret og ikke så mye utenom dobesøkene. Har hatt en del murringer uken før IKM og litt underveis. Er kvalm og føles ut som magen er støl og verker litt (vanskelig å beskrive). er det noen som har hatt lignende symptomer og likevel vært gravid? Føler meg gravid, men litt rart siden testen var negativ og har hatt «mens» som ikke føles som mens da jeg vanligvis bruker 2-5 tamponger vanligvis og denne perioden har det holdt med 1-2 truseinnlegg.. skjønner ikke noe.... HJELP.... Anonymkode: bd68e...138 Har du tatt ny test etter den 27? jeg blødde rundt ikm når jeg var gravid. Mest brunt men det kom også litt frisk blod. Det holdt med truseinnlegg hos meg også, og jeg pleier å blø i moderate mengder. Jeg testet positivt på ikm, dagen før var den negativ
Stinemor123456 Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 (endret) 17 minutter siden, Babydrømmen2019 skrev: Har du tatt ny test etter den 27? jeg blødde rundt ikm når jeg var gravid. Mest brunt men det kom også litt frisk blod. Det holdt med truseinnlegg hos meg også, og jeg pleier å blø i moderate mengder. Jeg testet positivt på ikm, dagen før var den negativ Nei, ikke tatt ny test, men tenker kanskje at jeg kjøper en imorgen og tester tirsdag morgen. Takk for svar!! ❤️Ventet hver dag på at mensen skulle komme foe fullt, men det gjorde den aldri. Så blir spennnede å se 😊 Endret 1. juli 2018 av Stinemor123456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå