Gå til innhold

Tror du lesbiske har det lettere? Ville du heller vært lesbisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at lesbiske har mindre kjærlighetssorg? 

Anonymkode: 56bd0...070

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tror ikke jeg. Tror de sørger like mye som alle andre. 

Anonymkode: 46525...e8e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lesbisk å har ikke hatt kjærlighetssorg... men forstår selvfølgelig at vi også kan ha det. Vi har vært sammen i 11 år. Men kjærlighet er kjærlighet.

Anonymkode: f39eb...93f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg også på. Ofte kunne jeg ønske jeg var lesbisk, siden jeg føler det alltid er jenter som vil ha forhold, og ikke gutten. Så hvis jeg var lesbisk så hadde jeg kanskje fått meg kjæreste😂

Anonymkode: 2def0...5fa

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel like ille som med heterofile. I enkelte lesbiske miljø er det mye drama. Og det er få lesber enkelte steder, og dermed mye drama med ekser som blir sammen med noen de ikke burde, for da blir det drama osv. Tror på ingen måte at lesbiske har mindre kjærlighetssorg enn kvinner generelt. 

Anonymkode: 0eb85...d48

• Liker 2
Skrevet

Jeg er bi/pan, og har vært sammen med både jenter og gutter.  Kjærlighetssorg er kjærlighetssorg.  Kjønn på den andre har ingen betydning for hvor hard det rammer.  

Gjest Chicchi
Skrevet

Sjekk ut serien "The L Word", så får du litt innsikt i kjærlighetssorg blant lesber

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle de ha mindre kjærlighetssorg? De har jo mye større sjanse for å forelske seg i noen av feil legning.

Anonymkode: d1117...057

Skrevet

Jeg tviler, jeg har vokst opp med mor og hennes samboer som også er dame og jeg tror ikke de har det verken verre eller bedre enn par av hvert kjønn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror både lesbiske og homofile menn har det mye enklere. Det er mye mer harmoni med samme kjønn.

Anonymkode: af374...e24

Skrevet

Jeg syntes det var hardt å innse at alle er like ikke stemmer. Alle betyr like mye. For når jeg falt for en som ikke var som meg, så fikk jeg gå mange harde runder med mamma. Hun spurte om jeg ville kaste bort den beste delen sv livet mitt på han osv. Vel, det tok ca 8 år før hun godtok han fullt og helt.  Så ja, hadde jeg vært lespisk ville det sikkert vært enklere. Har tenkt den tanken mye før. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Prøvde å overbevise meg selv om jeg var lesbisk en stund, men det fungerte ikke. Dessverre ser det ikke ut som man kan velge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er vanskeligere.

Anonymkode: b51d2...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...